Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Ingen av de 3 hodene jeg har brukt så langt har hatt noe problem med 9,5 watt, blir spennende med det neste.

Selv om jeg bruker Aspire nå, kommer jeg nok ikke til å kjøpe flere Aspirehoder når 5 packen min er tom. Jeg liker Innokin iClear 30s bedre, den tåler også opptil 13-14 watt.

 

Jeg er blitt så vant til hjemmelagd juice at jeg foretrekker det. En annen stor fordel er at jeg tilpasser smaksintensiteten til hva jeg damper på. Et eksempel er Mango, den juicen jeg lager til Protank/clearo, smaker "Mangosyre" på dripper. Den Mangoen jeg lager til dripper, smaker nesten ingenting på clearo. Mango er et ekstremeksempel, men jeg jeg tar alltid hva jeg skal dampe juicen på med i betraktning når jeg blander :-)

 

Jeg har bare brukt 2 hoder nå og de damper som sagt veldig bra på 5-6 watt...til nød på 7 watt. Etter det kommer brentsmaken. :) Jeg har en Vision C5 og en Davide Mini, men de rekker dessverre ikke ned til kontakten på SID'en, så får ikke brukt dem. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5-6 volt blir alt for mye for Aspire. Kjører du den på 6 volt, blir effekten 20 watt og mest sannsynlig et smeltet fordamperhode :-)

Har kjørt 8.5 Watt hele tiden på Aspire 1.8 Ohm hodet. Både på SVD og VTR. Masse smak, masse damp og hodet har vart nesten 50 ml før jeg bytta det. Det er utrolig bra i mine øyne :) Vet ikke hvor mye Volt det blir. Er ikke så innviet i Ohm´s lov :green:

Lenke til kommentar

8,5 watt får du med litt over 3,9 volt på et 1,8 ohm hode ;-)

 

Har testa litt i kveld og Aspire gir overaskende mye damp på 6 watt. Men jeg hører at det tar lang tid å varme opp coilen og jeg trekker i meg en del dårlig fordampet juice, dvs større dråper. Men når jeg går ned til 8,5 watt, er det ikke så store forskjellen i forhold til 9,5 watt. Grensa er 8 watt, under det er ikke dampkvaliteten god nok for meg. Jeg blir nok værende på 8,5 watt :-)

Lenke til kommentar

Er det mulig å justere watt, gjør jeg det. For effekten er jo et konstant tall å forholde seg til, uansett spenning, motstand, single eller dual coil etc.

 

Blir spennende hvordan det går med 8 watt, hvis ikke det funker ordentlig på et 3 dager gammelt Aspirehode, er det noe galt et sted.

Det funker faktisk bedre nå. Ikke fullt så brent lenger. Så kanskje jeg har "daukjørt'en" på 6 watt...hehe.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke mye av systemet her på deppetråden, det virker som alt går i ett her. Er jo ikke noe skille mellom de forskjellige trådene, bare en 500 siders lang tråd. Eller er det jeg som er "tett i nøtta?" :hm:

 

En kjent norsk filosof sa (i en kronikk om ensomhet i Aftenposten) sitat; "Hvis man er ensom, er man en taper, og ingen vil være venner med en taper."

 

Nokså deprimerende slutning.....Enig eller ikke enig?

Jeg tror det bare er du som er "tett i nøtta" ja, for dette er ikke deppetråden :p Lønner seg ikke å være lenge oppe, hhaha ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok da, men hvis vi ikke får kjøpt det på lovlig vis snart, så... Men er optimistisk for 2014, kanskje politikerne tar til fornuft.

 

Har forøvrig en nikotinfri væske, men den var litt "meningsløs" for meg, bortsett fra dampen så merka jeg ikke noe.

Kjøp nikotinbase så du har den stående. Så kan du i nødsfall kjøpe nikotinfri juice i butikkene og blande selv. :)

Lenke til kommentar

Goddamp i dripper sluker juice :) Du må begynne å blande juice selv balltuss :-) Jeg har vel en 6-700 ml nikotinbase liggende, så jeg går aldri tom ;)

 

Vapemail i dag, messing Nemesisklon fra FT. Jeg skal vedde på at selv ikke orginalen er så fin som denne :)

Helt upåklagelig finish inkludert gravering, perfekte gjenger og sølvbelagte kontakter. Satte i et AW 18490 og satte på en FT IGO-W. Jeg trodde de andre moddene mine "hits hard", men dette er noe HELT annet :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...