Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring så langt er at jo, alle smaker passer til øl. Kommer selvfølgelig an på hva slags øl du drikker, men for pils smaker det meste brukbart. Litt rart med mint, men ikke ille det heller.

 

Og når jeg i går prøvde Haandbryggeriets Bestefar - som er det mest beiske jeg har smakt - var det godt å dampe på Vermillion Rivers Cinnamon Rolls ved siden av.

Lenke til kommentar

Dere.:

Har et 900 mah ego battery, som er..fra ca. mai tipper jeg
Nå det har funket veldig fint fram til nå, men nå blinkern for å antyde at det er lite batteri etter 2 trekk, noen som har peiling på hvorfor?
Kan være rett etter at jeg har tatt den ut av laderen, og blinker jo grønt som vanelig.

Lenke til kommentar

Batteri har vel begrenset levetid.

 

Jeg vil forresten skryte av damping.no

 

La inn bestilling den 21 desember og i dag kom pakken. Nå hadde jeg ikke trodd at det skulle komme noen pakke før ut på nyåret siden de holder steng fra 23 desember til 03 januar, så nå sitter jeg her med utstyr til å dampe med, men mangler juice som jeg bestilte i fra andre steder.

 

Noen butikker som selger slikt i Bergen så jeg kan ta meg en tur innom i morgen?

Lenke til kommentar

Batteri har vel begrenset levetid.

 

Jeg vil forresten skryte av damping.no

 

La inn bestilling den 21 desember og i dag kom pakken. Nå hadde jeg ikke trodd at det skulle komme noen pakke før ut på nyåret siden de holder steng fra 23 desember til 03 januar, så nå sitter jeg her med utstyr til å dampe med, men mangler juice som jeg bestilte i fra andre steder.

 

Noen butikker som selger slikt i Bergen så jeg kan ta meg en tur innom i morgen?

 

Huff..har den tatt kvelden allerede :(

 

Hehe, så smart som jeg er det jo også så klart mitt eneste :p

har nemlig kun en e-sigg, som er ett sett

 

Så sien vi kan annta at det har tatt kvelden

 

Og det strengt tatt er stygt mishandlet..hehe

 

Noen som anbefaler noe nytt? :)

 

har til nå brukt en "clearomizer" (eller hvordan det nå enn staves), og er meget fornøyd med den, men ser etter noe med mer damp da..

 

 

Lenke til kommentar

Huff..har den tatt kvelden allerede :(

 

Hehe, så smart som jeg er det jo også så klart mitt eneste :p

har nemlig kun en e-sigg, som er ett sett

 

Så sien vi kan annta at det har tatt kvelden

 

Og det strengt tatt er stygt mishandlet..hehe

 

Noen som anbefaler noe nytt? :)

 

har til nå brukt en "clearomizer" (eller hvordan det nå enn staves), og er meget fornøyd med den, men ser etter noe med mer damp da..

 

Jeg kjøpte disse, og de to lilla sammen damper som bare pokker. Det er min favoritt. :)

1.jpg

 

 

Aspire og SID.

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

God jul! sliter med gurgling i så å si alle e-sigarettene mine, har dere tips til å bli kvitt problemet? skjer uten at jeg "mishandler" dem eller holder dem opp-ned. Prøver å tørke selve fordamperhodet med papir, men det pleier ikke å virke. munnstykket vasker jeg også uten at det blir bedre..

Mine oppsett blir alltid bedre etter litt bruk, både cartomizere med tank og kanger protank.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Vel, endte med å bestille en iTaste VV v3 til bare 25 dollar, syns den så ut som en grei "mini-mod".

Bestilte også Aspire BDC (både vanlig størrelse og mini). Blir spennende å prøve dobbel bunncoil.

 

Så blir det kanskje en provari eller en annen skikkelig mod i januar når økonomien har tatt seg opp igjen.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Kan ikke si det.

 

I går fungerte ikke misjoneringa mi heller. Folk her i dalen vil virkelig IKKE gi opp sigarettene sine. Det være seg om de er pur unge 20-åringer som studerer medisin (og burde vite bedre) eller folk på 40 med KOLS-hvesing fra helvete. Jeg ble fortalt gjentatte ganger av røykere at jeg skulle ha meg unna og ikke forpeste dem med giften min.

 

Bønder, ass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmmm.. så sært.. Mitt ejuiceforbruk har blitt redusert kraftig. Tror jeg vaper på 1 til kanskje 1,5 ml om dagen. Noen andre som har opplevd det samme?

Er cartoen din tett? ;-)

 

Ligger stabilt mellom 6-7(Protank/Aspire/carto) og 15(Dripper/Genesis/Kayfun) ml pr dag.

 

Når jeg drypper dripperen min, går det gjerne 10 dråper av gangen, to dryppinger er da 1 ml. Du kan jo rett og slett ikke ta særlig mange trekk pr. dag :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...