Gintoki Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Et spørsmål angående batterier:Varer ikke de batteriene mer en bare en snau måned før man må kjøpe nytt?(btw, vi har nådd inlegg 10001 med 500 sider ) Endret 22. desember 2013 av Gintoki Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Med moderat damping, hvor lenge varer 10 ml juice da? Er det her snakk om dagsforbruk eller varer det betydelig lengre? Hva smak foretrekker dere sammen med en øl? Endret 22. desember 2013 av svortevik Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Et spørsmål angående batterier: Varer ikke de batteriene mer en bare en snau måned før man må kjøpe nytt? (btw, vi har nådd inlegg 10001 med 500 sider ) Gratulerer tråden med over 10000 innlegg. Jeg syns en mnd høres veldig lite ut.. men det er vel antall oppladninger som gjelder. At de tåler så-og-så mange før de er utslitt. Jeg har aldri fått målt dette, ettersom jeg har kjøpt så mange batterier at hvert enkelt ikke blir brukt så mye. De eldste batteriene mine nærmer seg ett år nå. Hvis du bruker og lader et batteri konstant så er du såpass interessert i dette at du garantert vil ha noen back-up batterier. Å være strøm-tom er ikke moro. Du nevnte at du ønsket en sig-a-like. Da anbefaler jeg Joyetech E-roll. http://www.damping.no/collections/startsett/products/eroll-kit-joyetech Men hvorfor ikke gå for noe større. Det er bare en vanesak. Men E-rollen er fin å ha i vesken når man er ute og jule-stresser. Skal bruke min i dag. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Med moderat damping, hvor lenge varer 10 ml juice da? Er det her snakk om dagsforbruk eller varer det betydelig lengre? Hva smak foretrekker dere sammen med en øl? Man bruker vel alt fra 2-6 ml om dagen. Moderat damping ca 2- 3 ml vil jeg tippe. Kommer jo litt an på utstyret også. Noen rba "sluker" mer juice enn en clearomiser. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Et spørsmål angående batterier: Varer ikke de batteriene mer en bare en snau måned før man må kjøpe nytt? (btw, vi har nådd inlegg 10001 med 500 sider ) Nei, sorry. Det var ikke du som ønsket en sig-a-like. Det var en annen på forrige side. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hallo, jeg har planer om å kjøpe meg en e-sigg, og har bare ett par generelle spørsmål. Er det slik at det blir "vannpipe" røyk, eller blir den kraftig slik som en vanlig sigarett, det er en viktig faktor for meg, også visst noen har tips på hvor jeg skal kjøpe osv så hadde det vært konge! Planen var jo og kjøpe en liten en, som var på størrelsen med en vanlig prince røyk God Jul En sig-a-like med god kapasitet er Joyetech E-roll. Det etuiet varer ganske lenge mellom hver lading. http://www.damping.no/collections/startsett/products/eroll-kit-joyetech God damp-produksjon på denne til at den er så liten. Jeg har ikke prøvd vann-pipe, så jeg kan ikke si hvordan dampen er i forhold. Men som sigarett-røyker er jeg veldig fornøyd med dampen på e-sigaretter. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hva som passer sammen med en øl svortevik.. Drikker ikke særlig øl selv, men det må jo bli tobakk-smaker. Så burde du prøve Pipe-Sause juicene til øl. Longbottom leaf eller Shire malt. Er en litt "maltete - ølete" tobakk smak på dem. Tror de vil passe glimrende til øl. http://www.ecigwizard.com/e-liquid/pipe-sauce/ Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Alt passer til øl 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 KY4 passer jævla bra til øl. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Alt passer til øl Hmmm.... .. det tviler jeg på. Damper på Minty The Toff (t-juice) nå, og prøver å forestille meg øl sammen med denne nydelige kara-mint-smaken.... "grøss"... Men vin passer. Da tror jeg mer på KY4, som admiralen sier. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hmmm.... .. det tviler jeg på. Damper på Minty The Toff (t-juice) nå, og prøver å forestille meg øl sammen med denne nydelige kara-mint-smaken.... "grøss"... Men vin passer. Da tror jeg mer på KY4, som admiralen sier. Jau det e berre lekkert . Tror du har rett i det ja Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Med moderat damping, hvor lenge varer 10 ml juice da? Er det her snakk om dagsforbruk eller varer det betydelig lengre? Når jeg fyller opp min Aspice på 3,5 ml så varer den faktisk 3-4 dager...enda jeg damper ganske mye. Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Då var endelig julen min sikret Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hva som passer sammen med en øl svortevik.. Drikker ikke særlig øl selv, men det må jo bli tobakk-smaker. Så burde du prøve Pipe-Sause juicene til øl. Longbottom leaf eller Shire malt. Er en litt "maltete - ølete" tobakk smak på dem. Tror de vil passe glimrende til øl. http://www.ecigwizard.com/e-liquid/pipe-sauce/ Supert, skal se på de. Hvem som fører ky4 som ble nevnt her også? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Takk takk, da er en bestilt inn sammen med en av de som Amaline anbefalte. En hel drøss med juice på vei nå, så blir mye testing når alt er på plass:-) Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Riktig god og forrykende dampende Jul ønskes alle meddampere Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 God jul til alle sammen her. Imorra kommer nissen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 God jul ja. Fikk med juice på døra nå, så da er jula redda. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 God jul alle sammen. Admiral - da er jo den viktigste pakken ankommet. de andre.. i morgen blir bare bonus. Balltuss - det treet kunne ikke vært høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå