Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jeg skrive under på. Kvalitetsjuicer deluxe :dribble: . Sitter å damper Cafe Mocha akkurat nå til rødvin, og Belgian Cocoa er vel den beste sjokoladesmaken man kan få. Stund siden jeg dampet den nå, men det er fordi den var utsolgt. Den og Shamrock er utvilsomt de beste sjokoladesmakene man kan få fatt i, og om du er ute etter Mocca - Cafe Mocha fra Halo :green: Jeg handler Halo fast fra http://www.spaincigar.es :) Den juicen er dyrere enn de fleste juicer, men kvaliteten og smaken er verd hver ekstra krone :woot: Mitt favorittmerke av alle juicer :grin2:

Jeg kan jo ikke sitte her å anbefale Halo uten å bestille selv... :D

Ble Beligan cocoa + Cafe mocha. :) Gleder meg til disse. Bestilte fra Pinkmule.. er så vant til å handle derfra. Blir nok etter jul, men man skal jo ha noe godt da også.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min Tribeca herfra:

http://www.replacesmoke.com/%CF%85%CE%B3%CF%81%CE%AC-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%AE%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%82/halo.html

 

Dyrere juice men billigere frakt. Pakken kom på rekordtid.

Ok. Enda en plass som selger Halo og de er raske. Kjekt å vite :) , men de er dyrere enn spaincigar. Men om han er utsolgt for det jeg skal ha er dette et bra alternativ :green:

Lenke til kommentar

Jeg kan jo ikke sitte her å anbefale Halo uten å bestille selv... :D

Ble Beligan cocoa + Cafe mocha. :) Gleder meg til disse. Bestilte fra Pinkmule.. er så vant til å handle derfra. Blir nok etter jul, men man skal jo ha noe godt da også.

Kult da Amaline :) Har de fått det inn igjen nå da? De få gangene jeg har bestilt fra Pink Mule har jeg sjekket Halo siden de har det, og da har alt vært utolgt. Gled deg :dribble:

Lenke til kommentar

Da ble det en med Halo Belgian Cocoa og en med Cafe Mocha også. Var stiv pris på de, men er nå greit å teste ut litt nå i starten.

 

Antar at det er 200,- kroners grensen som gjelder her også, eller er der andre ting å ta hensyn til i tillegg siden vi snakker om nikotin?

Nikotin til eget bruk er lov fra EU-land. :) Vi får håpe det forsetter slik, men ingen garanti for det.

Lenke til kommentar

Kjempe bra. Men det er fortsatt 200 kroners grensen som gjelder?

 

Når jeg nå får utstyret ut på nyåret, er det bare å montere og fylle på med juice, eller er der ting jeg bør ta hensyn til under montering, førstegangs bruk og ikke minst vedlikehold under veis?

 

Forresten, hvilken juice anbefales sammen med en pils eller tre? Har liten tro på at de jeg har valgt med fruktsmak eller sjokolade vil passe spesielt godt i lag med pils.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Kjempe bra. Men det er fortsatt 200 kroners grensen som gjelder?

 

Når jeg nå får utstyret ut på nyåret, er det bare å montere og fylle på med juice, eller er der ting jeg bør ta hensyn til under montering, førstegangs bruk og ikke minst vedlikehold under veis?

Ja, 200-kroners grensen gjelder. Den skulle jo økes med den nye regjeringen men.... de har visst ombestemt seg..

 

Du har bestilt en Aspire. Da er det bare å fylle på. Kanskje vent ett minutt for å la juicen trekke inn i fordamperhodet. Pass på å ikke ha batteriet på full vatt, da kan du brenne fordamperen. Start på ca 3,8 vatt og jobb deg oppover til det smaker optimalt.

Og om du ønsker å dampe på heltid, så vil du nok fort finne behov for back-up utstyr. Batteriet skal jo lades.. så du må sannsynligvis ha minst to.. :) Og kanskje du vil prøve en mod med eksterne batterier.. og rebuildable atomisere.. Så har du det gående.. :D Utvalget er stort. Men en Spinner vil du ha glede av lenge. Jeg har masse utstyr og mod'er, men bruker fortsatt Spinneren min innimellom.

Lenke til kommentar

Hvor kan jeg få kjøpt akurat denne modellen med muligens en 4ml tank?

 

For denne siden er vel ikke helt legit? eller er den det?

 

http://modz.no/#vis/1000

 

Tenker å kjøpe selve det flytende i utlandet da dem har nikotin. Er kun startpakken jeg tenker på.

 

(ikke spør hvorfor resten av teksten her blir en del av linken, får ikke gjort noe med det)

 

Jeg vet ikke noe om denne siden du lenker til. Kan godt være seriøs. Men om du vil ha et batteri og en større tank så kan du jo kjøpe dem hver for seg.

 

http://www.damping.no/collections/batterier husk å kjøpe med lader.

 

Denne tar 3,5 ml, og er en knallbra clearomiser

http://www.damping.no/collections/fordampere/products/aspire-bdc

 

Damping.no er iallefall en side som er seriøs og populær.

Lenke til kommentar

Bomull=veke. Hvasomhelst man putter inni coilen som transporterer juice til coil er veke... :)

 

Ja, vet det. Men når jeg sier veke, mener jeg silica. De fleste vet hva jeg mener...hehe. Mener bare at silica er bedre enn bomull. Men det er min smak da. :)

 

 

Forsett med dobbel silica du. :) Det funker veldig bra i en dripper.

 

Tror jeg gjør det. Jeg skal bare gå over til 0.30 på coilen istedenfor 0.20. 0.20 er så dum å jobbe med for når du drar opp 4 viklinger og slipper opp, så spretter den tilbake 2 viklinger...hehe. :)

Lenke til kommentar

Du har bestilt en Aspire. Da er det bare å fylle på. Kanskje vent ett minutt for å la juicen trekke inn i fordamperhodet. Pass på å ikke ha batteriet på full vatt, da kan du brenne fordamperen. Start på ca 3,8 vatt og jobb deg oppover til det smaker optimalt.

 

Når Aspiren er helt ny og ubrukt lønner det seg å vente 5 minutter og deretter snu den på hodet 5-10 sekunder. :) Aspire'n min kjører jeg som regel på 6 watt. Syns jeg får best smak da. :)

Lenke til kommentar

Hallo, jeg har planer om å kjøpe meg en e-sigg, og har bare ett par generelle spørsmål. Er det slik at det blir "vannpipe" røyk, eller blir den kraftig slik som en vanlig sigarett, det er en viktig faktor for meg, også visst noen har tips på hvor jeg skal kjøpe osv så hadde det vært konge! :)

 

Planen var jo og kjøpe en liten en, som var på størrelsen med en vanlig prince røyk :)

 

God Jul :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...