Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lyst til å bruke et par spalte-centimeter på en juice jeg synes fortjener det.. Red Astaire fra T-juice. Den er så full av smak. Bær.. solbær er fremtredende, og mint. :) En fulltreffer synes jeg. Og jeg er egentlig ikke så stor fan av mint/menthol smaker. Damper den i AGI med microcoil og bomull ned i tanken. Utrolig godt. :)

Lenke til kommentar

Har fått Halo Tribeca i posten i dag. Skal være juledampen :-) Er det noen som kjenner den og kan gi meg et forslag til hva jeg bør dampe den på?

 

Den flaska da gitt, ikke rart Halo er dyrt ;-)

Lenge siden jeg har dampa Tribeca. Var i begynnelsen når jeg fortsatt drev med tobakksmaker, men husker at den var god og hadde skikkelig halsspark :green: Da dampa jeg den på Boge F16 cartotank. Nå har jo mye forandret seg på atomizer markedet siden da. Tipper den vil sparke på de fleste nyere clearomizere og ikke minst i dripper :dribble:

Lenke til kommentar

Halo Voodoo er juledampen her. Dampa den i flere måneder nå, den er så digg :love:

 

Noen som veit om en EU sjappe som selger halo med OK fraktpriser til norge ? Bruker spaincigar nå, men det er jo 15 euro for frakt + at han gjerne bruker en ukes tid på å shippe ting.

Har ikke testa Voodoo enda, men lurer på det samme som deg. Siden Halo er mitt favorittmerke og jeg bare må ha det :dribble: Halo er dyrere enn de fleste juicer, det er liksom e-juicenes Rolls Royce. Har ikke funnet noen som er billigere enn Mario på spaincigar enda, men om noen vet om det brøl det ut. :green:

Lenke til kommentar

Tenkte prøve meg på dette, men det er jo helt umulig å vite hva en trenger å kjøpe inn og hvor det er best å kjøpe i fra.

 

Det er garantert 100 vis av svar på dette tidligere, men nå har jeg lest igjennom de ti siste sidene uten at dette har vært tatt opp.

 

Kan noen være så grei å komme med en anbefaling av utstyr, hvilke deler en MÅ ha reservedeler på og ikke minst hvor en kjøper nikotin og juice fra?

Lenke til kommentar

Tenkte prøve meg på dette, men det er jo helt umulig å vite hva en trenger å kjøpe inn og hvor det er best å kjøpe i fra.

 

Det er garantert 100 vis av svar på dette tidligere, men nå har jeg lest igjennom de ti siste sidene uten at dette har vært tatt opp.

 

Kan noen være så grei å komme med en anbefaling av utstyr, hvilke deler en MÅ ha reservedeler på og ikke minst hvor en kjøper nikotin og juice fra?

Vil anbefale ett starter-kit med alt i for deg som nybegynner. Er enklere å huske deler og sånt når du har alt i hånden, og lese deg opp på mer om det.

Du burde ha reserve atomizerheads/cartomizer, kjøp juice med nikotin fra england.

Disse sidene kan jeg personlig gå god for, og jeg bestiller ting fra dem konstant:

 

www.ecigwizard.com

www.misteliquid.co.uk

ejuiceuk.com

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Én ting er jeg skuffa på når det gjelder SID. Den takler ikke Davide Mini og Vision CE5. Virker som om de ikke bunner så de får spenning...

 

 

Fått Aspire fra Damping. :) Fornøyd. Satte den lilla på I-taste VV. Forstår at folk er begeistret. :) Dette er et bra clearo-hode.

 

Velkommen til familien...hehe. :)

 

 

Ja, skulle det bli et forbud, ville verden få mange nye kriminelle på kort tid. :)

 

Og prisene skyter kanskje i været. :p

Lenke til kommentar

Vil anbefale ett starter-kit med alt i for deg som nybegynner. Er enklere å huske deler og sånt når du har alt i hånden, og lese deg opp på mer om det.

Du burde ha reserve atomizerheads/cartomizer, kjøp juice med nikotin fra england.

Disse sidene kan jeg personlig gå god for, og jeg bestiller ting fra dem konstant:

 

www.ecigwizard.com

www.misteliquid.co.uk

ejuiceuk.com

 

Takk for svar.

 

Er der noen startkit som er anbefalt? Jeg ser helst at den ikke ser ut som en sigarett slik mange gjør, men mer en enkel og stilfull sak.

Lenke til kommentar

 

Takk for svar.

 

Er der noen startkit som er anbefalt? Jeg ser helst at den ikke ser ut som en sigarett slik mange gjør, men mer en enkel og stilfull sak.

Damping.no har mange sett å velge i. Om du går over 200-kroners grensen, kan du likegodt handle startsett på norske sider. Eventuelt sette sammen et sett selv. Et spinner batteri, lader og en Aspire fordamper, så har du et knallbra sett fra første dag. :)http://www.damping.no/collections/hele-sett

 

http://www.damping.no/collections/batterier

 

http://www.damping.no/collections/fordampere/products/aspire-bdc-mini

Lenke til kommentar

Én ting er jeg skuffa på når det gjelder SID. Den takler ikke Davide Mini og Vision CE5. Virker som om de ikke bunner så de får spenning...

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg har en Sid og to stk Vamo. Den lilla Vamoen min er sånn. Masse den ikke vil ta.. kontaktpunktet ligger nok for langt ned.. Men Sid tar alt så vidt jeg vet. Du kunne jo sendt Damping en mail og spurt om det finnes "en fiks" for det. Det er jo ganske irriterende. :mellow:

Lenke til kommentar

Jeg har en Sid og to stk Vamo. Den lilla Vamoen min er sånn. Masse den ikke vil ta.. kontaktpunktet ligger nok for langt ned.. Men Sid tar alt så vidt jeg vet. Du kunne jo sendt Damping en mail og spurt om det finnes "en fiks" for det. Det er jo ganske irriterende. :mellow:

 

Ja, jeg kan høre med ham. Etter at jeg kjøpte SID'en har jeg jo pakket bort de andre batteriene..... :p Så jeg får høre med Ramzy. :)

Lenke til kommentar

Kom hjem sliten etter siste julehandel i kveld. Sliten etter å tilbrakt timer på kjøpesenter i førjulsstria (mareritt :eek: ) Etter å ha dratt alle tunge handleposer inn fra bilen kom jeg på: Har ikke vært i posten i dag :huh: , ruslet til postkassa og VAPEMAIL. :dribble: Endelig. Der kom 50 ml med Just Peachy fra HHV. Gikk tom for tre dager siden, og den brukte 13 dager fra den ble sendt. Ikke værst i førjulsstria synes jeg, og jeg får ferskendamp i jula :green: Fornøyd nå ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...