Muggkaare Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Oh, da så. Jaja, fersken er knall. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Oh, da så. Jaja, fersken er knall. Jau. Det e berre lekkert Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 De Aspire hodene leverer. Har snart dampa opp 50 ml på samme hode. Det er meget bra Er faktisk mer fornøyd med Aspire'n, jeg...enn jeg er med dripper'n.... Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Aspire smaker bra, men smaker ikke dripperen din bedre, har du ikke fått til et godt nok oppsett enda :-) Har forresten bestilt meg en BCC - BDC adapter: https://www.replacesmoke.com/bcc-to-bdc-adapter-detail.html Aspire hoder i Protank må jo bli toppers. Jeg liker Protanken MYE bedre enn Aspire tanken :-) Replacesmoke selger også Halo, så nå får jeg ENDELIG prøvd Halo juice :-) Har bestilt Tribeca. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Aspire smaker bra, men smaker ikke dripperen din bedre, har du ikke fått til et godt nok oppsett enda :-) Mulig fordi jeg har feil Kanthal-tråd. Jeg har 0,20 mm...så kan bare ha 3-4 viklinger. Det damper mye osv, og det smaker jo bra. Men holder likevel en knapp på Aspire'n. Men selvfølgelig...nå kjører jeg to forskjellige juice'r på dem...så kan jo være at det blir litt feil sammenligning også.... Endret 15. desember 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Anbefaler alle her inne som har Twitterkonto å delta på dette: https://www.facebook.com/events/521875657910018/?ref_newsfeed_story_type=regular Tweet livet av dere mens dere damper Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Har ikke twitter jeg balltus, men du kan jo twittre et par ekstra ganger for meg. Endelig fått bestilt 2 stk Aspire mini pluss hoder. Gleder meg til å prøve dem. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Har ikke twitter jeg balltus, men du kan jo twittre et par ekstra ganger for meg. Endelig fått bestilt 2 stk Aspire mini pluss hoder. Gleder meg til å prøve dem. Det skal jeg gladelig gjøre Velkommen i Aspire familien Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Tror aksjonen ble virkelig vellykka. Flere rapporterte at emnet lå på topp i flere land bl.a Tyskland. Var det 5 største emnet i England også Jeg tweeta intenst og retweeta og favoriserte så mye at jeg var redd jeg skulle miste mange followers, men når jeg sjekka etterpå hadde jeg faktisk fått 15 flere Håper EU tar til fornuften Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Knall!Dæven så mye jeg vaper nå som jeg er sykemeldt. Sitter jo bare foran pcen vett, så blir mye kjededamping. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Alle sammen gå inn her og signer med epostadressa deres. Dette er viktig og tar under 1 minutt. La oss kjempe litt for dampen vår https://secure.avaaz.org/en/petition/The_European_Parliament_Save_electronic_cigarettes_from_excessive_EU_regulation/?fbdm Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Mrs B's Vanilla Custard fra ecigwizard sin egen Wizmix kolleksjon var veeeldig skuffende! Er ikke så søt som jeg skulle ønske den var, og litt lite smak på den også (i cartotank). Kan kanskje prøves på kayfunen ved en senere anledning for å prøve å se om jeg får mer smak i den.Dampmengde: moderat.Tror ikke jeg kommer til å bestille mer av denne!Utrolig nok så var Grant's mye søtere enn det jeg likte Vanskelig å være kresen! Men Grant's kan alltids blandes ut med en annen smak for å mildne sødmen litt, men hvaaaa skulle det vært? Hva passer vanilje til? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Mrs B's Vanilla Custard fra ecigwizard sin egen Wizmix kolleksjon var veeeldig skuffende! Er ikke så søt som jeg skulle ønske den var, og litt lite smak på den også (i cartotank). Kan kanskje prøves på kayfunen ved en senere anledning for å prøve å se om jeg får mer smak i den. Dampmengde: moderat. Tror ikke jeg kommer til å bestille mer av denne! Utrolig nok så var Grant's mye søtere enn det jeg likte Vanskelig å være kresen! Men Grant's kan alltids blandes ut med en annen smak for å mildne sødmen litt, men hvaaaa skulle det vært? Hva passer vanilje til? Hva om du prøver en liten blanding av de to custardene.. Den ene for søt, og den andre for lite.. Det kan gi et bra resultat. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Alle sammen gå inn her og signer med epostadressa deres. Dette er viktig og tar under 1 minutt. La oss kjempe litt for dampen vår https://secure.avaaz.org/en/petition/The_European_Parliament_Save_electronic_cigarettes_from_excessive_EU_regulation/?fbdm Tror det er denne jeg har skrevet under på tidligere. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Fogger V2.. Nå har jeg kommet igang med den. Den kom ferdig oppsatt med en slags "wrap" eller "hotdog" bestående av silica i midten og mesh rundt.... Min første innskytelse var å ta mesh'en vekk med en gang, men noe fikk meg til å beholde den. Skulle jeg noengang prøve mesh, så var det nå eller aldri. Rengjorde den og fylte på juice, smakte ikke bra. Veket ikke sånn som den skulle.. Men da har jeg prøvd. Nå har jeg fått laget en microcoil i den. Herregud så fiklete.. Men nå funker den utmerket med bomull. Anbefales, men ikke som den første RBA man skaffer. Veldig høy fikle-faktor på denne. Endret 18. desember 2013 av Amaline 1 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Fogger V2.. Nå har jeg kommet igang med den. Den kom ferdig oppsatt med en slags "wrap" eller "hotdog" bestående av silica i midten og mesh rundt.... Min første innskytelse var å ta mesh'en vekk med en gang, men noe fikk meg til å beholde den. Skulle jeg noengang prøve mesh, så var det nå eller aldri. Rengjorde den og fylte på juice, smakte ikke bra. Veket ikke sånn som den skulle.. Men da har jeg prøvd. Nå har jeg fått laget en microcoil i den. Herregud så fiklete.. Men nå funker den utmerket med bomull. Anbefales, men ikke som den første RBA man skaffer. Veldig høy fikle-faktor på denne. Nei du kan ikke kalle det der å prøve mesh, et tvilsomt fabrikkoppsett fra FT.... Mesh hverken smaker rart eller veker dårlig når det brukes rett.... Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Den ene for søt, og den andre for lite.. Det kan gi et bra resultat. Vil vel tro at FOR søt pluss LITT søt blir enda søtere. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Vil vel tro at FOR søt pluss LITT søt blir enda søtere. Nope, på samme måte som om du blander to flasker med 10mg nikotin, det blir ikke blir 20mg styrke... Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Nope, på samme måte som om du blander to flasker med 10mg nikotin, det blir ikke blir 20mg styrke... Nei, det gjør det jo ikke for de er jo like. ...eller blir vel litt annerledes. Men blander man sukker...og mer sukker i en drikk..blir det jo søtere. Blander man BITTE litt nikotin i væske, kjenner man det nesten ikke. Men blander man MYE nikotin i BITTELITT væske blir det helt for jævli...hehe. Men det blir kanskje omvendt i hennes tilfelle...for da blander man jo faktisk ut med svakere væske. Endret 18. desember 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Nei du kan ikke kalle det der å prøve mesh, et tvilsomt fabrikkoppsett fra FT.... Mesh hverken smaker rart eller veker dårlig når det brukes rett.... Sorry.. Du har ... kanskje... rett i det. Du vet når man hører eller opplever noe som kan støtte opp under de fordommene man måtte ha... Da roper man det ut... Det var mine fordommer mot mesh som ble "foret" nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå