Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aspire smaker bra, men smaker ikke dripperen din bedre, har du ikke fått til et godt nok oppsett enda :-)

 

Har forresten bestilt meg en BCC - BDC adapter:

https://www.replacesmoke.com/bcc-to-bdc-adapter-detail.html

 

Aspire hoder i Protank må jo bli toppers. Jeg liker Protanken MYE bedre enn Aspire tanken :-)

Replacesmoke selger også Halo, så nå får jeg ENDELIG prøvd Halo juice :-) Har bestilt Tribeca.

Lenke til kommentar

Aspire smaker bra, men smaker ikke dripperen din bedre, har du ikke fått til et godt nok oppsett enda :-)

 

Mulig fordi jeg har feil Kanthal-tråd. Jeg har 0,20 mm...så kan bare ha 3-4 viklinger. Det damper mye osv, og det smaker jo bra. Men holder likevel en knapp på Aspire'n. :)

Men selvfølgelig...nå kjører jeg to forskjellige juice'r på dem...så kan jo være at det blir litt feil sammenligning også.... :)

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Tror aksjonen ble virkelig vellykka. Flere rapporterte at emnet lå på topp i flere land bl.a Tyskland. Var det 5 største emnet i England også :) Jeg tweeta intenst og retweeta og favoriserte så mye at jeg var redd jeg skulle miste mange followers, men når jeg sjekka etterpå hadde jeg faktisk fått 15 flere :dribble: Håper EU tar til fornuften :dremel:

Lenke til kommentar

Mrs B's Vanilla Custard fra ecigwizard sin egen Wizmix kolleksjon var veeeldig skuffende! Er ikke så søt som jeg skulle ønske den var, og litt lite smak på den også (i cartotank). Kan kanskje prøves på kayfunen ved en senere anledning for å prøve å se om jeg får mer smak i den.
Dampmengde: moderat.
Tror ikke jeg kommer til å bestille mer av denne!

Utrolig nok så var Grant's mye søtere enn det jeg likte :p Vanskelig å være kresen! Men Grant's kan alltids blandes ut med en annen smak for å mildne sødmen litt, men hvaaaa skulle det vært? Hva passer vanilje til?

Lenke til kommentar

Mrs B's Vanilla Custard fra ecigwizard sin egen Wizmix kolleksjon var veeeldig skuffende! Er ikke så søt som jeg skulle ønske den var, og litt lite smak på den også (i cartotank). Kan kanskje prøves på kayfunen ved en senere anledning for å prøve å se om jeg får mer smak i den.

Dampmengde: moderat.

Tror ikke jeg kommer til å bestille mer av denne!

 

Utrolig nok så var Grant's mye søtere enn det jeg likte :p Vanskelig å være kresen! Men Grant's kan alltids blandes ut med en annen smak for å mildne sødmen litt, men hvaaaa skulle det vært? Hva passer vanilje til?

Hva om du prøver en liten blanding av de to custardene.. :) Den ene for søt, og den andre for lite.. Det kan gi et bra resultat. :)

Lenke til kommentar

Fogger V2.. Nå har jeg kommet igang med den. Den kom ferdig oppsatt med en slags "wrap" eller "hotdog" bestående av silica i midten og mesh rundt.... Min første innskytelse var å ta mesh'en vekk med en gang, men noe fikk meg til å beholde den. Skulle jeg noengang prøve mesh, så var det nå eller aldri. Rengjorde den og fylte på juice, smakte ikke bra. Veket ikke sånn som den skulle.. Men da har jeg prøvd. :) Nå har jeg fått laget en microcoil i den. Herregud så fiklete.. Men nå funker den utmerket med bomull.

Anbefales, men ikke som den første RBA man skaffer. Veldig høy fikle-faktor på denne. :)

Endret av Amaline
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fogger V2.. Nå har jeg kommet igang med den. Den kom ferdig oppsatt med en slags "wrap" eller "hotdog" bestående av silica i midten og mesh rundt.... Min første innskytelse var å ta mesh'en vekk med en gang, men noe fikk meg til å beholde den. Skulle jeg noengang prøve mesh, så var det nå eller aldri. Rengjorde den og fylte på juice, smakte ikke bra. Veket ikke sånn som den skulle.. Men da har jeg prøvd. :) Nå har jeg fått laget en microcoil i den. Herregud så fiklete.. Men nå funker den utmerket med bomull.

Anbefales, men ikke som den første RBA man skaffer. Veldig høy fikle-faktor på denne. :)

Nei du kan ikke kalle det der å prøve mesh, et tvilsomt fabrikkoppsett fra FT.... :nei:

 

Mesh hverken smaker rart eller veker dårlig når det brukes rett.... :)

Lenke til kommentar

Nope, på samme måte som om du blander to flasker med 10mg nikotin, det blir ikke blir 20mg styrke... ;)

 

Nei, det gjør det jo ikke for de er jo like. :)...eller blir vel litt annerledes. Men blander man sukker...og mer sukker i en drikk..blir det jo søtere.

Blander man BITTE litt nikotin i væske, kjenner man det nesten ikke. Men blander man MYE nikotin i BITTELITT væske blir det helt for jævli...hehe.

 

Men det blir kanskje omvendt i hennes tilfelle...for da blander man jo faktisk ut med svakere væske.

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Nei du kan ikke kalle det der å prøve mesh, et tvilsomt fabrikkoppsett fra FT.... :nei:

 

Mesh hverken smaker rart eller veker dårlig når det brukes rett.... :)

 

:D:D

Sorry.. :blush: Du har ... kanskje... rett i det.

Du vet når man hører eller opplever noe som kan støtte opp under de fordommene man måtte ha... Da roper man det ut... Det var mine fordommer mot mesh som ble "foret" nå. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...