Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

 

Så du føler det nesten som om du har sluttet å røyke?

 

Og du mener at jeg kan gi det til henne med god samvittighet? :)

Det er vaping og ikke røyking, så det er jo det man har gjort :) Hele kroppen føles mye bedre, og det er myyye enklere å holde seg unna kistespikerne når man kan vape litt tobakksjuice istedet.

 

Så absolutt! Du kan faktisk bokstavelig talt redde hennes liv ved å gi henne en slik gave.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kuttet 99 % av røyken og det føles bra. Men syns jeg har lagt på meg litt... :mad: De fleste gjør jo det når de slutter å røyke... Har du merket noe til det Buffy? Eller noen av dere andre?

Nå har jeg ikke vært så flink med trening i det siste heller... Kan jo ha noe med saken å gjøre.. Godt det snart er januar.. Da blir det trening og sunn mat.. :D

Lenke til kommentar

Dere tidligere røykere som nå kun damper.

 

Føler dere at helsen er bedre nå? Merker dere noe som helst?

 

For å være heeeelt ærlig....så merker jeg ingen forskjell...ennå hvertfall. Har holdt opp i 2 mnd, men har hverken fått bedre smak, lukt...eller helse. Men nå har jeg alltid hatt forholdsvis god helse da. Men merker faktisk ingen forskjell. :)

 

 

 

Sikker?

 

I dag tidlig fikk jeg direkte MYE i munnen. Føles som litt mer enn kondens. Har skyllet, tørket og byttet væske nå. Føles litt bedre.

 

Rimelig sikker. Hadde mye av det problemet før...selv med hyppig vask. Føles som om det blei spyttet væske i munnen. :p Har sluttet helt med plast-tip. Bruker kun metall og har ikke det problemet lenger. :)

Lenke til kommentar

Jeg har kuttet 99 % av røyken og det føles bra. Men syns jeg har lagt på meg litt... :mad: De fleste gjør jo det når de slutter å røyke... Har du merket noe til det Buffy? Eller noen av dere andre?

Nå har jeg ikke vært så flink med trening i det siste heller... Kan jo ha noe med saken å gjøre.. Godt det snart er januar.. Da blir det trening og sunn mat.. :D

Absolutt ikke! Merker faktisk at jeg har gått ned, men nå går det også i masse søte juicer her i gården og da.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

 

For å være heeeelt ærlig....så merker jeg ingen forskjell...ennå hvertfall. Har holdt opp i 2 mnd, men har hverken fått bedre smak, lukt...eller helse. Men nå har jeg alltid hatt forholdsvis god helse da. Men merker faktisk ingen forskjell. :)

 

 

 

Rimelig sikker. Hadde mye av det problemet før...selv med hyppig vask. Føles som om det blei spyttet væske i munnen. :p Har sluttet helt med plast-tip. Bruker kun metall og har ikke det problemet lenger. :)

 

Hmmm...:)

 

Så det er tip-en mener du? Skulle ikke en metalltip generelt være kaldere og dermed kondensere lettere?

 

Det er vaping og ikke røyking, så det er jo det man har gjort :) Hele kroppen føles mye bedre, og det er myyye enklere å holde seg unna kistespikerne når man kan vape litt tobakksjuice istedet.

 

Så absolutt! Du kan faktisk bokstavelig talt redde hennes liv ved å gi henne en slik gave.. :)

 

Så bra da! :)

 

Jeg har dog lest litt forskning som viser at det sannsynligvis ikke er helt ufarlig, men det virker dog som det er bred enighet om at det uansett er langt bedre enn vanlige sigaretter. :)

Lenke til kommentar

Det kan vi nok være helt sikker på Elijah. At det er mye bedre enn sigaretter. :)

 

Så heldig du er Buffy, som har gått ned i vekt med røykekutt. :) Men selvfølgelig har jo det man spiser mye med saken å gjøre.. Hvis søte juicer erstatter godteri er det en stor fordel. Er ikke slik at jeg triller jeg heller, men merker en liten oppgang..

 

Har forresten forbrent en stor mengde kalorier i dag... måket snø, og den var tung.. :hm: (tror neppe det var guds mening at damer skal gjøre en så tung jobb.... ) :D

Lenke til kommentar

Til dere proff-mekkere......

Hvilken gir mest damp?

2.jpg

 

1.jpg

 

Den med 4 viklinger...eller den med "ørten" viklinger? :p Ikke tenk på motstanden. Jeg tenker kun på viklinger mht til dampen nå. :)

Jeg tenker sånn at den med flere viklinger blir jo større..elle lenger i bredde og vil gi mer damp...eller?

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Jeg har kuttet 99 % av røyken og det føles bra. Men syns jeg har lagt på meg litt... :mad: De fleste gjør jo det når de slutter å røyke... Har du merket noe til det Buffy? Eller noen av dere andre?

Nå har jeg ikke vært så flink med trening i det siste heller... Kan jo ha noe med saken å gjøre.. Godt det snart er januar.. Da blir det trening og sunn mat.. :D

 

Nei, har ikke merka noe til det, men jeg spiser like lite nå som da jeg røyka. :p

Har ikke veid meg på 9 år, og har heller ingen planer om å gjøre det. Måler vekta på hvor jeg kan ha beltet. Er det på det innerste uten å være for stramt, er alt bra. :D

 

Lenke til kommentar

Nå vil vel søte juicer minke søtsuget som mange kjenner, siden man får smaken av godteri, søte frukter osv når man vaper, men med et normalt sunt kosthold og litt aktivitet skal ikke vaping bety stort. Har selv gått ned ca. 30kg nå på rundt fire måneder. Kanskje litt vel mye på så kort tid, men men.

Wow.. det var mye på kort tid ja.. Men nå har vel du vært syk også.. håper du er bedre. :)

Joda, kosthold og aktivitet er det viktigste. Jeg skylder på dampen samtidig som jeg sitter og spiser kaker.... :D

Lenke til kommentar

 

Nei, har ikke merka noe til det, men jeg spiser like lite nå som da jeg røyka. :p

Har ikke veid meg på 9 år, og har heller ingen planer om å gjøre det. Måler vekta på hvor jeg kan ha beltet. Er det på det innerste uten å være for stramt, er alt bra. :D

 

Så det er bare meg da... :D Passer så godt å skylde på dampen..

Lenke til kommentar

Wow.. det var mye på kort tid ja.. Men nå har vel du vært syk også.. håper du er bedre. :)

Joda, kosthold og aktivitet er det viktigste. Jeg skylder på dampen samtidig som jeg sitter og spiser kaker.... :D

 

Etter at jeg begynte å dampe så damper jeg heller til fotballkamp da, enn å spise potetgull og annet skit. Rimelig digg. Liker også at jeg kan sitte og dampe som faen hele kampen, og ikke måtte stresse med å ta en røyk i pausa osv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...