Amund_Blix Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Har haugevis med juice jeg ikke bruker her også, ingen fare for å gå tom ! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Er selvfølgelig en del jeg liker inni der også, men som jeg er lei av, men jeg har kjøpt overraskende mye juice jeg ikke likte. De fleste med bær- og fruktsmak, noen med dessertsmak (plast-carto-killers), og diverse annet. Jeg har kjøpt Banana Split og Black Cherry nå. Og de var slettes ikke verst, de. Kjører dem i glasstank eller dripper. Bytter på litt. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Har haugevis med juice jeg ikke bruker her også, ingen fare for å gå tom ! Nei, ikke her heller. Massevis jeg ikke damper og ikke har dampa på lenge Masse sigarjuice som skal få prøve seg igjen i jula Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Nei, ikke her heller. Massevis jeg ikke damper og ikke har dampa på lenge Masse sigarjuice som skal få prøve seg igjen i jula Sjekk ut dette: http://www.houseofliquid.com/category-s/1846.htm Har litt lyst til å teste... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Sjekk ut dette: http://www.houseofliquid.com/category-s/1846.htm Har litt lyst til å teste... Å yes . Fikk skikkelig lyst på til jul, men må nok vente ja... Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Sjekk ut dette: http://www.houseofliquid.com/category-s/1846.htm Har litt lyst til å teste... Hvis jeg var mann så hadde jeg bestilt en sånn til jul. Begynner nesten å føle meg litt mandig... fikk Fogger v2 i dag.. Kjempestor.. Og tung. Men gikk hurtig fra Kina, trodde ikke den skulle komme så fort. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Du kan da gjøre det selv om du er dame? Jeg vet av flere damer som røyker ordentlig sigar, så. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Åh, sigar. Nammenam. Lenke til kommentar
Salior Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Akkurat tilbake fra butikken med to flasker e-væske og et batteri. Sist kjøpte jeg med18mg nikotin som føltes litt hard på halsen, så det ble 12mg denne gangen som jeg har prøvd tidligere som ikke er så hard. Sikra i en mnd da ;-) Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Du kan da gjøre det selv om du er dame? Jeg vet av flere damer som røyker ordentlig sigar, så. Joda.. jeg KAN sikkert.. men føles ikke naturlig å sitte med en sigar.. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Cringle's Curse. Fikk en flaske fra en på forumet her, og fyyyy faaaaen.. noen dråper i annen juice holder masse! Artic Wolf fra vaporgod er også ganske god, fikk en venn hektet på det da jeg sa meg lei den fordi den er såååå sterk Hmm, sounds good Sterkere Menthol = bedre menthol Noen tips om hvor den kan kjøpes? Fant bare sider fra USA, og der kan man vel ikke importere nikotin fra, så vidt jeg vet? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hmm, sounds good Sterkere Menthol = bedre menthol Noen tips om hvor den kan kjøpes? Fant bare sider fra USA, og der kan man vel ikke importere nikotin fra, så vidt jeg vet? Du kan kjøpe den hos spaincigar.es eller pinkmule.com. Kanskje også noen engelske sjapper som har den. Den er fra Halo. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Dere tidligere røykere som nå kun damper. Føler dere at helsen er bedre nå? Merker dere noe som helst? Har som sagt kjøpt et sett til søsteren min i julegave. Håper jeg kan gi det til henne med god samvittighet. Hun røker fortsatt normale sigaretter, men tror ikke det er ekstreme mengder. Faren med en e-sigarett er jo at hun kanskje kommer til å øke forbruket i forhold til hva hun gjør i dag, ettersom den blir så lett tilgjengelig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Det er nok kondens. Fikk det på mine jeg også, men nå bruker jeg mini-Davide med metall-tip. Så jeg har ikke det problemet lenger. Sikker? I dag tidlig fikk jeg direkte MYE i munnen. Føles som litt mer enn kondens. Har skyllet, tørket og byttet væske nå. Føles litt bedre. Prøver også å ikke holde inne knappen så mye før jeg trekker. Kanskje det også har noe å si? Jeg bruker forresten aspire bdc mini og det skal vel være good stuff? Endret 13. desember 2013 av Bruker-239845 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Joda.. jeg KAN sikkert.. men føles ikke naturlig å sitte med en sigar.. Smaker godt, da. Fikk en dyr cubaneser til bursdagen min. Svært skeptisk til å dampe på den, har fortsatt igjen den litt rimeligere cubaneseren jeg fikk til jul i fjor. Ligger i frakken min, halvdampet fordi den var så sterk at jeg ble kvalm og svimmel bare av å patte litt på den. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Tror nok den El Toro-sigaren smaker mye bedre enn en vanlig sigar.. om jeg skulle velge. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Sikker? I dag tidlig fikk jeg direkte MYE i munnen. Føles som litt mer enn kondens. Har skyllet, tørket og byttet væske nå. Føles litt bedre. Prøver også å ikke holde inne knappen så mye før jeg trekker. Kanskje det også har noe å si? Jeg bruker forresten aspire bdc mini og det skal vel være good stuff? Da er det på tide med en vask og tørk ja.. Det må gjøres ganske ofte. Har ikke prøvd Aspire enda, men da gjelder det tydeligvis den også. Ikke godt å drikke juicen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hmm, sounds good Sterkere Menthol = bedre menthol Noen tips om hvor den kan kjøpes? Fant bare sider fra USA, og der kan man vel ikke importere nikotin fra, så vidt jeg vet? Du kan, men blir sendt tilbake hvis pakken blir tatt i tollen! Det du kan gjøre er å bestille nikotinfritt og så tilsette veldig høy nikotinholdig juice (som f.eks 72 mg) i juicen som er nikotinfri. Bare be om ''double the flavour'', så skal det gå bra.. Gjorde dette når jeg hadde dilla på cheesecake fra vaporgod! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Dere tidligere røykere som nå kun damper. Føler dere at helsen er bedre nå? Merker dere noe som helst? Har som sagt kjøpt et sett til søsteren min i julegave. Håper jeg kan gi det til henne med god samvittighet. Hun røker fortsatt normale sigaretter, men tror ikke det er ekstreme mengder. Faren med en e-sigarett er jo at hun kanskje kommer til å øke forbruket i forhold til hva hun gjør i dag, ettersom den blir så lett tilgjengelig. Hva så om hun øker forbruket sitt? Det er billigere og kan inneholde alle slags mengder med nikotin til absolutt ingenting Og ja, man merker stooor forskjell på helsen generelt. Bedre pust, bedre hud, finere tenner, bedre kondis.. ah! herlig! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Hva så om hun øker forbruket sitt? Det er billigere og kan inneholde alle slags mengder med nikotin til absolutt ingenting Og ja, man merker stooor forskjell på helsen generelt. Bedre pust, bedre hud, finere tenner, bedre kondis.. ah! herlig! Så du føler det nesten som om du har sluttet å røyke? Og du mener at jeg kan gi det til henne med god samvittighet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå