Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Ok. Tysk side ser jeg. Da vet jeg hvor jeg kan bestille den fra. Takker :) . Får vel vente til ut på nyåret en gang. Funker Boga`s bra på clearoer? Siden det er 100 % VG mener jeg?

Kan ikke huske sist jeg brukte en clearo, så ingen aning... :)

Noen som har bestilt noe fra vaporbreak.com før?

Kjøpe Vamo fra de i Februar, tok vel en 3 ukers tid i vanlig KInastil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært tom i flere dager, jeg. Og posten kan man jo ikke stole på.

Ja, jeg vet. Det er derfor jeg håper jeg får min juice før jeg går tom.

Vel og merke er det kun den juicen jeg har brukt de siste månedene jeg snart er tom for. Har fortsatt mye ubrukt i skapet. :p

mOP5WlUl.jpg

vQYCZ4el.jpg

Enda mer som ikke vises grunnet mørke / fokus.

Lenke til kommentar
Det er en sigarbutikk på Thorvald Meyers gata. Ligger på Olaf Ryes plass like nedenfor trikkestoppet der. Ganske fine åpningstider. Lurer på om det er til kl 23 hver ukedag og så er det åpent på søndager også. Ganske sent på søndag også tror jeg.

Husker du nøyaktig adresse? Eller hva det heter. Har kikka på Google Maps, men ser den ikke. Ser ut som om jeg må inn der og kjøpe til blodpris.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Husker du nøyaktig adresse? Eller hva det heter. Har kikka på Google Maps, men ser den ikke. Ser ut som om jeg må inn der og kjøpe til blodpris.

Mener på det er denne: http://www.yelp.no/biz/cigar-og-tobak-compagniet-oslo

Det er ganske nøyaktig en 100 meter nedenfor trikkestoppet på Olav Ryes Plass. Ligger da på venstre hånd når du går "nedover".

Gi gjerne tilbakemelding på hva det er for slags de har. :)

Lenke til kommentar

Reportasje i Aftenposten :)http://www.aftenposten.no/fakta/innsikt/Fra-royk-til-damp-7401341.html#.UqohwJGxjaB

Cringle's Curse. Fikk en flaske fra en på forumet her, og fyyyy faaaaen.. noen dråper i annen juice holder masse! Artic Wolf fra vaporgod er også ganske god, fikk en venn hektet på det da jeg sa meg lei den fordi den er såååå sterk :p

Enig. Kringle`s Curse er nydelig :dribble:

Lenke til kommentar

Mener på det er denne: http://www.yelp.no/biz/cigar-og-tobak-compagniet-oslo

Det er ganske nøyaktig en 100 meter nedenfor trikkestoppet på Olav Ryes Plass. Ligger da på venstre hånd når du går "nedover".

Gi gjerne tilbakemelding på hva det er for slags de har. :)

Jeg havna på Tobakskompagniet jeg da...Thorvald Meyersgate 54....tydeligvis rett i nærheten av den du fortalte om....men her hadde de ikke med nikotin. Så jeg kjøpte en flaske uten nic. Dyrt ja....99 kr. Jeg dro før du svarte...så måtte bare leite opp en butikk rundt på det stedet...hehe. Det som er typisk er at da jeg kom hjem....hadde juice'n fra England kommet omsider..... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...