Amund_Blix Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ok. Tysk side ser jeg. Da vet jeg hvor jeg kan bestille den fra. Takker . Får vel vente til ut på nyåret en gang. Funker Boga`s bra på clearoer? Siden det er 100 % VG mener jeg? Kan ikke huske sist jeg brukte en clearo, så ingen aning... Noen som har bestilt noe fra vaporbreak.com før? Kjøpe Vamo fra de i Februar, tok vel en 3 ukers tid i vanlig KInastil. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Om jeg kjøper denne juicen, kan jeg da tilsette nikotin? Isåfall hvilken type? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Kjøpe Vamo fra de i Februar, tok vel en 3 ukers tid i vanlig KInastil. Alright. Har hatt lyst på en vv mod fra fasttech lenge som har vært utsolgt, men så at de hadde den inne. Billigere var den og, faktisk. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ja, du har et veldig godt poeng der. Lurer på om jeg bare skal teste ut no tobakkssmak fra ecigwizard og velge next day delivery. Wizards leaf. Veldigveldig god. All day vape for me. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Nå håper jeg at jeg får juicen fra Damping imorra/idag. La inn bestillingen på søndag. Posten er jo bare såååååå treig her..... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Wizards leaf. Veldigveldig god. All day vape for me. Da blir det den. Danke schön. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ingen juice idag heller. Jævla post. Har gått 4 dager nå. Noen i Oslo som har en flaske jeg kan kjøpe? Helst med nikotin. Eller noen nærmere Drammen..... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Venter på juice selv. Håper jeg får den før jeg går tom. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Har vært tom i flere dager, jeg. Og posten kan man jo ikke stole på. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Og ingen her som har noe å selge heller? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Er det krise så er, som jeg har skrevet mange ganger her, next day delivery hos ecigwizard knall. Da kommer DHL med pakke på døra i morra. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Mye lettere å kjøpe av noen i Oslo idag. Det er idag jeg trenger det, ikke imorra. Koster mye med NDD. Dessuten handler jeg bare på stedet som leverer 20 ml-flasker. Har ikke sett det på ecigwizard. Endret 12. desember 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Har vært tom i flere dager, jeg. Og posten kan man jo ikke stole på. Ja, jeg vet. Det er derfor jeg håper jeg får min juice før jeg går tom. Vel og merke er det kun den juicen jeg har brukt de siste månedene jeg snart er tom for. Har fortsatt mye ubrukt i skapet. Enda mer som ikke vises grunnet mørke / fokus. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Jaja...deg er det jo ikke farlig med. Hadde det ikke vært for at posten suger, kunne du sendt meg en flaske....hehe. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Det er en sigarbutikk på Thorvald Meyers gata. Ligger på Olaf Ryes plass like nedenfor trikkestoppet der. Ganske fine åpningstider. Lurer på om det er til kl 23 hver ukedag og så er det åpent på søndager også. Ganske sent på søndag også tror jeg. Husker du nøyaktig adresse? Eller hva det heter. Har kikka på Google Maps, men ser den ikke. Ser ut som om jeg må inn der og kjøpe til blodpris. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Husker du nøyaktig adresse? Eller hva det heter. Har kikka på Google Maps, men ser den ikke. Ser ut som om jeg må inn der og kjøpe til blodpris. Mener på det er denne: http://www.yelp.no/biz/cigar-og-tobak-compagniet-oslo Det er ganske nøyaktig en 100 meter nedenfor trikkestoppet på Olav Ryes Plass. Ligger da på venstre hånd når du går "nedover". Gi gjerne tilbakemelding på hva det er for slags de har. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Noen som anbefaler en god Menthol e-juice? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Noen som anbefaler en god Menthol e-juice? Cringle's Curse. Fikk en flaske fra en på forumet her, og fyyyy faaaaen.. noen dråper i annen juice holder masse! Artic Wolf fra vaporgod er også ganske god, fikk en venn hektet på det da jeg sa meg lei den fordi den er såååå sterk Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Reportasje i Aftenposten http://www.aftenposten.no/fakta/innsikt/Fra-royk-til-damp-7401341.html#.UqohwJGxjaB Cringle's Curse. Fikk en flaske fra en på forumet her, og fyyyy faaaaen.. noen dråper i annen juice holder masse! Artic Wolf fra vaporgod er også ganske god, fikk en venn hektet på det da jeg sa meg lei den fordi den er såååå sterk Enig. Kringle`s Curse er nydelig Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Mener på det er denne: http://www.yelp.no/biz/cigar-og-tobak-compagniet-oslo Det er ganske nøyaktig en 100 meter nedenfor trikkestoppet på Olav Ryes Plass. Ligger da på venstre hånd når du går "nedover". Gi gjerne tilbakemelding på hva det er for slags de har. Jeg havna på Tobakskompagniet jeg da...Thorvald Meyersgate 54....tydeligvis rett i nærheten av den du fortalte om....men her hadde de ikke med nikotin. Så jeg kjøpte en flaske uten nic. Dyrt ja....99 kr. Jeg dro før du svarte...så måtte bare leite opp en butikk rundt på det stedet...hehe. Det som er typisk er at da jeg kom hjem....hadde juice'n fra England kommet omsider..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå