BuffyAnneSummers Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Som er ren VG? Det vet jeg ikke, dessverre Jeg pleier å bare ha høyere nic innhold og bruker rundt 50/50 mix. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Lurer fremdeles på om hva som er favoritt-juicene til folk med vanlig tobakksmak Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Lurer fremdeles på om hva som er favoritt-juicene til folk med vanlig tobakksmak Jeg fikk et prøvekit fra Suprem-e, 10-12 forskjellige smaker - må si at tobakksmakene der var veldig spot on, prøv en! http://www.cloud9vaping.co.uk/e-liquid/Suprem-e Ry-4 pleasure og velvet tobacco slo an her i gården. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Hmmm..kom ingen juice idag heller. Noen som vet om det finnes tobakksbutikker e.l. i Drammensområdet som selger juice? Eller noen som bor rundt Drammen som har litt til overs som jeg kan kjøpe? Maxima: mindre TH, mer damp er vel de som popper opp først i tankene. Ja, det er vel mest damp og lite smak.... Endret 11. desember 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Er slett ingen regel at det blir lite smak med ren VG, det kommer an på hvordan det er blandet. Ingen beskylder Boba's Bounty for å være smakløs for å si det sånn, og den er 100% VG. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Pleier ikke Halo å bli anbefalt når det kommer til tobakksmak? Turkish tobacco (er det ikke det den heter?) f.eks. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Er slett ingen regel at det blir lite smak med ren VG, det kommer an på hvordan det er blandet. Ingen beskylder Boba's Bounty for å være smakløs for å si det sånn, og den er 100% VG. Boba"s Bounty ja. Pbusardo"s favorittjuice. Er litt nysgjerrig på den . Har du smakt den? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Pleier ikke Halo å bli anbefalt når det kommer til tobakksmak? Turkish tobacco (er det ikke det den heter?) f.eks. Halo er kun toppkvalitet. Selv om jeg ikke lenger foretrekker tobakksmaker så skal Halo være spot on uansett smaker de lager Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvor bør jeg kjøpe Halo fra? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Boba"s Bounty ja. Pbusardo"s favorittjuice. Er litt nysgjerrig på den . Har du smakt den? Jepp, en av mine absolutte favoritter! Vanskelig å beskrive, helt fersk har den litt smak av rosiner/svisker med litt tobakkssmak og smak av grahamkjeks. Og så blir den varmere og mykere etterhvert som den steeper. Vanedannende. Har 100ml på vei gjennom en kompis. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Hvor bør jeg kjøpe Halo fra? Jeg pleier å kjøpe fra http://www.spaincigar.es Endret 11. desember 2013 av balltuss Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Noen som vet om det finnes tobakksbutikker e.l. i Drammensområdet som selger juice? Endret 11. desember 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jepp, en av mine absolutte favoritter! Vanskelig å beskrive, helt fersk har den litt smak av rosiner/svisker med litt tobakkssmak og smak av grahamkjeks. Og så blir den varmere og mykere etterhvert som den steeper. Vanedannende. Har 100ml på vei gjennom en kompis. Vært fett å prøvd den. Hvor kjøper du den fra? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Lang leveringstid eller? Ca. en uke som vanlig? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Vært fett å prøvd den. Hvor kjøper du den fra? Er en kompis som har en Amerikansk kompis som sender, Avejuice sender dessverre ikke hit. De har den her: https://www.vapor-freak.de/E-Liquid/Alien-Vision-E-Juice/Alien-Vision-Bobas-Bounty-12ml Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Lang leveringstid eller? Ca. en uke som vanlig? Tok vel en 8-10 dager når jeg bestilte fra Spaincigar, men på denne tiden av året går post tregt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ja, du har et veldig godt poeng der. Lurer på om jeg bare skal teste ut no tobakkssmak fra ecigwizard og velge next day delivery. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Er en kompis som har en Amerikansk kompis som sender, Avejuice sender dessverre ikke hit. De har den her: https://www.vapor-freak.de/E-Liquid/Alien-Vision-E-Juice/Alien-Vision-Bobas-Bounty-12ml Ok. Tysk side ser jeg. Da vet jeg hvor jeg kan bestille den fra. Takker . Får vel vente til ut på nyåret en gang. Funker Boga`s bra på clearoer? Siden det er 100 % VG mener jeg? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Noen som har bestilt noe fra vaporbreak.com før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå