Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Her går det bare i Aspire om dagen :green:

Jeg må si den overrasket. Fikk like bra smak ut av den som dripperen, syns jeg. :) Men nå er det kriiiiiiiiiiiise. Tom for juice. :p

Har bestillt på ejuiceUK.com og det blei sendt 6/12...men tar jo litt tid før det kommer. Så har bestillt noe hos Ramzy, men det er jo uten nikotin.

Så det spørs om det ikke blir Prince noen dager nå, gitt... :p

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si den overrasket. Fikk like bra smak ut av den som dripperen, syns jeg. :) Men nå er det kriiiiiiiiiiiise. Tom for juice. :p

Har bestillt på ejuiceUK.com og det blei sendt 6/12...men tar jo litt tid før det kommer. Så har bestillt noe hos Ramzy, men det er jo uten nikotin.

Så det spørs om det ikke blir Prince noen dager nå, gitt... :p

Uffda. Å gå tom for juice er ikke gøy. Gjorde nesten det i begynnelsen, men fikk ny siste dagen da jeg nesten var tom :omg: Håper virkelig juicen din kommer frem før du går tom, og om ikke at du klarer deg med null nic juice, håper jeg de analoge pinnene forsvinner med en gang det ankommer noe mer :)

Lenke til kommentar

Uffda. Å gå tom for juice er ikke gøy. Gjorde nesten det i begynnelsen, men fikk ny siste dagen da jeg nesten var tom :omg: Håper virkelig juicen din kommer frem før du går tom, og om ikke at du klarer deg med null nic juice, håper jeg de analoge pinnene forsvinner med en gang det ankommer noe mer :)

Jeg ER tom. :p Det er det som er krise....hehe. Og nikotinfri juice duger jo ikke. Men jeg har 3 pk Prince liggende da. :) Eller....analoge pinner. :p

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Får vel prøve på det. Kjedelig å måtte bryte nå. :p

Funker dårlig fra England uansett. :p

Kommer an på hvor du bor, for meg som bor et steinkast unna Oslo er det null problem.

Bestiller jeg før 11:00 på en hverdag, har jeg pakke fra Ecigwizard levert på døra dagen etter.

Til en pris som en standard Norgespakke, ganske kjekt. :)

Lenke til kommentar

Kommer an på hvor du bor, for meg som bor et steinkast unna Oslo er det null problem.

Bestiller jeg før 11:00 på en hverdag, har jeg pakke fra Ecigwizard levert på døra dagen etter.

Til en pris som en standard Norgespakke, ganske kjekt. :)

Jeg bor på Hurum....4 mil fra Oslo. Her tar det jo 3 dager bare fra Ramzy.... :p

Så de er såpass kjappe på Ecigwizard altså? De har sikkert noe ekspress på ejuiceUK også...har ikke sjekka så nøye. Men nå har jeg jo allerede bestillt. :)

Pleier alltid å handle fra ejuiceUK, for de er så billige i forhold til andre. Og man får 20 ml-flasker der til £6. :) Andre steder må du liksom betale £5 for 10 ml....

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Det er hverken Ramzy, Ecigwiz eller ejuiceUK som bestemmer leveringstid, det er posten, DHL, UPS osv. Har ikke noe å si hvem du bestiller fra, én leverandør i oslo kan ikke levere fortere enn en annen, om begge bruker samme tjeneste og leverer innen fristen.

Jeg får fra Damping på ca et døgn, dersom han putter det i postkassa innen 16.00, og jeg er i Kristiansand. Dvs, jeg får all a-post fra oslo på ca et virkedøgn, posten vet ikke forskjell på damping/ramzy og kjell gunnlaug på hekl.no.

Lenke til kommentar

Det er hverken Ramzy, Ecigwiz eller ejuiceUK som bestemmer leveringstid, det er posten, DHL, UPS osv. Har ikke noe å si hvem du bestiller fra, én leverandør i oslo kan ikke levere fortere enn en annen, om begge bruker samme tjeneste og leverer innen fristen.

Jeg får fra Damping på ca et døgn, dersom han putter det i postkassa innen 16.00, og jeg er i Kristiansand. Dvs, jeg får all a-post fra oslo på ca et virkedøgn, posten vet ikke forskjell på damping/ramzy og kjell gunnlaug på hekl.no.

Ja, jeg vet det. Det er derfor jeg sier at jeg ikke får det like fort fra England som mange andre. Posten er treig her. De fleste får det jo på et døgn fra Ramzy også, mens jeg venter 3 døgn. Vet ikke helt hvorfor posten er så treig fra Oslo til Hurum, men det er vel fordi den går innom Drammen først...og deretter går til Hurum. :)

Lenke til kommentar

Fokens, jeg trenger tips.

Mora min ønsker seg en mer skikkelig El-sigarett en de forbrukssigarettene man finner på dealextreme.

Tenker derfor kjøpe dette i julegave, budsjett: 500 +/- for det man trenger.

Ønsker noe som man bare kan fylle på nytt og bruke på nytt og på nytt, ingen nikotin, men tobakssmak

Bestilte Vapor King Storm, men fikk epost i dag om at ordren var kanselert da dem ikke sendte til Norge :/

http://www.vaporking.com/vapor-king-storm-deluxe-clearomizer-kit-p-106.html

Så, HVA KJØPER JEG?

Haster litt da det snart er jul

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

Det blir vel noe lignende dette. Også kjøper du bare juice utenom på samme stedet. Går 2-3 dager så har du det i posten. :)

Ser jo ideelt ut, da blir det noe slikt ;) ser forøvrig dem har væske uten nikotin, og det passer jo perfekt

PS: Ser "Fordampere er forbruksvare det er ingen retur, med mindre de er D.O.A (dø ved mottak)."

Kan sikkert være greit å kjøpe et par ekstra "fordampere" da, hvilke av "fordamperne" på siden passer til denne aktuelle sigaretten?

(Har lite peiling på dette med sigaretter da jeg ikke røyker selv.

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

OK, da står det etter noen dager med store plager og litt testing klart for meg - jeg har blitt PG-intolerant (dvs, jeg antar det er PG siden det er det folk flest reagerer på - jeg har ikke fått testet ren VG ennå). :(

Så det jeg trenger da er å vite hvilke EØS-sider som har god 100% VG-juice til fornuftige priser..! Har noen småflasker fra LF på vei for testing, men vil gjerne ha noen options. Jeg vet det er noen leverandører man kan velge egen mix på, og sågar velge "double flavor" osv - noen som husker hvem det er?

Jeg har måtte legge all damp til side nå, jeg kan ikke ta to trekk uten symptomer - og de er sterke i form av verk i ben, arm og bryst på ene siden. Utrolig surt, men får håpe ren VG løser det for meg. Foreløpig er jeg tilbake på stinkepinner, da skuffa er full av "vanlig" e-juice. :hm:

Lenke til kommentar

Ser jo ideelt ut, da blir det noe slikt ;) ser forøvrig dem har væske uten nikotin, og det passer jo perfekt

PS: Ser "Fordampere er forbruksvare det er ingen retur, med mindre de er D.O.A (dø ved mottak)."

Kan sikkert være greit å kjøpe et par ekstra "fordampere" da, hvilke av "fordamperne" på siden passer til denne aktuelle sigaretten?

(Har lite peiling på dette med sigaretter da jeg ikke røyker selv.

Det er ikke lov å selge væske med nikotin i Norge, så derfor har de ikke med nikotin. :)

Du skal bruke disse fordamper'ne og da er det vel greit å velge 1,8 ohm. :)

Husk å ta med vegg-adapter om hun ikke har PC elle noe med USB for å lade. :)

Lenke til kommentar

Jeg har måtte legge all damp til side nå, jeg kan ikke ta to trekk uten symptomer - og de er sterke i form av verk i ben, arm og bryst på ene siden. Utrolig surt, men får håpe ren VG løser det for meg. Foreløpig er jeg tilbake på stinkepinner, da skuffa er full av "vanlig" e-juice. :hm:

Æsj...høres kjipt ut. Det må jo være leit å ikke kunne bruke noe som er adskillig sunnere liksom......

Lenke til kommentar

OK, da står det etter noen dager med store plager og litt testing klart for meg - jeg har blitt PG-intolerant (dvs, jeg antar det er PG siden det er det folk flest reagerer på - jeg har ikke fått testet ren VG ennå). :(

Så det jeg trenger da er å vite hvilke EØS-sider som har god 100% VG-juice til fornuftige priser..! Har noen småflasker fra LF på vei for testing, men vil gjerne ha noen options. Jeg vet det er noen leverandører man kan velge egen mix på, og sågar velge "double flavor" osv - noen som husker hvem det er?

Du kan prøve Virgin vapor juice, ren VG organisk. Pink mule har, men ser de er ganske utplukket akkurat nå, ukecigstore.com har også. Mener jeg har sett flere engelske sjapper som har den. Prøv å google. :)

Håper det ordner seg for deg med VG..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...