Maxi1234 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Takk. Den er kjempefin. Jeg fikk for meg at jeg skulle være litt sunn før jul... Venter på noen mineraler også... Det vil jeg tro. Vi er jo sunne allerede som har gått over til damp...hehe. De var jaggu kjappe IGJEN til å sende på ejuiceUK.com. Bestilte igår, og blei sendt idag. Denne gangen prøvde jeg Banana-split og Black Cherry. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Det vil jeg tro. Vi er jo sunne allerede som har gått over til damp...hehe. De var jaggu kjappe IGJEN til å sende på ejuiceUK.com. Bestilte igår, og blei sendt idag. Denne gangen prøvde jeg Banana-split og Black Cherry. Det høres ut som et godt valg. Og de burde vel rekke frem før julaften. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Det høres ut som et godt valg. Og de burde vel rekke frem før julaften. Håper det var et godt valg ja. Og jeg hååååper de kommer frem en god stund FØR jul...for jeg er nesten tom. Bare bitte litt...kanskje 3-4 ml... Krise. Går jeg tom får jeg kjøpe noen pakker Prince igjen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hmmm..kanskje gå ned til 3 da. Har avstanden mellom rundene noe å si? Jeg bruker 0,20 tråd nå da. En ting som var litt uvant, at dripperen var usedvanlig stille. Ikke mye surkling der i gåden, nei. Tusen takk. Jeg nyter hvert drag nå...hehe. det er i prinsippet ikke antall runder som teller, men totallengde på tråden - en gigantrunde kan lage større motstand enn 10 små altså wirens totale løpelengde mellom + og - er nok derfor microcoil er pop, du kan få mange runder(stor dampeflate) med lite lengde og derfor lite motstand. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 det er i prinsippet ikke antall runder som teller, men totallengde på tråden - en gigantrunde kan lage større motstand enn 10 små altså wirens totale løpelengde mellom + og - er nok derfor microcoil er pop, du kan få mange runder(stor dampeflate) med lite lengde og derfor lite motstand. Høres fornuftig ut. Vet du hva som er den ideelle lengden? Så jeg kommer ned på 1,8 ohm eller noe sånt? Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Vapemail i dag, itaste VTR fra Fasttech har ankommet. De som sier at den er tung, tuller definitivt ikke, dæven Jeg har sålangt bare prøvd den med medfølgende iclear 30S og dette funker fett. Jeg har den orginale iclear 30 og S'en funker mye bedre for meg. Dette er faktisk så bra som det trenger å være. Hadde ikke trodd jeg skulle si noe sånt om en clearomizer på lenge enda. Den overgår også Aspire i min oppfatning. Blir spennende å se om den funker stabilt over tid og om coilene varer like lenge som den orginale iclear 30. I såfall kommer jeg til å ta iclear 30s i bruk fast fremover. Juiceforbruket er høyt, må snart fylle tanken for 3. gang i dag Men sånn må det nok være for at det skal bli så bra med damp og så bra smak Jeg liker VTR'en kjempegodt, det er en skikkelig FET mod Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg liker VTR'en kjempegodt, det er en skikkelig FET mod Jeg har fått SID'en min nå. Og jeg er virkelig fornøyd med den. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hei venner! Bestilte på onsdags kveld fra damping var det vel og fikk pakken med mine Aspire Mini og EVOD batteri på lørdag. Umiddelbart var jeg litt skuffet over smaken, men jeg kan jo ikke gi opp damping av den grunn. Liker den litt bedre nå. Bestilte opprinnelig sweet peach, men skrev som kommentar at om han hadde tips om noen som var bedre kunne han legge ved det. Har fått noe som heter Roadhouse Tobacco og noen prøver på noe annet. Noen spørsmål: 1) Hva gjør jeg når jeg bytter liquids? Må jeg vaske tanken først? I så fall, hvordan? 2) Hvor lite liquid kan det være igjen før jeg bytter eller fyller på? Har forstått det slik at det ikke er bra om man bruker den når den er tom for væske? 3) Er det mulig å kun bruke vann som liquid? 4) Det står på hjemmesiden at batteriet har en 5-trykk på/av funksjon som andre eGo batteri. Det eneste som skjer når jeg trykker 5 ganger er at lyset på av/på knappen blinker. Om jeg har forstått rett må jeg holde nede knappen for å bruke den? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hei venner! Bestilte på onsdags kveld fra damping var det vel og fikk pakken med mine Aspire Mini og EVOD batteri på lørdag. Umiddelbart var jeg litt skuffet over smaken, men jeg kan jo ikke gi opp damping av den grunn. Liker den litt bedre nå. Bestilte opprinnelig sweet peach, men skrev som kommentar at om han hadde tips om noen som var bedre kunne han legge ved det. Har fått noe som heter Roadhouse Tobacco og noen prøver på noe annet. Noen spørsmål: 1) Hva gjør jeg når jeg bytter liquids? Må jeg vaske tanken først? I så fall, hvordan? 2) Hvor lite liquid kan det være igjen før jeg bytter eller fyller på? Har forstått det slik at det ikke er bra om man bruker den når den er tom for væske? 3) Er det mulig å kun bruke vann som liquid? 4) Det står på hjemmesiden at batteriet har en 5-trykk på/av funksjon som andre eGo batteri. Det eneste som skjer når jeg trykker 5 ganger er at lyset på av/på knappen blinker. Om jeg har forstått rett må jeg holde nede knappen for å bruke den? På forhånd takk for svar! 1. Jepp, en god skylling, eventuelt iblandet litt eddik gjør susen. 2. Er bare å passe på at det ikke blir helt tomt, er ikke sååå nøye, kommer litt an på type tank også. 3. Nei 4. Høres ut som alt funker som det skal, og ja du må holde knappen inne. Siden du har kun juice uten nicotin, kan det nok oppleves litt slapt, er mer trøkk i nicjuice. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 For å ta spørsmål 4, så stemmer det at den skal blinke. Da funker det ikke lenger når du trykker. Når du trykker 5 ganger igjen, blinker det atter en gang...og du kan dampe igjen. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Et spørsmål...hvor nøye er det med ohm? Prøvde å vikle en tråd...som blei på 3 ohm. Men det gløder jo helt fint liksom. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Et spørsmål...hvor nøye er det med ohm? Prøvde å vikle en tråd...som blei på 3 ohm. Men det gløder jo helt fint liksom. Du kan godt bruke den på Sid. Prøv å kjøre opp volt eller watt litt og prøv deg frem. Så kan du ta en runde eller to mindre neste gang. Da blir ohmen litt lavere. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Du kan godt bruke den på Sid. Prøv å kjøre opp volt eller watt litt og prøv deg frem. Så kan du ta en runde eller to mindre neste gang. Da blir ohmen litt lavere. Ja, det funka jo sånn når det gjelder gløding. Tok vekk en runde og kom ned i 1,8. Men den glødet ikke noe mer eller mindre. Jeg bare tenker på om det har noe å si liksom. Folk anbefaler jo så lav ohm som mulig, så jeg lurte på hvorfor. Med 3 ohm og 4 runder får jeg jo en lenger tråd som lager mer damp. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ja, det funka jo sånn når det gjelder gløding. Tok vekk en runde og kom ned i 1,8. Men den glødet ikke noe mer eller mindre. Jeg bare tenker på om det har noe å si liksom. Folk anbefaler jo så lav ohm som mulig, så jeg lurte på hvorfor. Med 3 ohm og 4 runder får jeg jo en lenger tråd som lager mer damp. Så lenge du bruker den på en regulert mod, så har ikke ohm så mye å si (innen rimelighetens grenser) Men på en mekanisk mod får du nær null damp og smak med 3 ohm, så det hadde blitt triste greier. 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Så lenge du bruker den på en regulert mod, så har ikke ohm så mye å si (innen rimelighetens grenser) Men på en mekanisk mod får du nær null damp og smak med 3 ohm, så det hadde blitt triste greier. Oooki, så det er bare på f.eks Ego og slikt at det gjelder. Da kunne jeg beholdt den på 3 ohm, da. Da vet jeg det til neste gang. Innen rimelighetens grenser...hvor høyt er det? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Oooki, så det er bare på f.eks Ego og slikt at det gjelder. Da kunne jeg beholdt den på 3 ohm, da. Da vet jeg det til neste gang. Innen rimelighetens grenser...hvor høyt er det? Ville blitt ganske daft på en eGo som ikke er justerbar også, kun 4.5watt. Men på en SID du kan regulere volt/watt hadde det funket utmerket. Når du begynner å krype over 5 ohm begynner det å bli lite futt å hente. 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ville blitt ganske daft på en eGo som ikke er justerbar også, kun 4.5watt. Men på en SID du kan regulere volt/watt hadde det funket utmerket. Når du begynner å krype over 5 ohm begynner det å bli lite futt å hente. Okidoki, da vet jeg det. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Vapemail i dag, itaste VTR fra Fasttech har ankommet. De som sier at den er tung, tuller definitivt ikke, dæven Jeg har sålangt bare prøvd den med medfølgende iclear 30S og dette funker fett. Jeg har den orginale iclear 30 og S'en funker mye bedre for meg. Dette er faktisk så bra som det trenger å være. Hadde ikke trodd jeg skulle si noe sånt om en clearomizer på lenge enda. Den overgår også Aspire i min oppfatning. Blir spennende å se om den funker stabilt over tid og om coilene varer like lenge som den orginale iclear 30. I såfall kommer jeg til å ta iclear 30s i bruk fast fremover. Juiceforbruket er høyt, må snart fylle tanken for 3. gang i dag Men sånn må det nok være for at det skal bli så bra med damp og så bra smak Jeg liker VTR'en kjempegodt, det er en skikkelig FET mod Jeg får min en av de nærmeste dagene jeg også. Ankom Oslo letter senter på mårra'n i dag. Måtte du betale mye toll? Gleder meg til den kommer! Bestillte army green. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Vapemail i dag, itaste VTR fra Fasttech har ankommet. De som sier at den er tung, tuller definitivt ikke, dæven Jeg har sålangt bare prøvd den med medfølgende iclear 30S og dette funker fett. Jeg har den orginale iclear 30 og S'en funker mye bedre for meg. Dette er faktisk så bra som det trenger å være. Hadde ikke trodd jeg skulle si noe sånt om en clearomizer på lenge enda. Den overgår også Aspire i min oppfatning. Blir spennende å se om den funker stabilt over tid og om coilene varer like lenge som den orginale iclear 30. I såfall kommer jeg til å ta iclear 30s i bruk fast fremover. Juiceforbruket er høyt, må snart fylle tanken for 3. gang i dag Men sånn må det nok være for at det skal bli så bra med damp og så bra smak Jeg liker VTR'en kjempegodt, det er en skikkelig FET mod Grattis med VTR endelig Skikkelig feit mod ja. Jeg var uheldig med min iClear 30 S, den røk etter andre påfylling. Vet at mange er skikkelig begeistra for den. Må vente til jeg får kjøpt nye hoder på min. Tenkte å vente til Ramzy får dem inn. Her går det bare i Aspire om dagen Har ikke brukt dem på VTR enda, der bruker jeg Davide Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg får min en av de nærmeste dagene jeg også. Ankom Oslo letter senter på mårra'n i dag. Måtte du betale mye toll? Gleder meg til den kommer! Bestillte army green. Enda en som får VTR snart. Det er bra. Min er i rustfritt stål, men muttern og fattern bestilte hver sin etter jeg bestilte min, og de har i army green, eller jungle green som den også heter. Synes den er mye finere, og den er ikke slik fingertrykkmagnet som min er. Bare gled deg til den kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå