Amaline Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Ooh, pretty … Selv om jeg er skeptisk til iTaste etter den forrige jeg kjøpte som så vidt holdt 4 uker før den døde. >< Da tror jeg du har vært veldig uheldig. Du kunne nok tatt det opp med selger. Har ikke inntrykk av at Innokin-produktene normalt er dårlige. Min I-taste går da enda, etter mange måneder. Skikkelig slitt i svart-farven, men funker som den skal. 134 er vel så langt unna man kommer det jeg normalt har lyst på... Skjønner ikke hva som tiltrekker meg ved den, men noe er det... Er vel best jeg går og legger meg før jeg legger inn en bestilling. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Har ikke vapet siden lørdag, nå begynner derimot suget å komme. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Siden lørdag... det er lenge. Prøver du å slutte, eller er du tom for juice? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Da tror jeg du har vært veldig uheldig. Du kunne nok tatt det opp med selger. Har ikke inntrykk av at Innokin-produktene normalt er dårlige. Min I-taste går da enda, etter mange måneder. Skikkelig slitt i svart-farven, men funker som den skal. 134 er vel så langt unna man kommer det jeg normalt har lyst på... Skjønner ikke hva som tiltrekker meg ved den, men noe er det... Er vel best jeg går og legger meg før jeg legger inn en bestilling. Ja, du vet da at jeg er en ulykkesfugl når det kommer til dampeutstyr. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Ble innlagt på sykehuset. Første dagene tenkte jeg ikke på det i det hele tatt pga smerter og drugs, men nå. Blæh. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Ja, du vet da at jeg er en ulykkesfugl når det kommer til dampeutstyr. Ja, du er jo det, men den skal ikke ryke så fort. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Ble innlagt på sykehuset. Første dagene tenkte jeg ikke på det i det hele tatt pga smerter og drugs, men nå. Blæh. Huff da. Håper du kommer deg på bena igjen fort. Å ligge sånn og ikke kunne dampe i tillegg... Det må være grusomt.. Masse god bedring fra meg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Ja, du er jo det, men den skal ikke ryke så fort. Nei, den skal vel ikke det. Var uansett veldig irriterende å vandre rundt på Gladmaten og plutselig oppdage at den ikke fungerte. Hadde ikke med meg noen andre batterier heller. >< Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Idag kom pakka mi. :green: 2 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Idag kom pakka mi. :green: Gratulerer Så fin med matchende Aspire - god damp og god helg Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Gratulerer Så fin med matchende Aspire - god damp og god helg Takk takk. Det var LITT forskjell på fargenyansen, men det gjør ikke noe. Men begge to ga nydelig smak. Noe helt annet enn det jeg var vant til. Gikk ikke SÅ lang til å lade batteriet heller. God damp og god helg til deg også. https://dl.dropboxusercontent.com/u/5524851/SID/2.jpg https://dl.dropboxusercontent.com/u/5524851/SID/3.jpg https://dl.dropboxusercontent.com/u/5524851/SID/6.jpg https://dl.dropboxusercontent.com/u/5524851/SID/7.jpg https://dl.dropboxusercontent.com/u/5524851/SID/8.JPG Endret 6. desember 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Blei litt høy ohm på min første selvlagde coil, men den funker. Blei på 2,5 ohm. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Blei litt høy ohm på min første selvlagde coil, men den funker. Blei på 2,5 ohm.Det er bra Så lenge den funker. Min første ble vel på 2.2 ohm. Gir en egen følelse å dampe på selvlaget Coil Enda en som er i gang med hjemmemekk Nå mangler vel bare den hypernervøse klossete hussmurfen vår snart Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Det er bra Så lenge den funker. Min første ble vel på 2.2 ohm. Gir en egen følelse å dampe på selvlaget Coil Enda en som er i gang med hjemmemekk Nå mangler vel bare den hypernervøse klossete hussmurfen vår snart Gir en god følelse ja. Burde jeg kanskje hatt en runde eller to ekstra får å få ned ohm'en? Jeg har 4 runder nå. Hehe....han ødelegger jo alt som er, så det hadde kanskje vært billigere med hjemmemekk, ja. Endret 6. desember 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Gir en god følelse ja. Burde jeg kanskje hatt en runde eller to ekstra får å få ned ohm'en? Jeg har 4 runder nå. Hehe....han ødelegger jo alt som er, så det hadde kanskje vært billigere med hjemmemekk, ja. Nei, jo mindre runder jo mindre motstand. 4 runder er ganske vanlig, men jo tykkere Khantal jo høyere motstand. Noe i den duren Ja, hadde vært billigere for smurfen med hjemmemekk Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Idag kom pakka mi. :green: Så fiiine og lilla. Gratulerer. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hmmm..kanskje gå ned til 3 da. Har avstanden mellom rundene noe å si? Jeg bruker 0,20 tråd nå da. En ting som var litt uvant, at dripperen var usedvanlig stille. Ikke mye surkling der i gåden, nei. Så fiiine og lilla. Gratulerer. Tusen takk. Jeg nyter hvert drag nå...hehe. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hentet pakker i dag jeg også. I-phone 5s, te og vitaminer. Det eneste vape-relaterte er en pose med organic cotton balls. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hentet pakker i dag jeg også. I-phone 5s, te og vitaminer. Det eneste vape-relaterte er en pose med organic cotton balls. Hehe...gratulerer med gull-mobil da. Te og vitaminer kunne jeg klart meg uten. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hehe...gratulerer med gull-mobil da. Te og vitaminer kunne jeg klart meg uten. Takk. Den er kjempefin. Jeg fikk for meg at jeg skulle være litt sunn før jul... Venter på noen mineraler også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå