Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Ja den var liten og søt. :)

En sånn Fogger har jeg også bestilt. Var vel du som nevnte den her... Om den kommer før jul er nok usikkert. Men det er ikke så farlig. Jeg kan vente. :)

Den er veldig fin og fancy - og TUNG som bly(rustfritt stål)! iom at det er min første RBA vet jeg ikke om denne skiller seg ut, men jeg opplevde den som veldig trang å jobbe i, da man må nedi kammeret med coilen - men det gikk fint :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Om hun trives med det så må hun nok uansett ha noe back-up-utstyr. :) Men du har definitivt styrt henne i riktig retning. :)

Nice! Blir spennende å se om det faller i smak.

Håper jeg kan gjøre det med god samvittighet. Hun røyker ikke så mye da, men hun røyker nok ganske jevnt, så damp er vel uansett bedre håper jeg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Har fått beskjed om at pakken fra damping blir sendt med første leveranse. Ettersom jeg bor i Oslo regner jeg med jeg har den til lørdag i hvert fall. Gleder meg som en unge! :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Hvilken butikk er dette? Kan tenke meg å kjøpe fra dem selv, for det er jo bare tull å bestille fra England om man kan dra inn til Oslo å kjøpe nikotinholdig juice. :)

Enig i at henting skulle vært en mulighet for de som bor lokalt. :)

Snakket med Heidi her som advarte meg om å være forsiktig vedr. de juicene da det ikke er lov og kan være dårlig kvalitet. Merk, "kan". Jeg kan stikke innom og sjekke hva slags merke det er, men det rare er jo at de ikke hadde nikotinfri juice overhodet. Koster dog kr 100 for en flaske. Så ikke så stor ut heller.

Det er en sigarbutikk på Thorvald Meyers gata. Ligger på Olaf Ryes plass like nedenfor trikkestoppet der. Ganske fine åpningstider. Lurer på om det er til kl 23 hver ukedag og så er det åpent på søndager også. Ganske sent på søndag også tror jeg.

Endret av Bruker-239845
Lenke til kommentar

100 kr ja, så det er vel ganske dyrt, særlig om det er små flasker. Men i nøden kan det vel være et alternativ. ;)

Jo, i nøden er det vel mulig. Men tror jeg heller da at jeg satser på å bestille i fra England i god tid før jeg blir tom. Selv om det ser faretruende ut her nå. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Jo, i nøden er det vel mulig. Men tror jeg heller da at jeg satser på å bestille i fra England i god tid før jeg blir tom. Selv om det ser faretruende ut her nå. :p

Er det fra ecig du/dere bestiller? Hvor lang tid tar det som regel?

Tenkte å bestille et par flasker til søsteren min i dag, men usikker på om det kommer frem før jul?

Lenke til kommentar

Er det fra ecig du/dere bestiller? Hvor lang tid tar det som regel?

Tenkte å bestille et par flasker til søsteren min i dag, men usikker på om det kommer frem før jul?

Prøv ecigwizard, du kan evt betale for rask shipping :)

Ellers har TheBestShop(irland) vært veldig kjappe for meg.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EZE0dRsY

Det er et hav av tilbud der ute ser jeg, å hver gang jeg skal prøve noe annet enn totallywicked så ender jeg opp med å bli så usikker at jeg handler til TW.

Er TW sine produkter mye dyrere enn andre plasser? Eller ligger de midt på treet?

Jeg har nå brukt denne i snart 3 år og er strålende fornøyd. Er litt keen på å teste noe annet, forslag?

Lenke til kommentar

Det er et hav av tilbud der ute ser jeg, å hver gang jeg skal prøve noe annet enn totallywicked så ender jeg opp med å bli så usikker at jeg handler til TW.

Er TW sine produkter mye dyrere enn andre plasser? Eller ligger de midt på treet?

Jeg har nå brukt denne i snart 3 år og er strålende fornøyd. Er litt keen på å teste noe annet, forslag?

Har ikke hørt om den sjappa der før, men prisen virker stiv ja. Ego batterier er langt billigere på www.damping.no :)
Lenke til kommentar

Jeg vil ha noe større enn VAMO-en. Synes den er litt liten. :p

Da må du kjøpe en Innokin 134... (tror jeg den heter). Den er kjempestor. Jeg hadde faktisk lyst på en sånn for en stund siden.... Holdt på å bestille, men det gikk heldigvis over.. :D Til jeg begynte å tenke på den igjen nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...