Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Ja, sant. Får se om jeg finner noe hos WizMix når jeg får penger på tirsdag.

Nei, julebaksten tar mormor seg av, selv om hu er 96 år nå og har flytta i trygdebolig, stoler vi fortsatt på at hu klarer å levere 10 - 12 sorter til oss og tante. :)

Det er sprekt gjort av henne. :) Blir garantert gode kaker på dere da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vapemail!

M16-klonen er Sinnssykt liten! Her ved siden av vamo, begge i 18350, en svær fogger2 på m16 og aspire bdc på vamo.

Veken som var i foggeren sugde, så jeg har fått snurra min første coil, kom ut på 1,7 - veldig fornøyd, da jeg ikke ante hva slags wire det var(medfølgende). De var og ferdigklippet, så var ekstremt trangt og smått å jobbe med. Damper som en tåkemaskin :Dpost-68079-0-98204100-1386186463_thumb.jpg

post-68079-0-53499400-1386186567_thumb.jpg

Endret av toth
Lenke til kommentar

Vapemail!

M16-klonen er Sinnssykt liten! Her ved siden av vamo, begge i 18350, en svær fogger2 på m16 og aspire bdc på vamo.

Veken som var i foggeren sugde, så jeg har fått snurra min første coil, kom ut på 1,7 - veldig fornøyd, da jeg ikke ante hva slags wire det var(medfølgende). De var og ferdigklippet, så var ekstremt trangt og smått å jobbe med. Damper som en tåkemaskin :Dattachicon.gif1386186244468.jpg

attachicon.gifIMG_20131204_183646.jpg

Den var liten og fin ja gratulerer :)
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Hei venner!

Jeg skal kjøpe et nybegynnersett til søsteren min i julegave. Fikk et tips av en annen bruker her som jeg har utvekslet noen PM med, men tenkte å bestille nå i kveld og hun har ikke hatt tid til å svare enda.

I utgangspunktet tenkte jeg å bestille denne: http://www.ecigwizard.com/electronic-cigarette-starter-kits/starter-bundle/

Men jeg er litt redd jeg begynner å bli sent ute, skjønt det sikkert går bra.

Men jeg lurte på å heller bestille direkte fra damping.

Nevnte bruker tipset meg om å kjøpe et Aspire BDC fordamperhode som jeg kunne bruke på settet fra E-cig.

http://www.damping.no/collections/fordampere/products/aspire-bdc

Men kan ikke jeg da like greit kjøpe det og så kjøper jeg et batteri i tillegg fra damping?

For eksempel dette? http://www.damping.no/collections/batterier/products/evod-batteri-1000mah

Totalt kr 210 og veske kommer i tillegg, men jeg kan kjøpe væske med nikotin på grunerløkka.

Er dette et greit startsett for å få søstera mi vekk fra vanlige sigaretter? Dette er vel alt hun trenger for å komme seg i gang? Eller burde jeg heller gå for settet på ecig?

Tenkte selvsagt å bestille rosa finish. :)

På forhånd takk!

EDIT: Ser at hun har svart uten at jeg har sett det og mellom jeg sendte min andre melding. Hun anbefalte dette batteriet:

http://www.damping.no/collections/batterier/products/900mah-ego-t-batteri

Kanskje jeg kjøper det til meg selv og heller et rosa til søsteren min (det jeg linket til om det passer).:)

Endret av Bruker-239845
Lenke til kommentar

Hei venner!

Jeg skal kjøpe et nybegynnersett til søsteren min i julegave. Fikk et tips av en annen bruker her som jeg har utvekslet noen PM med, men tenkte å bestille nå i kveld og hun har ikke hatt tid til å svare enda.

I utgangspunktet tenkte jeg å bestille denne: http://www.ecigwizard.com/electronic-cigarette-starter-kits/starter-bundle/

Men jeg er litt redd jeg begynner å bli sent ute, skjønt det sikkert går bra.

Men jeg lurte på å heller bestille direkte fra damping.

Nevnte bruker tipset meg om å kjøpe et Aspire BDC fordamperhode som jeg kunne bruke på settet fra E-cig.

http://www.damping.no/collections/fordampere/products/aspire-bdc

Men kan ikke jeg da like greit kjøpe det og så kjøper jeg et batteri i tillegg fra damping?

For eksempel dette? http://www.damping.no/collections/batterier/products/evod-batteri-1000mah

Totalt kr 210 og veske kommer i tillegg, men jeg kan kjøpe væske med nikotin på grunerløkka.

Er dette et greit startsett for å få søstera mi vekk fra vanlige sigaretter? Dette er vel alt hun trenger for å komme seg i gang? Eller burde jeg heller gå for settet på ecig?

Tenkte selvsagt å bestille rosa finish. :)

På forhånd takk!

Var jeg deg ville jeg gått for det du linket til hos damping. Du har det dagen etter eller maks 2 dager etter bestilling. Aspire BDC er totalt overlegen andre clearomizere og Evodbatteri er meget bra har jeg skjønt fra de som har det :) Med dette oppsettet vil søstera di få en behagelig første dampeopplevelse :p
Lenke til kommentar

Vapemail!

Veken som var i foggeren sugde, så jeg har fått snurra min første coil, kom ut på 1,7 - veldig fornøyd, da jeg ikke ante hva slags wire det var(medfølgende). De var og ferdigklippet, så var ekstremt trangt og smått å jobbe med. Damper som en tåkemaskin :Dattachicon.gif1386186244468.jpg

attachicon.gifIMG_20131204_183646.jpg

Ja den var liten og søt. :)

En sånn Fogger har jeg også bestilt. Var vel du som nevnte den her... Om den kommer før jul er nok usikkert. Men det er ikke så farlig. Jeg kan vente. :)

Lenke til kommentar

Har brukt V2cigs i snart 2mnd. nå og er meget fornøyd. Hadde tenkt og bestille e-væske og noen tanker med de sist uke, men da jeg gikk forbi tobakks butikken jeg kjøpte startkittet i, så jeg de hadde tatt inn dette også. Kjøpte en flaske med e-væske og en 3pakk med tanker og de funker som fjell. Skal spørre om de vil ta inn de nye batteriene deres også så slipper jeg og bestille online dette også :-)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Var jeg deg ville jeg gått for det du linket til hos damping. Du har det dagen etter eller maks 2 dager etter bestilling. Aspire BDC er totalt overlegen andre clearomizere og Evodbatteri er meget bra har jeg skjønt fra de som har det :) Med dette oppsettet vil søstera di få en behagelig første dampeopplevelse :p

Enig med balltus her. :) Da får hun et bra oppsett.

Så har pinkmule veldig bra tilbud på Evod-sett.

http://pink-mule.com/index.php?route=product/search&filter_name=evod

ca 165 danske kroner. Også noe å vurdere. :)

Takker! Tror jeg går for damping, da jeg planlegger å kjøpe et sett til meg selv og har innsett at det hadde vært morsomt å få det til helgen. :)

Men det jeg da trenger er Aspire BDC + EVODbatteri + ladder + eliquid? That's it?

Noen tips på hvilken liquid jeg skal kjøpe til meg selv? Ser for meg å begynne med noe som smaker tobakk. Nikotinfritt fra damping sine sider, men dere som bruker nikotin har kanskje ikke erfaring med de? :)

Lenke til kommentar

Takker! Tror jeg går for damping, da jeg planlegger å kjøpe et sett til meg selv og har innsett at det hadde vært morsomt å få det til helgen. :)

Men det jeg da trenger er Aspire BDC + EVODbatteri + ladder + eliquid? That's it?

Noen tips på hvilken liquid jeg skal kjøpe til meg selv? Ser for meg å begynne med noe som smaker tobakk. Nikotinfritt fra damping sine sider, men dere som bruker nikotin har kanskje ikke erfaring med de? :)

Et par ekstra hoder til Aspire bør du ta med. Ang juice, så har jeg ikke brukt nikotinfrie, men har hatt noen av Pipe-sauce-serien. Shiremalt smaker ganske spesielt. Tobakk, malt og øl... :) Longbottom leaf er ganske lik, ikke riktig så "maltete". Sweet georgia peach er god, tobakk med litt ferskensmak i bakgrunnen. Ellers er det jo mange tobakk-varianter Mountain Vapor-serien også. Ikke smakt de, men det er sikkert mange gode der. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Et par ekstra hoder til Aspire bør du ta med. Ang juice, så har jeg ikke brukt nikotinfrie, men har hatt noen av Pipe-sauce-serien. Shiremalt smaker ganske spesielt. Tobakk, malt og øl... :) Longbottom leaf er ganske lik, ikke riktig så "maltete". Sweet georgia peach er god, tobakk med litt ferskensmak i bakgrunnen. Ellers er det jo mange tobakk-varianter Mountain Vapor-serien også. Ikke smakt de, men det er sikkert mange gode der. :)

Hei! Jeg ble utålmodig, så jeg bestilte den med Sweet Georgia Peach. :)

Men jeg bestilte ikke ekstra hoder. Hvor lenge er det før jeg trenger det? :(

Lenke til kommentar

Hei! Jeg ble utålmodig, så jeg bestilte den med Sweet Georgia Peach. :)

Men jeg bestilte ikke ekstra hoder. Hvor lenge er det før jeg trenger det? :(

Hodet skal vel kunne vare en stund, men om man er riktig uheldig, så kan man få et hode det er noe i veien med. Send en mail så kan du sikkert få pakket med hoder i samme slengen. Det lar seg sikkert ordne på et vis. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Hodet skal vel kunne vare en stund, men om man er riktig uheldig, så kan man få et hode det er noe i veien med. Send en mail så kan du sikkert få pakket med hoder i samme slengen. Det lar seg sikkert ordne på et vis. :)

Tror jeg bare lar det være slik til å begynne med. Har egentlig sprengt budsjettet allerede, så hun får heller investere om hun finner ut at det er en god ide. :)

Lenke til kommentar

Tror jeg bare lar det være slik til å begynne med. Har egentlig sprengt budsjettet allerede, så hun får heller investere om hun finner ut at det er en god ide. :)

Om hun trives med det så må hun nok uansett ha noe back-up-utstyr. :) Men du har definitivt styrt henne i riktig retning. :)

Lenke til kommentar

Ja, som Toth sier, ubleket. Jeg er veldig fornøyd med pads fra Boots. :)

Har forresten bestilt økologisk bomull fra usa. Skulle allikevel ha noe helsekost-produkter, og slengte med en pakke bomull. :)

Ok, da får jeg ta turen innom apoteket når jeg får utstyret. :)

Hører noen kjøper nikotin-juice i Oslo. Trodde ikke det var lov å selge i Norge, jeg?

Hodet røyk på mini-Daviden min idag etter 3 uker. er det vanlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...