Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vapemail i dag :) 50 ml Just Peachy fra HHV ankom i dag :D Fyllte opp en BDC og yum yummy, dette er godt :p nydelig ferskensmak. Denne blir jeg bestille mer av til jul :p

Høres godt ut. :) Du bør nok ikke vente så lenge med å bestille. Tror jule-rushet i posten starter snart.

Nå har jeg hatt et par dager med gull-Davide. Den er så fiiin nå til jul. :) Ble så inspirert at jeg jeg bestilte en I-phone.. i gull.. :D Håper den er litt mindre "glorete og julete" enn Davide. Skal visstnok være mer champagne-farget. Gleder meg veldig til den. Ikke hatt I-phone før.

Lenke til kommentar

Høres godt ut. :) Du bør nok ikke vente så lenge med å bestille. Tror jule-rushet i posten starter snart.

Nå har jeg hatt et par dager med gull-Davide. Den er så fiiin nå til jul. :) Ble så inspirert at jeg jeg bestilte en I-phone.. i gull.. :D Håper den er litt mindre "glorete og julete" enn Davide. Skal visstnok være mer champagne-farget. Gleder meg veldig til den. Ikke hatt I-phone før.

Ja julerushet er vel like om hjørnet. Bestiller på torsdag for da er kontoen full igjen. Satser på at det da er fremme før jul. Tok 10 dager denne gangen :) Gull Davide og Gull iPhone ? He he, vel det vil glitre hos deg i jula. Hvor mange ml tar gull iPhone'n da? :p Opps mente GB? Ha ha :) vel, da har du mye å glede deg til-D
Lenke til kommentar

Ja julerushet er vel like om hjørnet. Bestiller på torsdag for da er kontoen full igjen. Satser på at det da er fremme før jul. Tok 10 dager denne gangen :) Gull Davide og Gull iPhone ? He he, vel det vil glitre hos deg i jula. Hvor mange ml tar gull iPhone'n da? :p Opps mente GB? Ha ha :) vel, da har du mye å glede deg til-D

Ja, her skal det glitre. :D Den er på 32 GB. Er så lei av den Sonyen jeg har nå. Det er ikke noe plass på den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EZE0dRsY

Hei,

Er det noen som har liquid fra TW, (Tobacco, medium) å selge meg. Klarte å knuse to flasker, å tviler på at jeg får levert før jeg går tom.

Jeg befinner meg i Trondheim akkurat nå.

Endret av Slettet-EZE0dRsY
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg må hamstre opp juice før jul selv. Og satser på etterjulssalg for en erstatter for VAMO v2-en. Har i det minste nok cartos og hoder til tankene mine, så det slipper jeg å tenke på, men hadde vært greit med 50 ml ekstra av Bad Apple, Spearmint og Mandarin. Mulig jeg til og med kliner til og prøver en mer julete juice.

Lenke til kommentar

Bomull er absolutt et bra alternativ. Jeg har masse silica liggende i forskjellige størrelser, men bruker mer og mer bomull nå. Du kan jo fylle ventetiden med å se på youtube-videoer. Så kan du å lage en micro-coil med bomull når varene kommer. :)

Hehe..har ikke gjort stort annet enn å se videoer siste tida. :p Hvilken bomull bruker du? Noe man kan kjøpe på Kiwi eller Coop? Så at det var noen typer man ikke kunne bruke. :)

Lenke til kommentar

Eller annen liquid, som minner om tobakk. :)

Jeg har større mengder Hangsen Desert Ship(camel) stående, som jeg gjerne kan sende avgårde.

Hehe..har ikke gjort stort annet enn å se videoer siste tida. :p Hvilken bomull bruker du? Noe man kan kjøpe på Kiwi eller Coop? Så at det var noen typer man ikke kunne bruke. :)

Bruk fra apoteket, ubleket.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg må hamstre opp juice før jul selv. Og satser på etterjulssalg for en erstatter for VAMO v2-en. Har i det minste nok cartos og hoder til tankene mine, så det slipper jeg å tenke på, men hadde vært greit med 50 ml ekstra av Bad Apple, Spearmint og Mandarin. Mulig jeg til og med kliner til og prøver en mer julete juice.

En julete juice kan være marsipan/sjokolade eller pepperkake-smak. :) Mandarinen funker jo også til jul.

Hmm.. nå ble jeg inspirert til å prøve å mixe en kremet sjoko-marsipan juice.. Jeg tror jeg har ingrediensene som skal til. Så må den jo få tid til å steepe, og eventuelt justeres før julaften. Bare å sette igang da... :D

Du har vel begynt å bake du tenker jeg.. :) Jeg har ikke kommet igang med det enda. Blir ikke mange sorter uansett.. Faktisk mer moro å mixe juice enn å bake.

Lenke til kommentar

Ja, som Toth sier, ubleket. Jeg er veldig fornøyd med pads fra Boots. :)

Har forresten bestilt økologisk bomull fra usa. Skulle allikevel ha noe helsekost-produkter, og slengte med en pakke bomull. :)

Lenke til kommentar

En julete juice kan være marsipan/sjokolade eller pepperkake-smak. :) Mandarinen funker jo også til jul.

Hmm.. nå ble jeg inspirert til å prøve å mixe en kremet sjoko-marsipan juice.. Jeg tror jeg har ingrediensene som skal til. Så må den jo få tid til å steepe, og eventuelt justeres før julaften. Bare å sette igang da... :D

Du har vel begynt å bake du tenker jeg.. :) Jeg har ikke kommet igang med det enda. Blir ikke mange sorter uansett.. Faktisk mer moro å mixe juice enn å bake.

Ja, sant. Får se om jeg finner noe hos WizMix når jeg får penger på tirsdag.

Nei, julebaksten tar mormor seg av, selv om hu er 96 år nå og har flytta i trygdebolig, stoler vi fortsatt på at hu klarer å levere 10 - 12 sorter til oss og tante. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...