Amund_Blix Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Jeg har bestillt e sigg fra dx. Men det er jo aldri sikkert om disse kommer gjennom tollen, og dx sendte med standard frakt når jeg har betalt for express(fikk pengene tilbake) Men jeg må ha en e sigg innen 8 dager. Den må være billig(helst under 100-150,-) og helst en som bruker cartridges. Noen som har noen forslag? Om du hadde hørt på rådene du fikk tidligere så hadde du vært i gang med damping folengst. Just saying.... 4 Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Har då fått meg en vamo v5 med to stk 18350 batteri. Utrolig fornøyd med den Men, hvordan er det med batteriene, jeg bruker begge to på likt da jeg skal bestille noen 18650 neste måned. Hvor mye kan jeg dra batteriene ned på volt før jeg bør lade de? Ser folk som snakker om 3.2v Noe som vil si 6.4v siden jeg bruker begge 2? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Har då fått meg en vamo v5 med to stk 18350 batteri. Utrolig fornøyd med den Men, hvordan er det med batteriene, jeg bruker begge to på likt da jeg skal bestille noen 18650 neste måned. Hvor mye kan jeg dra batteriene ned på volt før jeg bør lade de? Ser folk som snakker om 3.2v Noe som vil si 6.4v siden jeg bruker begge 2? Jeg bruker bare ett batteri i den, men det blir vel det samme..Vamo'en sier ifra når batteriet må byttes. Lyser i diplayet "LO v". Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Da tok jeg sjansen på å bestille 50 ml Just Peachy fra HHV siden ingen her kom med noen anbefalinger. Fersken har jeg enda ikke dampet og den fikk bra Reviews på siden. Blir spennende Bestilte også 2 Aspire BDC Vivi Nova ( en grønn og en blå ) fra Pink Mule samt 4 ekstra hoder. 2 på 2.1 ohm og 2 på 1.8 ohm Valgte dyreste frakten denne gangen - GLS 7 eller noe til 117 kr. Sikkert raskere da Da er det bare å glede seg til å få noe nytt igjen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Da tok jeg sjansen på å bestille 50 ml Just Peachy fra HHV siden ingen her kom med noen anbefalinger. Fersken har jeg enda ikke dampet og den fikk bra Reviews på siden. Blir spennende Bestilte også 2 Aspire BDC Vivi Nova ( en grønn og en blå ) fra Pink Mule samt 4 ekstra hoder. 2 på 2.1 ohm og 2 på 1.8 ohm Valgte dyreste frakten denne gangen - GLS 7 eller noe til 117 kr. Sikkert raskere da Da er det bare å glede seg til å få noe nytt igjen Vivi Nova hoder er lette å veke om.. Just so you know! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Vivi Nova hoder er lette å veke om.. Just so you know!Ja, har hørt det, men dette er Aspire hoder, det er bare tanken som ser ut som en Vivi Nova Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Jeg bruker bare ett batteri i den, men det blir vel det samme..Vamo'en sier ifra når batteriet må byttes. Lyser i diplayet "LO v". Ja men 2 batteri gir meg dobbelt volt. Så reknet med den ikkje seier low volt før begge er alt for langt nede. Si volten blir delt på 2 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Ja, har hørt det, men dette er Aspire hoder, det er bare tanken som ser ut som en Vivi Nova Kikket på dem i går. Må si det er litt rart å skulle kjøpe en "vivi nova" igjen.. Som jeg har så mange av fra før, og ikke bruker.. Så jeg ble litt usikker på hvem jeg skulle velge, og endte heller opp med en Davide i "gull". Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Ja men 2 batteri gir meg dobbelt volt. Så reknet med den ikkje seier low volt før begge er alt for langt nede. Si volten blir delt på 2 Det er jeg usikker på. Men det er flere som bruker 2 batterier i den. Sikkert noen som kan svare deg. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Kikket på dem i går. Må si det er litt rart å skulle kjøpe en "vivi nova" igjen.. Som jeg har så mange av fra før, og ikke bruker.. Så jeg ble litt usikker på hvem jeg skulle velge, og endte heller opp med en Davide i "gull". Davide i gull? Finnes de? Kult. Davide er bra, men har forventninger til disse Aspire ja som skal være de aller beste på markedet. Man kan bruke utsiden av ( skallet/dekselet/tanken? ) på Vivi Nova på Aspire, så om du har mange av dem kan du skifte farge ved å bruke Vivi Nova på Aspire Lenke til kommentar
toth Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Davide i gull? Finnes de? Kult. Davide er bra, men har forventninger til disse Aspire ja som skal være de aller beste på markedet. Man kan bruke utsiden av ( skallet/dekselet/tanken? ) på Vivi Nova på Aspire, så om du har mange av dem kan du skifte farge ved å bruke Vivi Nova på Aspire Ser all forherligelsen av BDC, du må gi rapport ved ankomst. Konseptet i seg selv er jo fantastisk, 5 forskjellige units med samme hode. Jeg har til dags dato ikke vært borti en feilfri clearo, så denne blir en banker om de faktisk funker som Pbusardo og gjengen mener. Hvor lang tid tar normalt posten fra PinkMule? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Davide i gull? Finnes de? Kult. Davide er bra, men har forventninger til disse Aspire ja som skal være de aller beste på markedet. Man kan bruke utsiden av ( skallet/dekselet/tanken? ) på Vivi Nova på Aspire, så om du har mange av dem kan du skifte farge ved å bruke Vivi Nova på Aspire Hmm.. Nytt liv til vivi-novaene mine.. Ja..hvorfor ikke.. Har også noen ekstra metall-tanker til de (både store og mini) i fine farver som jeg aldri fikk brukt.. Da må det vel bli en Aspire eller to neste gang. Joda.. Pinkmule har gull-Davide. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Ca en uke Toth. Sender rekommandert. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Ser all forherligelsen av BDC, du må gi rapport ved ankomst. Konseptet i seg selv er jo fantastisk, 5 forskjellige units med samme hode. Jeg har til dags dato ikke vært borti en feilfri clearo, så denne blir en banker om de faktisk funker som Pbusardo og gjengen mener. Hvor lang tid tar normalt posten fra PinkMule?Skal gjøre det ja. Regner med det tar under en uke siden jeg valgte dyreste frakten Hmm.. Nytt liv til vivi-novaene mine.. Ja..hvorfor ikke.. Har også noen ekstra metall-tanker til de (både store og mini) i fine farver som jeg aldri fikk brukt.. Da må det vel bli en Aspire eller to neste gang. Joda.. Pinkmule har gull-Davide. Det må du gjøre ja Så gull Davide'n på PM ja. Den er fin Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Hva mener dere om Davide mini vs Protank mini? Jeg har begge, men klarer ikke å si sikkert hvem jeg foretrekker. Davide har denne kronglete påfyllingen med spiss, på protanken kan man fylle med vanlig flaske som juicen kommer i. Davide har litt løs driptip (bruker en i plast, og synes ikke det er så løst som det var når jeg fikk den, enten har jeg vendt meg til det, eller så har o-ringene svellet ), men davide ser stiligere ut synes jeg. Merker svært lite forskjell i smak/damp på disse, jeg har prøvd samme juice i begge for å kjenne etter. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Hva mener dere om Davide mini vs Protank mini? Jeg har begge, men klarer ikke å si sikkert hvem jeg foretrekker. Davide har denne kronglete påfyllingen med spiss, på protanken kan man fylle med vanlig flaske som juicen kommer i. Davide har litt løs driptip (bruker en i plast, og synes ikke det er så løst som det var når jeg fikk den, enten har jeg vendt meg til det, eller så har o-ringene svellet ), men davide ser stiligere ut synes jeg. Merker svært lite forskjell i smak/damp på disse, jeg har prøvd samme juice i begge for å kjenne etter. Har ikke mini utgavene av dem, men de bruker de samme hodene begge to, så damp og smak skal være identisk som du har funnet ut ja 1 Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Har ikke mini utgavene av dem, men de bruker de samme hodene begge to, så damp og smak skal være identisk som du har funnet ut ja Hehe, stemmer Men er det noen fordeler for noen av de? Jeg spør fordi jeg tenkte å kjøpe den store utgaven, men vet ikke hvilken jeg skal ta. Begge kan vel deles opp helt for å vaske glasset osv (protank mini v1 kunne vel ikke deles om jeg har skjønt det rett). Bruker de samme type glass? (Har funnet noen som selger farget glass til protank mini, kunne tenkt meg å kjøpe om det passer til begge evt.) Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Om glassene passer vet jeg ikke. Men ang Protank 2 - Davide, enten stor eller liten, så er nok forskjellene minimale. Et godt hode er avgjørende for et godt resultat. Jeg greier heller ikke å velge en favoritt av de to små. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 Ja men 2 batteri gir meg dobbelt volt. Så reknet med den ikkje seier low volt før begge er alt for langt nede. Si volten blir delt på 2 Jeg bruker to 18350 selv (finner det mye bedre enn 18650, men det er fordi 18650-batteriet mitt suger, mens 18350-ene er kung), men det er så lenge siden jeg dampet på volt. Bruker bare watt i disse dager. Hva slags volt du bør bruke avhenger vel av mye rart, hovedsakelig ohm-en på attyene i utstyret du bruker. Jeg har stort sett mine på 4V når jeg bruker eGo VV passthrough-en min, mens jeg stort sett damper på 4 - 4.5W på VAMO-en. Men dette har som sagt med opplegget i ProTank-en og cartotankene mine å gjøre, ikke så mye batteriet akkurat. Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 21. november 2013 Rapporter Del Skrevet 21. november 2013 tenkte mer på at når jeg tester spenningen på batteriet med vamoen så vise den dobbelt opp siden det er 2 batteri istedenfor en. Så då vil vel ikkje vamoen gi advarsel om låg volt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå