Amaline Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Det er jo alltids en mulighet, men tror heller jeg skal ønske meg noe mer praktisk. Som en ny platespiller eller en lenestol. Like greit. Tror jeg skal ønske meg en I-pad. DET vet iallefall nissen hva er... Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Måtte bestille litt snacks.. Hvem kan motstå denne setupen til kun $40?? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Måtte bestille litt snacks.. Hvem kan motstå denne setupen til kun $40?? ftorder.JPG Ser bra ut det ja, mye for penga Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Blir utrolig nok min første RBA, spent på det.. Noen som vet hvordan man måler gauge på kanthal? følger med endel wire, men oppgis ikke tykkelse/motstand. Har digitalt skyvelær om det lar seg måle Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Måtte bestille litt snacks.. Hvem kan motstå denne setupen til kun $40?? ftorder.JPG Mye morsomt på Fasttech ja.. Så mange festlige drip-tips. Skulle hatt et par nye drippere, men kanskje jeg skal prøve en slik Fogger som du har bestilt.. Jepp, det gjør jeg. Ellers ser jeg på ting som finnes i lilla eller "gull". Er det jeg har mest lyst på nå. Kanskje noe rødt til jul også.. hvis det rekker frem før jul.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Kentucky Premium Blend var veldig god.. smaker veeeldig likt KY4. Godkjent! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Jeg forstår ikke hvordan jeg skal åpne dingsebomsene som ikke er cartos. Helt tilbakestående. Endret 19. november 2013 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Kentucky Premium Blend var veldig god.. smaker veeeldig likt KY4. Godkjent! Ja, den er god. Det var en av de aller første juicene jeg hadde. Tror ikke jeg har noe av den nå.. Skal bestilles igjen. Har K-max nå. Den er også ganske lik. Med den typiske "VR-signaturen". Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg forstår ikke hvordan jeg skal åpne dingsebomsene som ikke er cartos. Helt tilbakestående. ??? Hvilke dingsebomser...? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Clearomizere! Er det meningen at man skal skru på dem for å bytte de veke-greiene? Går jo ikke ann å skru. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Clearomizere! Er det meningen at man skal skru på dem for å bytte de veke-greiene? Går jo ikke ann å skru. Alle clearomisere må skrus opp for å bytte hode. Og for å fylle i juice. Hva slags clearomiser er det du prøver å åpne? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Fant igjen et annet slag nå. Ser ut til at det er skiten fra Fasttech som var problemet. Spurte ei venninne som hadde kjøpt samme, og det var det samme med hennes. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Sånn å forstå ja.. Er en fordel å kunne åpne den.. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Jo, har tenkt på det. Har faktisk handlet inn to stk kick. En er Smok, og den andre tror jeg het Sigelei eller noe sånt. Men ingen av dem passer i den lilla Camryen eller i Bolt. Ikke som jeg får til iallefall... Skal bestille noen flere mekaniske. Da må jo noen passe sammen til slutt. Jeg kjører Sigelei Kick fra Ramzy i en K-100, passer perfekt :-) PS! Har dampet Aspire BDC i et døgn nå, er på 3. tanken og den funker like bra :-) Endret 19. november 2013 av Vaperizer Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Jeg kjører Sigelei Kick fra Ramzy i en K-100, passer perfekt :-) PS! Har dampet Aspire BDC i et døgn nå, er på 3. tanken og den funker like bra :-) Jeg har camry 101, men trodde det bare var kosmetisk forskjell på de. Det går ikke på min. Er ikke plass nok inni der. Må vel nesten prøve en Aspire.. Får jo så god kritikk av alle. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Kan kick'en være nederst..? Eller må den være øverst? Nederst er det plass tror jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Woo! I dag fikk jeg to cartotanker til, fem ekstra cartos og 40 ml med Liberty Flights Mandarin. Da er alt jeg trenger noen nye mods. ^^ Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Tenker å bestille juice fra HHV i morra. Pleier å kjøpe White Lie, men nå vil jeg prøve en annen derfra. Noen anbefalinger innen frukt/bær som har god smak og damp? Lenke til kommentar
stinzy Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Utrolig mange poster i denne tråden, litt mye å lese Er det noen som har noen erfaringer med norske nettbutikker? Jeg har sett litt på utvalget til http://elsigg.no og det ser ut som de har masse spennende smaker osv der. Tar gjerne imot tips Mvh Stian Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Det er kun tre nettbutikker for e-sigaretter i Norge jeg kan anbefale. Damping.no, Keens og ELiqCig, og ut av de er Damping.no den klart beste. Skal du ha juice med nikotin, gjør du best i å handle fra EU / EØS-land. Personlig foretrekker jeg Storbritannia og Irland, men vet at folk også liker å handle bl.a. Spania, Danmark og Sverige, samt fra det hakket mer ulovlige USA og Kina. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå