Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte bestille litt snacks.. Hvem kan motstå denne setupen til kun $40?? :p

attachicon.gifftorder.JPG

 

Mye morsomt på Fasttech ja.. :) Så mange festlige drip-tips.

Skulle hatt et par nye drippere, men kanskje jeg skal prøve en slik Fogger som du har bestilt.. Jepp, det gjør jeg. :) Ellers ser jeg på ting som finnes i lilla eller "gull". :D Er det jeg har mest lyst på nå. Kanskje noe rødt til jul også.. hvis det rekker frem før jul.. :)

Lenke til kommentar

Jo, har tenkt på det. :) Har faktisk handlet inn to stk kick. En er Smok, og den andre tror jeg het Sigelei eller noe sånt. Men ingen av dem passer i den lilla Camryen eller i Bolt. Ikke som jeg får til iallefall... Skal bestille noen flere mekaniske. Da må jo noen passe sammen til slutt. :)

Jeg kjører Sigelei Kick fra Ramzy i en K-100, passer perfekt :-)

 

 

PS! Har dampet Aspire BDC i et døgn nå, er på 3. tanken og den funker like bra :-)

Endret av Vaperizer
Lenke til kommentar

Det er kun tre nettbutikker for e-sigaretter i Norge jeg kan anbefale. Damping.no, Keens og ELiqCig, og ut av de er Damping.no den klart beste.

 

Skal du ha juice med nikotin, gjør du best i å handle fra EU / EØS-land. Personlig foretrekker jeg Storbritannia og Irland, men vet at folk også liker å handle bl.a. Spania, Danmark og Sverige, samt fra det hakket mer ulovlige USA og Kina.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...