Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så absolutt.. har man ikke prøvd noe annet kan de være greie, har seks eller åtte stykker av sånne liggende, både manuelle og automatiske som jeg fikk med mine to første sett.. men det går IKKE ann å gå tilbake til, for å si det sånn.. :p

 

Jeg hoppet over de der i oppstarten. :) Har to joyetech 650 ego fra startsettet mitt. Bruker de til tørrbrenning av coiler. :)

Lenke til kommentar

Så absolutt.. har man ikke prøvd noe annet kan de være greie, har seks eller åtte stykker av sånne liggende, både manuelle og automatiske som jeg fikk med mine to første sett.. men det går IKKE ann å gå tilbake til, for å si det sånn.. :p

 

Madammen liker det enkelt hun, vettu...hehe. Så tenkte å bare teste dem ut litt. Men holder meg helt klart til Ego'en og mini-Davide'n til jeg får SID'en og Igo L. 510 er IKKE noe man går tilbake til, nei. :p

 

 

 

Jeg hoppet over de der i oppstarten. :) Har to joyetech 650 ego fra startsettet mitt. Bruker de til tørrbrenning av coiler. :)

 

Det skjønner jeg veldig godt. Måtte jo suge så hardt at kinnene nesten byttet plass. Så ut som hu kjærringa i maleriet SKRIK. :D

 

 

Skrik.jpg

 

Endret av Maximalyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Madammen liker det enkelt hun, vettu...hehe. Så tenkte å bare teste dem ut litt. Men holder meg helt klart til Ego'en og mini-Davide'n til jeg får SID'en og Igo L. 510 er IKKE noe man går tilbake til, nei. :p

 

 

 

Det skjønner jeg veldig godt. Måtte jo suge så hardt at kinnene nesten byttet plass. Så ut som hu kjærringa i maleriet SKRIK. :D

 

 

Skrik.jpg

 

 

Haha.. :D Da koser man seg ikke med dampingen..

Grunnen til at jeg hoppet over de enkleste batteriene i starten, var at jeg leste i denne tråden før jeg begynte. :) Det er snart et år siden nå. Gått utrolig fort.

Lenke til kommentar

Haha.. :D Da koser man seg ikke med dampingen..

Grunnen til at jeg hoppet over de enkleste batteriene i starten, var at jeg leste i denne tråden før jeg begynte. :) Det er snart et år siden nå. Gått utrolig fort.

 

Alt må prøves vettu. :p Det er jo slik å være damper...hehe.

 

 

400 nok for et startsett. står det idiot i panna mi eller!

 

Du spurte om et godt råd, og fikk et. Du må gjerne kjøpe noe billig dritt til en 100-lapp som du blir lei av etter én dag. Valget er ditt. Men ikke kom med den oppførselen når du faktisk får hjelp til et BRA startsett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

 

Noen her som har noe erfaring med www.elrøyk.no ?

 

Har en venninne som bestilte og betalte en Startpakke derfra i sommer. . Nå mottar hun nyhetsbrev fra nettstedet men har enda ikke sett noe til pakken.. Hun har sendt flere purre mail men får ikke svar på dem. .

Lenke til kommentar

Hei!

 

Noen her som har noe erfaring med www.elrøyk.no ?

 

Har en venninne som bestilte og betalte en Startpakke derfra i sommer. . Nå mottar hun nyhetsbrev fra nettstedet men har enda ikke sett noe til pakken.. Hun har sendt flere purre mail men får ikke svar på dem. .

Nei, ikke hørt om den nettbutikken. :) Takk for info. Da skal jeg ikke handle der.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Nei, det tror jeg ikke det gjør. :D

Her er et sett til rett under 200 kr-grensen inkl juice.

http://www.ecigwizard.com/electronic-cigarette-starter-kits/all/standardbundle.html

 

Har ikke hørt noe fra andre spørsmål jeg stilte tidligere i tråden, men jeg har besluttet meg for å bestille dette.

 

Er det noe annet jeg trenger når jeg først bestiller? Tenker å legge inn en ekstrabestilling for noen vesker og lurte på om jeg skal legge ved noe andre deler?

 

Hvor lenge varer en sånn? :)

Lenke til kommentar

 

Har ikke hørt noe fra andre spørsmål jeg stilte tidligere i tråden, men jeg har besluttet meg for å bestille dette.

 

Er det noe annet jeg trenger når jeg først bestiller? Tenker å legge inn en ekstrabestilling for noen vesker og lurte på om jeg skal legge ved noe andre deler?

 

Hvor lenge varer en sånn? :)

 

Denne er jo helt grei å begynne med. Da finner du ut om damping er noe for deg. Og om det er det, så vil du nok fort trenge litt mer utstyr. Iallefall en clearomiser til, f.eks en slik pluss noen hoder:

http://www.ecigwizard.com/accessories/cartomisers/evod-clearomiser/ (damping.no har dem også).

 

Så er det jo slik at dette batteriet må lades.. Så du vil nok kunne få behov for et batteri til. Og kanskje noe med mer "kraft"... så baller det på seg.. :D Men dette er et kurant sted å begynne.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

 

Denne er jo helt grei å begynne med. Da finner du ut om damping er noe for deg. Og om det er det, så vil du nok fort trenge litt mer utstyr. Iallefall en clearomiser til, f.eks en slik pluss noen hoder:

http://www.ecigwizard.com/accessories/cartomisers/evod-clearomiser/ (damping.no har dem også).

 

Så er det jo slik at dette batteriet må lades.. Så du vil nok kunne få behov for et batteri til. Og kanskje noe med mer "kraft"... så baller det på seg.. :D Men dette er et kurant sted å begynne.

 

Takk for svar. :)

 

Hvor lenge eller hvor mange timer kan jeg forvente at en sånn varer da?

 

Om det er slik at det vil lønne seg å kjøpe noe dyrere med en gang, så vurderer jeg det.

 

Hva er det dere proffene bruker til å dampe da? Er dette en dyr hobby (forutsett at man ikke kjøper nytt utstyr hele tiden på gøy og av interesse)? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...