Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja men når jeg har sett på rør så har jeg ikke sett at de andre tingene følger med (det må da være ett lokk f.eks???)

Alt sånt medfølger og er ferdig montert - det er plug&play, og når du vil bytte carto bare sklir du den ene utav og sklir inn neste - ingen lekkasjer eller annet stress, det er godt med pakninger/O-ringer på disse :)

Lenke til kommentar

Fant en hyggelig overraskelse i postkassa i dag. Ecigwizard og uk-eliquid leverte superfort :D

[url=

Bare så synd jeg ikke har noen rene cartoer eller attys. Leisegfjes.

Håper Lillehammer lager Julebrus Vape... det hadde vært noe. Blitt avhengig :p

De har vært helt tomme på Premium Blend i det siste, så jeg måtte til "søster site'n" dems UK-eliquid. Kan ikke være foruten VR Premium, håper de er raske for nå er det bare dråper igjen før det er tomt.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Hvordan er det når man skal bytte til en ejuice med annen smak, er det bare å helle i med samme veke eller må man bytte for å ikke mikse smaken?

Det spørs hva slags feeding system du bruker og hva slags smaker det er snakk om. Kan ikke bytte om på milde smaker på cartomizer som ikke smaker likt, da kan det fort kræsje, mens cinnamon rolls kan du ha i alikevel og etterhvert har smaken tatt helt over. Med vivi nova'en så kan jeg finne på å skylle den før jeg har i en ny væske.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært inne på tanken. Har til og med vurdert å sende en flaske julebrus til diverse juice-vendors i håp om at noen hadde klart å gjenskape smaken :p

For meg ville den ultimate julesmak være noe i retning gløgg eller ingefærnøtter.

Noen som har vært borti noe juce med ingefær(ginger) i seg?

Lenke til kommentar

Gjetning: Alt med sukker ville gått heden kjapt. Tror også generelt vanlige drikkevarer har for lav viskositet og for høy fordampningstemp til å fungere - men jeg vil tro du finner en youtube-video hvor noen prøver :p

Det er jo egentlig bare å prøve, ofre en carto på det? :) Kunne jo tatt 100% VG med nic, og blande 50/50 med brulejus(sukkerfri?) f.eks..

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på kun væske jeg da, men det der hadde sikkert funket bedre! :p Kommer garantert til å prøve noe sånt.. håper bare på at jeg slipper at noe ille skjer, som når jeg skulle dra ut en sånn hvit greie fra en cartomizer før jeg skulle bruke den, så spratt den opp og av øyeeplet mitt.. Fun times.

Verste som skjer er vel ett dødt batteri? :p

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...