Amaline Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kan det være fordi de ikke ser ut til å shippe til denne delen av verden? Haha.. Det må sies å være en god grunn.. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kan det være fordi de ikke ser ut til å shippe til denne delen av verden? Er vel ikke værre enn at du kan flytte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Flytter ikke til USA for en Spinner, ass. Det får da være måte på. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Flytter ikke til USA for en Spinner, ass. Det får da være måte på. Litt må man ofre seg for å være en damper...hehe. Endret 16. november 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Joda, men gir ikke opp alle godene mine for å flytte til USA og bli arbeidsløs. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Sett på de, men er skeptisk til butikken. Har handlet hos Friske Drag og han er enda kjappere enn Ramzy til å sende :-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hmm, sida ser bare så shady ut. Minner meg mye om røykfri og sunnrøyk og de der. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Har handlet hos Friske Drag og han er enda kjappere enn Ramzy til å sende :-) Enda kjappere??? Jeezez...da må han være kjapp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hei! Virker denne bra eller? Vurderer å kjøpe denne selv, skjønt jeg også vurderer å kjøpe på norsk nettbutikk om alternativene der er like bra (noen som vet?). Hvor lang tid tok det å få den? Kjøpte denne (http://www.ecigwizard.com/electronic-cigarette-starter-kits/standardbundle.html) og fikk den for et par dager siden. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Vurderer å kjøpe denne selv, skjønt jeg også vurderer å kjøpe på norsk nettbutikk om alternativene der er like bra (noen som vet?). Damping.no er et bra sted hvor man får kjøpt Ego-batterier osv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Damping.no er et bra sted hvor man får kjøpt Ego-batterier osv. Om jeg sammenligner rett produkt, er det omtrent dobbelt så dyrt på damping.no. Men man får vel varene litt raskere. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Enda kjappere??? Jeezez...da må han være kjapp. La inn bestillinga mi sent på ettermiddagen og pakka var i postkassa neste morgen. Trodde ikke mine egne øyne :-D Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Om jeg sammenligner rett produkt, er det omtrent dobbelt så dyrt på damping.no. Men man får vel varene litt raskere. Joda, det blir alltid dyrere på norske sider dessverre. Men 1-2 dager er leveringstiden, i forhold til utenlandske som tar fra 1 uke og oppover. La inn bestillinga mi sent på ettermiddagen og pakka var i postkassa neste morgen. Trodde ikke mine egne øyne :-D Såpass ja... Vet om noen som har opplevd det hos Ramzy også. Men har vel kanskje noe å si hvor man bor osv. Ramzy holder jo til i Oslo, og Frisk Drag holder til i min hjemby...Skien. Endret 16. november 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
tobias.pedersen Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Heisann, noen som vet hvor man kan kjøpe en slik i Norge eller andre steder i EU? Billigst mulig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Er du gammel nok til slikt da? Joda, det blir alltid dyrere på norske sider dessverre. Men 1-2 dager er leveringstiden, i forhold til utenlandske som tar fra 1 uke og oppover. Såpass ja... Vet om noen som har opplevd det hos Ramzy også. Men har vel kanskje noe å si hvor man bor osv. Ramzy holder jo til i Oslo, og Frisk Drag holder til i min hjemby...Skien. Jeg opplever det med Ramzy og jeg bor i Orkdal, i Sør-Trøndelag. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Jeg opplever det med Ramzy og jeg bor i Orkdal, i Sør-Trøndelag. 1-2 dager mener du? Ikke ÉN uke? Lenke til kommentar
tobias.pedersen Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Heisann, noen som vet hvor man kan kjøpe en slik i Norge eller andre steder i EU? sku_52570_1.jpg Billigst mulig noen som vet??????? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 1-2 dager mener du? Ikke ÉN uke? Ja, en til to dager. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Ja, en til to dager. Og det er jaggu ikke ille til å væe såpass langt unna Oslo. Jeg som bor 4 mil unna Oslo får det ikke fortere. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Jeg fikk til microcoil ellerhvert faktisk! Men det ble bedre smak av vanlig med silica, jeg prøvde microcoil med bomull fra q-tips Men fortsatt litt usikker på hvordan man får de med mye bomull, legger man bomullen bare rundt coilen da? For da virker det som det ble for mye juice for coilen, så den klarte ikke dampe skikkelig. Det du gjør er at du lager coilen først, altså ståltrådhullene, på ett lite borr eller lignende (jeg har ett klokkeskruesett, jeg bruker en av de og tvinner rundt), og så tar du bomull og tvinner mellom fingrene dine og lager det til ''tau'', og trer igjennom Edit: bruk en tier på en pakke med 'løs' bomull, da har du masse masse masse Edit2: + enklere å tvinne! og jobbe med Endret 16. november 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå