Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Haha, vel, jeg fikk endelig pakka mi idag ;)

 

Var så forferdelig spent, spretta opp berry crumble flaska og fikk helt sjokk over hvor godt den lukta! Satt allerede og tenkte på hva jeg skulle skrive til takk, mens jeg fylte en carto i tank proppfull. Lukta gang på gang, og den var jo helt nydelig. Skulle endelig ta et trekk, tror ikke jeg har gleda meg så mye til noe før. Men jeg holdt på å spy! Haha, det er noe av det verste jeg har smakt, smaker kirsebærsåpe, nærmeste beskrivelsen jeg får til ;) Har prøvd flere ganger, for det smaker jo ikke som den lukter! Lukta er jo kjempegod, så jeg forstår ikke helt det her. Men det er tydlig at den ikke er min type ;)

 

(Raspberry var faktisk veldig god, og jeg hadde med en banansplit jeg ikke er sikker på hva jeg synes om enda, så det ble ikke helt bomkjøp da ;) )

Lenke til kommentar

Men jeg holdt på å spy! Haha, det er noe av det verste jeg har smakt.

 

Lukt og smak er to forskjellige ting. Har vært utfor det samme selv. :)

 

Parkinson light. Uansett hvor avslappet jeg er, skjelver jeg på hendene, akkurat nok til at det å fylle på tanker, lommelerker og å helle sprit i ei brusflaske alltid ender med et helvetes søl.

 

Såpass ja, da skjønner jo det. :)

Lenke til kommentar

Nei, ingen fare. Det er null stress. Dere vet jo ikke alt som plager meg eller mine kroppslige skavanker, og det er det jo heller ingen grunn til at dere skal. Tar meg ikke nær av slikt uansett.

 

Men det er fortsatt irriterende og ikke noe jeg kan gjøre noe med. Det blir en god del verre når jeg trener, det er alt jeg vet. :p

Lenke til kommentar

Haha, vel, jeg fikk endelig pakka mi idag ;)

 

Var så forferdelig spent, spretta opp berry crumble flaska og fikk helt sjokk over hvor godt den lukta! Satt allerede og tenkte på hva jeg skulle skrive til takk, mens jeg fylte en carto i tank proppfull. Lukta gang på gang, og den var jo helt nydelig. Skulle endelig ta et trekk, tror ikke jeg har gleda meg så mye til noe før. Men jeg holdt på å spy! Haha, det er noe av det verste jeg har smakt, smaker kirsebærsåpe, nærmeste beskrivelsen jeg får til ;) Har prøvd flere ganger, for det smaker jo ikke som den lukter! Lukta er jo kjempegod, så jeg forstår ikke helt det her. Men det er tydlig at den ikke er min type ;)

 

(Raspberry var faktisk veldig god, og jeg hadde med en banansplit jeg ikke er sikker på hva jeg synes om enda, så det ble ikke helt bomkjøp da ;) )

 

NEI? Hva slags carto bruker du? Hvorfra? La den modne litt?

 

Lenke til kommentar

 

Vanlig boge single coil og tank. :) Samme jeg har brukt på alt annet.. Hehe! Cartomizere herfra http://www.damping.no/collections/veker-fordamperhoder/products/boge-f16-fordamper-cartomizer og tankene er kjøpt her: (byttet ut carton) http://www.cph-vapours.com/da/mizers/211-smok-dct-35ml.html

 

 

 

Jeg gjorde motsatt av deg da.. Byttet ut smok-tankene, men synes cartoene er bra. :) Har ikke prøvd F16. Er det noen forskjell på de og vanlig Boge uten skjørt?

Noen som har brukt begge?

Lenke til kommentar

 

Jeg gjorde motsatt av deg da.. Byttet ut smok-tankene, men synes cartoene er bra. :) Har ikke prøvd F16. Er det noen forskjell på de og vanlig Boge uten skjørt?

Noen som har brukt begge?

Altså, de er byttet fordi de er brukt opp ;) Ikke av noen annen grunn. Jeg har prøvd vanlige boge som ikke er hull og skjørt på, om det er de du mener? Merker ingen stor forskjell egentlig.

Lenke til kommentar

Altså, de er byttet fordi de er brukt opp ;) Ikke av noen annen grunn. Jeg har prøvd vanlige boge som ikke er hull og skjørt på, om det er de du mener? Merker ingen stor forskjell egentlig.

 

Ok. Syns det var rart om det skulle være så stor forskjell på de, når de begge er fra Boge. :) Men mener å ha lest her at folk ikke er fornøyd med f16.. Vel, jeg bruker bare 35 mm tanker nå, så f16 blir uansett for lange..

 

Men du koser deg med nye smaker.. sånn stort sett.. :) Det er bra. Du skal nok gjennom mye juicer og utstyr i tiden som kommer. Herregud hvor mange pakker jeg fikk pr uke det første halve året... :D Men det har roet seg veldig nå. Jeg handler fortsatt, men ikke i like stor grad. Har nok for flere år fremover.. Men damping er moro. Jeg har ikke tatt noen beslutning om å slutte å røyke, men glemmer helt av det.. Sigarettene ligger her og blir fullstendig neglisjert.. :)

Lenke til kommentar

Vanlig boge single coil og tank. :) Samme jeg har brukt på alt annet.. Hehe! Cartomizere herfra http://www.damping.no/collections/veker-fordamperhoder/products/boge-f16-fordamper-cartomizer og tankene er kjøpt her: (byttet ut carton) http://www.cph-vapours.com/da/mizers/211-smok-dct-35ml.html

 

Jeg har noen slike cartomizere liggende og de er skikkelig dårlige synes jeg. En del av de er det en forferdelig "kjemisk" bismak på. Så jeg anbefaler deg å prøve juicen på en standard cartomizere uten krage eller en annen mizer før du gir opp den juicen.

Lenke til kommentar

Jeg har noen slike cartomizere liggende og de er skikkelig dårlige synes jeg. En del av de er det en forferdelig "kjemisk" bismak på. Så jeg anbefaler deg å prøve juicen på en standard cartomizere uten krage eller en annen mizer før du gir opp den juicen.

Hvilke bør jeg da kjøpe? Jeg har andre smaker på disse som smaker godt, så jeg tror helt ærlig ikke det er det, men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...