Vaperizer Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg prøver å slutte å røyke, men får det, som mange andre ikke helt til. Jeg prøver å bytte ut mye av den vanlige røyken med e-sigaretter, problemet er det at jeg er vandt med å røyke til det er tomt, og blir derfor sittende å konstant sippe på den elektriske morsomheten, uten at jeg tenker over det selv. Spørsmålet mitt her er hvor skadelig e-sigaretten er for kroppen, og om det i lengen kan være mer skadelig en vanlig røyk, etter som jeg røyker mye mer med e-sigarett enn med vanlige sigaretter. Det er jo ikke på langt nær like skadelig som vanlig røyk, men kan det konstante inntaket av nikotin gjøre saken med å slutte værre? Jeg vil anbefale deg å forsøke en god dripper. Ikke bare får du mye bedre smak og større dampmengde, men drypper du feks. 10 dråper, kan du dampe opp de. Neste gang du skal dampe, må du dryppe igjen. Det blir mye mer lik den vanen du hadde med å røyke opp en røyk. 1 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hmmmm...bestilte noe på dagen igår på damping.no... men han har ennå ikke sendt det. Har han begynt å bli litt sløv med å sende ut? Tja, står med stor skrift på forsiden av Damping.no at han holder stengt Fredag og Lørdag og ordrer sendes Mandag.... 2 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Tja, står med stor skrift på forsiden av Damping.no at han holder stengt Fredag og Lørdag og ordrer sendes Mandag.... Ahhh..ser det nå. Jeg var sikkert for kjapp til å bytte side. For denne beskjeden rullerer jo med reklame. Jeg vil anbefale deg å forsøke en god dripper. Ikke bare får du mye bedre smak og større dampmengde, men drypper du feks. 10 dråper, kan du dampe opp de. Neste gang du skal dampe, må du dryppe igjen. Det blir mye mer lik den vanen du hadde med å røyke opp en røyk. Av nyskjerrighet....hvorfor blir smaken bedre med dripper? Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Av nyskjerrighet....hvorfor blir smaken bedre med dripper? Du kan lage en helt optimal coil. I tillegg er det ingen problemer med veking, dvs. flytte juice fra en tank til et fordampningskammer. Du kan bruke det vekematerialet du synes fungerer best etc. Det er mange fordeler og alle sammen adder opp til en mye bedre smaksopplevelse og større dampmengde enn du får med clearomizere. Andre fordeler, er at når du har dampet opp dråpene dine, er det ingenting som kan lekke i lommer/vesker etc. og selvsagt at du kan sette det opp slik at du får omtrent samme antall trekk som fra en sigarett :-) Ulempene er jo at du må ha med deg en juiceflaske og at du må dryppe hver gang du skal dampe :-) Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Balltuss! Har ett lite spørsmål til deg. Jeg sitter å klør i fingern på et itaste VTR. Det jeg lurer på er om du liker den iclear30 S saken som følger med? Fasttech har ekstra fordamperhoder til den og jeg er i tvil om jeg skal gidde å blåse $8 på en 5pack... Jeg er ingen stor fan av den orginale iclear30, min er mange måneder gammel og smaker nybil enda. Hva mener du? er den bedre enn den gamle? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Du kan lage en helt optimal coil. I tillegg er det ingen problemer med veking, dvs. flytte juice fra en tank til et fordampningskammer. Du kan bruke det vekematerialet du synes fungerer best etc. Det er mange fordeler og alle sammen adder opp til en mye bedre smaksopplevelse og større dampmengde enn du får med clearomizere. Andre fordeler, er at når du har dampet opp dråpene dine, er det ingenting som kan lekke i lommer/vesker etc. og selvsagt at du kan sette det opp slik at du får omtrent samme antall trekk som fra en sigarett :-) Ulempene er jo at du må ha med deg en juiceflaske og at du må dryppe hver gang du skal dampe :-) Okidoki. Høres jo bra ut. Kanskje det er det jeg skal satse på etterhvert. Må finne en type som er enkel å lage da. Takk for svaret. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Balltuss! Har ett lite spørsmål til deg. Jeg sitter å klør i fingern på et itaste VTR. Det jeg lurer på er om du liker den iclear30 S saken som følger med? Fasttech har ekstra fordamperhoder til den og jeg er i tvil om jeg skal gidde å blåse $8 på en 5pack... Jeg er ingen stor fan av den orginale iclear30, min er mange måneder gammel og smaker nybil enda. Hva mener du? er den bedre enn den gamle?Fikk bare testa den nye iClear30s den første kvelden og den ga enorm mengde damp, etter neste fylling er den plutselig på 4.5 ohm isteden for 2.2. Satte den på SVD'n og sjekka og samme resultat. Må ha fått et dårlig hode jeg. Bruker Davide'ne mine på VTR'n og det er digg kombinasjon Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Fikk bare testa den nye iClear30s den første kvelden og den ga enorm mengde damp, etter neste fylling er den plutselig på 4.5 ohm isteden for 2.2. Satte den på SVD'n og sjekka og samme resultat. Må ha fått et dårlig hode jeg. Bruker Davide'ne mine på VTR'n og det er digg kombinasjon Når motstanden dobler seg har sikkert den ene coilen røket. Fikk med en iclear16 i en samplepack og der hadde det skjedd, med en coil ute av drift var den ubrukelig, veldig lite damp og det smakte høgg. Men du kommer vel ikke til coilene for å sjekke/fikse. Blir vel til ta med en 5 pack hoder, en 50 lapp er jo ingen formue og jeg hører mye godord om den. Har planer om å hovedsaklig kjøre Kayfun Lite på VTR'en, men Protankene skal testes de også :-) Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Når motstanden dobler seg har sikkert den ene coilen røket. Fikk med en iclear16 i en samplepack og der hadde det skjedd, med en coil ute av drift var den ubrukelig, veldig lite damp og det smakte høgg. Men du kommer vel ikke til coilene for å sjekke/fikse. Blir vel til ta med en 5 pack hoder, en 50 lapp er jo ingen formue og jeg hører mye godord om den. Har planer om å hovedsaklig kjøre Kayfun Lite på VTR'en, men Protankene skal testes de også :-) Ja det kan hende. Mulig det er fordi jeg har fyllt langt over 3 ml merket. Skal prøve å helle ut litt juice og sjekke. Skal du bruke Kayfun Lite på VTR så må du bruke den digre adapteren som følger med da den ikke passer nede i modden. Skal ha flere hoder til iClear30s etterhvert, får vente til Ramzy får dem inn tenker jeg. Du kan glede deg til du får din VTR, det er en sinnsyk digg mod Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg gjetter på at Vaperizer mener Kayfun mini, den burde passe. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg gjetter på at Vaperizer mener Kayfun mini, den burde passe. Ja den burde passe Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Urk... Hadde håpet Kayfun Lite hadde passet... Er det jeg har. Men da blir det nok en mini etter hvert :-) Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Urk... Hadde håpet Kayfun Lite hadde passet... Er det jeg har. Men da blir det nok en mini etter hvert :-) Alle tanker fra 19 mm og under passer, er det over 19 mm så passer de ikke Man kan bruke adapteren da, men det ser ikke like bra ut. Har ikke montert og prøvd den enda Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 http://www.damping.no/collections/fordampere/products/igo-l-rda-i-rustfrittstal Er dette en grei dripper? Og passer den på f.eks Ego-batteri? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 http://www.damping.no/collections/fordampere/products/igo-l-rda-i-rustfrittstal Er dette en grei dripper? Og passer den på f.eks Ego-batteri? Den kan kanskje bli litt "topp-tung" på ego. Om du bryr deg om det. En mini octopus fra damping, eller en IGO-s fra pinkmule vil passe bedre. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Den kan kanskje bli litt "topp-tung" på ego. Om du bryr deg om det. En mini octopus fra damping, eller en IGO-s fra pinkmule vil passe bedre. Tror ikke jeg bryr meg så mye om det...bare det passer. Eneste som kanskje ser litt dumt ut er mellomrommet ned til de utvendige gjengene på batteriet. Så litt på den mini Octopus'en...men virker litt liten plass til å fikse veke og slikt. Vil ha litt god plass siden jeg er nybegynner. Hvilket batteri passer best fra damping.no til den jeg linket til? Og som helst ikke koster skjorta..og at det SER litt ok ut. Denne kanskje? http://www.damping.no/collections/batterier/products/kamry-k200 Endret 10. november 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Tror ikke jeg bryr meg så mye om det...bare det passer. Eneste som kanskje ser litt dumt ut er mellomrommet ned til de utvendige gjengene på batteriet. Så litt på den mini Octopus'en...men virker litt liten plass til å fikse veke og slikt. Vil ha litt god plass siden jeg er nybegynner. Hvilket batteri passer best fra damping.no til den jeg linket til? Og som helst ikke koster skjorta..og at det SER litt ok ut. Det er lettere å mekke veker på mini blekkspruten enn på IGO-L. Jeg er også rimelig fersk på å sette opp drippere, men blekkspruten er knall å begynne med. Liker den så godt at jeg har tre stykker Du slipper å surre Khantal rundt skruene fordi blekkspruten har hull i stolpene. Du bare trer tråden gjennom hullene og strammer til. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Det er lettere å mekke veker på mini blekkspruten enn på IGO-L. Jeg er også rimelig fersk på å sette opp drippere, men blekkspruten er knall å begynne med. Liker den så godt at jeg har tre stykker Du slipper å surre Khantal rundt skruene fordi blekkspruten har hull i stolpene. Du bare trer tråden gjennom hullene og strammer til. Enkelt og greit Oki, gir den bra med damp og smak også? Hvilken av disse er best tro? Denne http://www.damping.no/collections/batterier/products/sid-fra-smok eller denne http://www.damping.no/collections/batterier/products/kamry-k200 ? Endret 10. november 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Oki, gir den bra med damp og smak også? Hvilken av disse er best tro? Denne http://www.damping.no/collections/batterier/products/sid-fra-smok eller denne http://www.damping.no/collections/batterier/products/kamry-k200 ? Kamry 200 har jeg ikke prøvd, men den ser ut til å ha det samme knappe-systemet som Vamo. Jeg har 2 stk Vamo og en SID. Ingen tvil om at vamo er enklere å bruke. SID har et meny-system, som betyr at fyreknappen brukes til å bla gjennom menyen. Hvis jeg skal sjekke ohm på noe i full fart, så velger jeg alltid en vamo. Ett trykk, veldig lettvint. Men Sid er en bra mod. Kamry 200 er sikkert ikke dårlig den heller. Da hadde han vel ikke tatt den inn. Men mest lettvinn er garantert kamryen. Endret 10. november 2013 av Amaline Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Oki, men personlig syns jeg SID'en ser penere ut. Får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå