Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det gjør den. Ikke den største tank-kapasiteten, men søthetsfaktoren veier opp. :) Kommer nok til å bestille meg en sånn.

Heidi.... Denne vil passe fint på et I-taste-batteri.. :) En ganske enkel rba dette også.

Begge de to du linket nå så veldig fine ut! Men er de ferdig oppsatte når de kommer? Ser det står at det medfølger noe, jeg vil gjerne ha noe som er ferdig montert første gangen. :)

Har forresten fått iTaste-batteriet nå, digger det!! Og så praktisk med micro-usb lading. Ingen krise om man glemmer lader siden alle har det til mobiler nå. :)

Lenke til kommentar

Nei de er ikke oppsatt, men det du trenger til en veke eller to, følger med. Men det er veldig enkelt. Du må begynne med å se på litt videoer.

Octopusen er ferdig oppsatt, men kommer med en merkelig veke. Den er satt opp med 8 "haler".. Tror ingen setter den opp igjen på den måten. Man bruker en silicatråd brettet dobbelt i stedet. Eventuelt med bomull.

Men gå på youtube å finn videoer av disse dripperene, eller andre. Da forstår du fort hvordan det gjøres. :)

Og gratulerer med I-taste. :) Hvilken farve har den?

Lenke til kommentar

Begge de to du linket nå så veldig fine ut! Men er de ferdig oppsatte når de kommer? Ser det står at det medfølger noe, jeg vil gjerne ha noe som er ferdig montert første gangen. :)

Har forresten fått iTaste-batteriet nå, digger det!! Og så praktisk med micro-usb lading. Ingen krise om man glemmer lader siden alle har det til mobiler nå. :)

Gratulerer med iTaste :) Jeg digger Innokin og iTaste. Har MVP og SVD, og iTaste VTR er på veg :p Kvalitet hele vegen :D
Lenke til kommentar

Gratulerer med iTaste :) Jeg digger Innokin og iTaste. Har MVP og SVD, og iTaste VTR er på veg :p Kvalitet hele vegen :D

Jeg tror ikke jeg har noen av de, hvis de er sånne større typer? Jeg har det som er så lite som et ego-batteri, med vv og vw. Bare 800mah, men så utrolig mye bedre å holde i enn de runde batteriene. Og mye bedre knapp. Eneste minuset er at + og - nederst er litt løse, så de klirrer når jeg rister det. Ikke at jeg pleier å gå rundt og riste på batteriet mitt, men ;)

Lenke til kommentar

Hmmmmm.....

Fikk juicen fra ejuiceUK.com. Den typen skal jeg definitivt ikke kjøpe mer. Den var tykk, kvalmende, og utroooooooolig lite smak av eple. Smakte nesten ingenting, men det lille av smak var ubestemmelig...men kvalmende. Og det værste var at jeg kjøpte 2 stk flasker på 20 ml hver. :p

Apple.png

Kjøpte du flere derfra? Den der har jeg ikke prøvd engang, men høres sinnsykt kvalmende ut. Berry crumble, raspberry og mango kan jeg gå god for! :D

Edit: Husk å glemme den i en skuff eller noe sånt i ett par uker, kan hende smaken forandrer seg.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Okey, jeg får ikke cartopuncher før helga, og det er ganske viktig å få fiksa et par tanks til da, gidder ikke å drasse med og fylle på hele tiden siden jeg skal bort på besøk.

Sååååh... hva bør jeg spandere på meg av utstyr på f.eks clas ohlson eller biltema som kan fikse jobben? Dremel gidder jeg ikke, tror jeg, det blir litt dyrt akkurat nå. Hammer, spiker og en sånn skrutang? Eller er det noen smartere tips?

Lenke til kommentar

Har ikke det liggende hjemme vett, har nesten ikke noe verktøy bortsett fra masse å skru med.

Men ja, et følgespørsmål. Fyller alltid cartosene før jeg puncher dem, funker det greit å punche dem før jeg fyller dem? Isåfall har jeg haugevis av verktøy jeg kan bruke på jobben.

Lenke til kommentar

Ah, alright. Ja, hadde noen ferdigpunchede som jeg fikk med en tank jeg kjøpte fra norsk dampselskap, som funket veldig bra med HP, men litt tykkere juicer svidde seg fort. Så ble med de, og det gikk jo greit å punche til puncheren gikk i stykker. Pleier å kjøre ca fire hull, og det har fungert strålende.

Lenke til kommentar

Kjøpte du flere derfra? Den der har jeg ikke prøvd engang, men høres sinnsykt kvalmende ut. Berry crumble, raspberry og mango kan jeg gå god for! :D

Edit: Husk å glemme den i en skuff eller noe sånt i ett par uker, kan hende smaken forandrer seg.

Nei, jeg kjøpte bare de to 20 ml flaskene. Hehe..ja, den var kvalmende....tro meg. Glemmer ikke å legge den i skuffen nei. Nesten så jeg vurderer å stikke på butikken og kjøpe de små gule flaskene med konsentrert sitronsaft og helle opp, så man får noe smak på dem. :p

Hvordan er smaken på Berry Crumble osv da? Jeg må ha noe med mye smak, men det bør jo ikke være for lite damp heller. Tror jeg foretrekker syrlig fremfor søt.... :)

Misteliquid sine juicer er ganske tynne (og gir derfor lite damp, men mye smak). Mango er syrlig og god.

Lite...hvor lite da? Nesten ikke synlig? :p Må jo være damp også...hehe.

Lenke til kommentar

Nei, jeg kjøpte bare de to 20 ml flaskene. Hehe..ja, den var kvalmende....tro meg. Glemmer ikke å legge den i skuffen nei. Nesten så jeg vurderer å stikke på butikken og kjøpe de små gule flaskene med konsentrert sitronsaft og helle opp, så man får noe smak på dem. :p

Hvordan er smaken på Berry Crumble osv da? Jeg må ha noe med mye smak, men det bør jo ikke være for lite damp heller. Tror jeg foretrekker syrlig fremfor søt.... :)

Lite...hvor lite da? Nesten ikke synlig? :p Må jo være damp også...hehe.

Berry crumble er veldig tykk, veldig søt og gir siiiiinnsyke mengder damp. Berry Crumble i en kayfun er faktisk så ekstremt at jeg ikke klarer å vape det på 3,8 volt. Jeg bare hoster og hoster og hoster fordi det kommer så sinnsykt mye damp ut. Er ekstremt deilig da! Jeg er veldig glad i søt juice da :)

Ganske lite. Du ser det joooo, men du kjøper ikke misteliquid for dampen sin skyld.. MEN! Du kan blande din egen! Noe jeg gjorde, og fikk tilfredstillende mengde damp! Men den jeg kjøper er fremdeles best, den er mer syrlig og smakfull, men nå har jeg også bare mixet mango selv en gang :)

Edit: Det jeg mener med at du kan mixe din egen er at misteliquid selger essenser av juicene sine også, samt PG og VG :)

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Har ikke det liggende hjemme vett, har nesten ikke noe verktøy bortsett fra masse å skru med.

Men ja, et følgespørsmål. Fyller alltid cartosene før jeg puncher dem, funker det greit å punche dem før jeg fyller dem? Isåfall har jeg haugevis av verktøy jeg kan bruke på jobben.

Det enkleste og antagelig billigste er baufil. Brukt det selv med stort hell. Har du flange på cartoene? Sett den fast i en tvinge, om ikke du har plukker du opp noe som denne:

http://www.clasohlson.com/no/Cocraft-skrutvinge/Pr407831000

og baufil:

http://www.clasohlson.com/no/Baufilh%C3%A5ndtak/40-8301

eller

http://www.clasohlson.com/no/Modellsag/40-8254

PS: Jeg plukket produktene ut fra antagelsen at du ville ha en billig midlertidig løsning.

Men ellers er baufil en helt OK måte å lage snitt i carto på, blir det manuelle alternativet til Dremel. 5-6 drag så er du akkurat gjennom, og tar flere drag om du vil ha større hull :)

Endret av toth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...