Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så imponert av at kayfunen tåler masse bank, driver å slår den ned hele tiden når den står på bordet!

Edit: Var også veldig enkelt å ta ut gammel brent bomull og sette i ny uten å lage ny coil.. Ble litt ''UÆÆÆ!!!'' når selve coilen tok fyr når jeg dryburnet, men all gammal juice forsvant! :D

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Er det denne her?

http://www.innokin.com/itaste-vv-express-kit.html

Den er firkantet, og sjekker ohm. Vet ikke om en tynn rund I-taste...

Mulig Igo-L kan bli litt stor på den. Jeg har en slik i den vanlige vv-versjonen, men tror størrelsen er den samme. Ville kjøpt en baby-octopus til denne jeg.

Haha, ja det er denne. :) (Litt dårlig til å forklare når jeg ikke husker helt selv..) Den kommer vel denne uka vil jeg tro.

Baby'en er den damping har, så da tar jeg det ja. :)

Er så imponert av at kayfunen tåler masse bank, driver å slår den ned hele tiden når den står på bordet!

Edit: Var også veldig enkelt å ta ut gammel brent bomull og sette i ny uten å lage ny coil.. Ble litt ''UÆÆÆ!!!'' når selve coilen tok fyr når jeg dryburnet, men all gammal juice forsvant! :D

Kan jeg spørre hva Kayfun egentlig er? Har sett reklame av den, og for meg ser det ut som en tank, men hvor man kan bygge coil etc inni selv?

Og på hvilke ting kan man bruke bomull istedet for veke? Ka man det på alle drippere?

Lenke til kommentar

Haha, ja det er denne. :) (Litt dårlig til å forklare når jeg ikke husker helt selv..) Den kommer vel denne uka vil jeg tro.

Baby'en er den damping har, så da tar jeg det ja. :)

Kan jeg spørre hva Kayfun egentlig er? Har sett reklame av den, og for meg ser det ut som en tank, men hvor man kan bygge coil etc inni selv?

Og på hvilke ting kan man bruke bomull istedet for veke? Ka man det på alle drippere?

Det er en dripper i tankform, trooor jeg! Man bygger coil inni den selv ja, med ståltråd og silica/hemp/bomull/whatever. Jeg foretrekker bomull.

Tror du kan bruke bomull på alle drippere :) Kan ikke se hvorfor det skulle vært noe problem.

Lenke til kommentar

Overrasket over at DHL, bestilte jo next day delivery fra ecigwizard, og tenkte at jeg sikkert kom til å få telefon mens jeg var på jobb, men fikk pakka nå for litt siden. Deilig, og nå har jeg HP igjen. Og nå virker det som om den er ferdigsteepet allerede, så jeg slipper å vente en ukes tid som tidligere.

bananallama.gif

Lenke til kommentar

Men IGO-W er vel dual coil.. Kanskje ikke den dripperen man starter med. Jeg har holdt på en stund nå, men kvier meg alikevel for å kjøpe en dual coil. :)

IGO-W originalen er dual coil only. Den har to lufthull som er for små. Klonen kommer oppsatt med dual coil, men det er bare ett lufthull, så den er singlecoil only, selv om et er plass til to coiler. Orginaloppsettet er jo derfor bare å hive og sette inn en microcoil og bomull. Lufthullet er perfekt og smakene utvikler seg bedre i denne enn i noen annen dripper jeg har.

Lenke til kommentar

Hmmmmm.....

Fikk juicen fra ejuiceUK.com. Den typen skal jeg definitivt ikke kjøpe mer. Den var tykk, kvalmende, og utroooooooolig lite smak av eple. Smakte nesten ingenting, men det lille av smak var ubestemmelig...men kvalmende. Og det værste var at jeg kjøpte 2 stk flasker på 20 ml hver. :p

Apple.png

Lenke til kommentar

Kayfun er ingen dripper i tankform :)

Den er en RBA(rebuildable atomizer), på Norsk vet da jeg søren hva vi skal kalle det, atomizertank? :p

Hva med iGo-S Amaline? Men en miniblekksprut gjør vel nytten også.

Dual coil er oppskrytt. Single ruler! :)

Nå er jo drippere det også (rebuildable atomizer) og om man tenker over det så er det jo i bunn og grunn en dripper med tank. Man har essensielt en dripper som er plassert inni en tank full av væske.

Kayfun = RBA med tank.

IGO-L = RBA

?

Lenke til kommentar

Nå er jo drippere det også (rebuildable atomizer) og om man tenker over det så er det jo i bunn og grunn en dripper med tank. Man har essensielt en dripper som er plassert inni en tank full av væske.

Kayfun = RBA med tank.

IGO-L = RBA

?

Den har jo ingenting til felles med noen dripper å gjøre, så det blir jo uansett feil å kalle det dripper med tank. Man kan jo vri det til hva som helst om man tenker hardt nok på det da, blir bare feil å blande begrepene.. :p

Drippere går gjerne under betegnelsen RDA :)

Lenke til kommentar

Jeg vet de går som RDA, men det begrepet er jo også helt meningsløst. Redrippable atomizers? Og per def er både en RSST, en IGO-L og en Kayfun en RBA. Den første har tank, den andre har ikke og den tredje har mer til felles med den andre enn den første, men har ikke en tank.

EDIT: Om vi skal tenke lenge og hardt på det er ikke en Kayfun noe annet enn en større og mer fancy clearomizer med bunnveke i gate med EVOD. Forskjellen ligger i at den er laget for å mekke egen coil. Clearomizer RBA? :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...