Amaline Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Pink-mule.com? Ja, denne. http://pink-mule.com/tilbeh%C3%B8r/smaa-praktiske-ting/siam-mods-hole-in-one-cart-punch-caromizer-hul Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Sida var nede istad, men nå kom jeg inn. Har de lang leveringstid eller? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ca en uke. Sender rekommandert. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Noen som vil gi meg et bittelite kurs i dripper? Jeg har fortstått at jeg kan kjøpe ferdig oppsatt. Trenger man munnstykke på disse? Og er det vanskelig å bygge den på nytt? Hvor ofte må man gjøre det? Tenkte å kjøpe den her: http://www.ecigwizard.com/accessories/atomisers/octopus-rda-rebuildable-dripping-atomiser.html Er det godt valg? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Noen som vil gi meg et bittelite kurs i dripper? Jeg har fortstått at jeg kan kjøpe ferdig oppsatt. Trenger man munnstykke på disse? Og er det vanskelig å bygge den på nytt? Hvor ofte må man gjøre det? Tenkte å kjøpe den her: http://www.ecigwizard.com/accessories/atomisers/octopus-rda-rebuildable-dripping-atomiser.html Er det godt valg? Jeg har bl.a en slik. Den er lett å bygge i pga god plass. Var en fin rba å begynne med. Men vet at mange anbefaler IGO-L. Det er sannsynligvis en bedre dripper en octopusen. Når det gjelder bygging av coil, så må du titte på youtube-videoer og følge steg-for-steg. Det er ikke vanskelig. 1 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Og, ja, du trenger en drip-tip. Om du allerede har, kan du bruke den. Eks en vivi-nova tip eller protank 2 tip om du har noe sånt. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg har bl.a en slik. Den er lett å bygge i pga god plass. Var en fin rba å begynne med. Men vet at mange anbefaler IGO-L. Det er sannsynligvis en bedre dripper en octopusen. Når det gjelder bygging av coil, så må du titte på youtube-videoer og følge steg-for-steg. Det er ikke vanskelig. Takk for svar! Den IGO-L, har den ferdigbygget sånn at jeg kan prøve før jeg begynner å tukle selv? Så at damping.no hadde tilbud på begge deler, så da blir det shopping igjen... Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Takk for svar! Den IGO-L, har den ferdigbygget sånn at jeg kan prøve før jeg begynner å tukle selv? Så at damping.no hadde tilbud på begge deler, så da blir det shopping igjen... Octopus kommer ferdig. Jeg tror ikke IGO-L gjør det. Jeg har IGO-S, og de var ikke bygget. Derfor var det fint å få octopus som den første. Det er den store octopusen jeg har, ikke mini. God plass å bygge i den store. IGO-s er veldig liten. Vil heller anbefale IGO-L, selv om jeg ikke har den selv. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Takk for svar! Den IGO-L, har den ferdigbygget sånn at jeg kan prøve før jeg begynner å tukle selv? Så at damping.no hadde tilbud på begge deler, så da blir det shopping igjen... Du kan spørre Ramzy om han kan sette den opp for deg før han sender den avgårde, han er veldig behjelpelig med kundene sine! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ja, det kan hun jo spørre om. Jeg hadde ikke tenkt på det. Har du en ohm-sjekker Heidi? Eller en mod som måler ohm? Det må du ha når du skal begynne med rba. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg har mange drippere :-) Uten tvil den beste er denne: https://www.fasttech.com/products/0/10005100/1431800-igo-w-stainless-steel-rebuildable-dripping Klonen er bedre enn orginalen. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg har mange drippere :-) Uten tvil den beste er denne: https://www.fasttech.com/products/0/10005100/1431800-igo-w-stainless-steel-rebuildable-dripping Klonen er bedre enn orginalen. Men IGO-W er vel dual coil.. Kanskje ikke den dripperen man starter med. Jeg har holdt på en stund nå, men kvier meg alikevel for å kjøpe en dual coil. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Ja, det kan hun jo spørre om. Jeg hadde ikke tenkt på det. Har du en ohm-sjekker Heidi? Eller en mod som måler ohm? Det må du ha når du skal begynne med rba. Hm, jeg har en iTaste sånn lang tynn sak (ikke den firkanta) på vei, med både vv og vw. Vet ikke om den sjekker ohm? Og takk Buffy,var jammen ikke dumt å spørre Ramzy nei. Tror jeg kjøper meg både en octopus og en igo. Men venter litt med dual, jeg er jo bare en fire uker gammel damper enda Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Er det denne her? http://www.innokin.com/itaste-vv-express-kit.html Den er firkantet, og sjekker ohm. Vet ikke om en tynn rund I-taste... Mulig Igo-L kan bli litt stor på den. Jeg har en slik i den vanlige vv-versjonen, men tror størrelsen er den samme. Ville kjøpt en baby-octopus til denne jeg. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Det er mini-utgaven av octopus damping har. Den du lenket til fra ecigwiz er den store. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Takk for svar! Den IGO-L, har den ferdigbygget sånn at jeg kan prøve før jeg begynner å tukle selv? Så at damping.no hadde tilbud på begge deler, så da blir det shopping igjen... Jeg er ganske ny på drippere selv. Med Octopus mini er det ingen stor sak. Jeg lagde bra Coil på første forsøk. Har blitt så glad i baby blekkspruten at jeg har tre stk. Har også IGO-L men den har jeg ikke brukt på lenge. Finner den mye mer problematisk å sette opp. De gangene jeg har gjort det så damper den mye dårligere enn Octopus. Sikkert fordi jeg ikke klarer å lage like bra coiler på den som på blekkspruten. Som begynner ville jeg ha gått for blekkspruten, men den coilen som sitter i når du får den yter ikke rettferdighet. Napp den ut og lag en selv. Damper mye hedre 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Snart er vel jeg den eneste som ikke mekker sjæl. Men jeg foretrekker å ha fingre og øyenbryn i behold og holder meg overdrevent paranoid og skeptisk. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Bare tull Datasmurf. Jeg har alt i behold fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå