Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Jeg likern selv. dog syns jeg den ble litt vel mektig. Det er litt rart det der, lurer på om noen har gjort no forskning på om de som røyker e-cig har fått mindre forbruk på "godis" og slike ting. jeg kan hands down si jeg klarer å holde søtmunnen min i sjakk med en god damp istedet.

Har fått en definitiv favoritt, Nuclear Plusion fra ecigwizard. for meg har den reddet smaker som bare har blitt stående på hylla. fin og blande med :)

Man trenger ikke forske noe for å vite at hvis du kan dampe så mye kake du bare vil så blir det lite fornuftig å spise det.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, den er mektig, men jeg er sånn at jeg har tre forskjellige smaker jeg bytter på hele tiden. :p Skikkelig virrehodet med andre ord.

Og angående søtsaker, så har jeg nesten sluttet med kick etter godteri og sjokolade. Har alltid slitt med søtsug om kvelden og etter mat, nå demper dampen dette. De to første ukene gikk jeg ned to kg, skal veie meg igjen i helgen så spent på å se da. Søndag har jeg hatt fire uker på kun damp og ingen røyk. :)

Vet noen om flere gode kake-smaker forresten? De skikkelig søte er definitivt mine favoritter merker jeg, frisk frukt liker jeg ikke (med unntak fra blåbær, VR sin blåbær var kjempegod).

JA! This is my time to shine!!!!

Bestill fra ejuiceuk.com, Berry Crumble, Raspberry og Mango (den er SØT og god også!!!) er en av mine toppfavoritter!!!

Edit: Berry Crumble er en av mine absolutt favoritter og jeg får litt panikk når jeg ser at jeg holder på å gå tom. Deilig, DEILIG kakesmak, deilig, DEILIG aroma (alle jeg kjenner sniffer i seg dampen av den fordi den er så deilig) og tykk god juice. Passer MEGET bra i cartotank eller Kayfun!

Edit2: Linker til mine favoritter fra ejuiceuk.com:

http://ejuiceuk.com/raspberry-flavour-ejuice

http://ejuiceuk.com/old-holborn-flavour-ejuice

http://ejuiceuk.com/index.php?route=product/product&path=66&product_id=80

http://ejuiceuk.com/index.php?route=product/product&path=66&product_id=86

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Derav

. :tease:

Problemet mitt ligger nok i at jeg er alt for glad i søtsaker generelt. Og øl.

Om noen finner opp e-juice som smaker akkurat som Lapin Kulta, Kronenbourg, Tou pilsner før 2003, Brooklyn Lager, Guinness og Staro Pramen, og i tillegg gir meg den bittelille rusen jeg får av å drikke øl, så er jeg solgt.

Enda bedre om de finner opp en for vodka også. Da kan jeg dampe meg dritings. :D

Lenke til kommentar

Derav

Om noen finner opp e-juice som smaker akkurat som Lapin Kulta, Kronenbourg, Tou pilsner før 2003, Brooklyn Lager, Guinness og Staro Pramen, og i tillegg gir meg den bittelille rusen jeg får av å drikke øl, så er jeg solgt.

Enda bedre om de finner opp en for vodka også. Da kan jeg dampe meg dritings. :D

I Egypt o.l. kan man jo få vodka i vannpipa istedet for vannet - kan dog ikke si jeg merka den store forskjellen.

Lenke til kommentar

Jeg må uansett kjøpe ny gummiring (er det det som heter o-ring?) til puritanken, så jeg tenkte å gjøre det til driptipen også. Jeg har byttet den ut til en i plast, men like ille der, så det er hullet som er for stort. Noen sånne ringer langs festet burde hjelpe, evt en som er tykkere.

Det er jo to o-ringer på driptip'en allerede, men man kan kanskje få tak i 2 stykker som er litt tykkere.

Ok. Så lenge de damper bra, gir god smak og ikke lekker, driter jeg i om driptippen sitter løst :)

De er veldig bra på damp og smak, men driptip'en sitter så løst at jeg kan dra den av med kun leppene...uten problem. :p

Lenke til kommentar

I Egypt o.l. kan man jo få vodka i vannpipa istedet for vannet - kan dog ikke si jeg merka den store forskjellen.

Ja, har mekka bong flere ganger med diverse likører og sprit uten å merke noe som helst.

Husker vi tok en 1,5 litersflaske, helte i litt hjemmebrent, slo en spiker nede ved bunnen og satte i en sigarett. Fyrte på siggen og innhalerte via flasketuten.

Etterpå fikk vi en stakkars jævel til å drikke faenskapet. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo to o-ringer på driptip'en allerede, men man kan kanskje få tak i 2 stykker som er litt tykkere.

De er veldig bra på damp og smak, men driptip'en sitter så løst at jeg kan dra den av med kun leppene...uten problem. :p

Hmm, ja ja, regner med de er i posten i dag. Får se om jeg tester en av dem i kveld. Tenkte å vente på VTR'n, men har jo to så blir nok fylle den ene i kveld :p

Edit: Har jo mange andre driptipper liggende jeg kan teste. Kanskje noen sitter bedre :)

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Bra at det blir fokus på dette nå, men typisk SV etter 8 år i regjering uten å bry seg om e-sig, kommer de med det nå. Sier at de ikke hadde helsedepartementet, men noen partier har aldri hatt noe departement, men hindrer dem ikke med å komme med forslag likevel :)

Denne rapporten som nå er lagt frem er så utrolig viktig for damp-saken. Om det er SV, FRP eller for den saks skyld....Donald Duck... som tar den ut i media, er likegyldig for meg. Det viktige er at den blir skrevet om. :)

Og ja... så lenge vi har det politiske systemet vi har, med en opposisjon, så vil det være slik at de som går ut av regjering vil ta opp saker de ikke har gjort noe med. Har alltid vært sånn og det kommer ikke til å endre seg.. fullstendig uavhengig av parti. :)

Men tilbake til denne rapporten.. Håper det ikke blir helt stille om den nå.. vil ha flere oppslag i media..

Lenke til kommentar

Derav

Har du prøvd Shire malt fra Pipe sauce? Den smaker virkelig øl.. Jeg måtte ha litt tilvendingstid med den ettersom jeg ikke liker øl. Men ble veldig glad i den etterhvert. Samme med Long bottom leaf. Syns de er veldig like. :)

Lenke til kommentar

Shire Malt og LBL er ganske like, men jeg foretrakk Shire. Men begge har en litt for sterk smak av ....ettellerannet jeg ikke kan sette fingeren på. Så kommer ikke til å handle igjen.

Men en annen juice litt i samme gate, bare mye bedre, er denne: http://thedruidsbrew.co.uk/store/products/bread-of-heaven-50ml-2/

Her har 20ml gått ned på høykant, og minst 50ml til bestilles snart :)

Les mer her: http://allthejuices.com/juice/bread-of-heaven

Lenke til kommentar

Det morsomme med denne rapporten er at jeg var den første - bortsett fra Lund selv - som fikk lese den. Til tider har jeg vært veldig fristet til å røpe noe, men jeg har klart å holde meg. Så får vi se om det blir mer action i slutten av november :D

Ang. Shire Malt har jeg ikke prøvd den, for det holder ikke at det smaker øl. Jeg skal helst bli litt småbrisen av å dampe noen ml også. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Shire malt og rødvin.. Det blir man brisen av. :D Den kombinasjonen skal jeg ha i kveld. Lenge siden sist.

Støtter deg der :) Skal ha White Lie og Rødvin selv, men noen Bayere først :p og ja, den rapporten er bra og det spiller ingen rolle om det er SV eller Don Corleone som setter fokus på den :) Skal snart gå tur med bikkja og hente posten før helga begynner, god helg alle sammen :D
Lenke til kommentar

Du må nok blande noe annet i attyen om du skal få noe rus gitt, alkohol fungerer definitivt ikke :p

Jeg vet, det er det som er så skuffende.

Jeg håper noen finner opp en måte jeg kan dampe meg dritings på. Beste billige fylla i verden! :D

Også en damp med koffein som faktisk fungerer. Jeg vil dampe meg våken når jeg døgner. :p

Lenke til kommentar

Hmm, ja ja, regner med de er i posten i dag. Får se om jeg tester en av dem i kveld. Tenkte å vente på VTR'n, men har jo to så blir nok fylle den ene i kveld :p

Edit: Har jo mange andre driptipper liggende jeg kan teste. Kanskje noen sitter bedre :)

Hehe..du klarer nok ikke å vente. :p

Det er visst hullet som er for stort uansett hvilke driptip man bruker. :)

Man han på Damping sa at han trodde Clas Ohlson hadde o-ringer som var litt tykkere.

Lenke til kommentar

Hehe..du klarer nok ikke å vente. :p

Det er visst hullet som er for stort uansett hvilke driptip man bruker. :)

Man han på Damping sa at han trodde Clas Ohlson hadde o-ringer som var litt tykkere.

Akkurat pakka opp den ene nå. Sitter å funderer på hva jeg skal fylle den med siden det nærmer seg Beer O'Clock :p Driptippen sitter ikke så veldig løst enda, men den er jo ubrukt enda så den vil nok bli løsere. Får fylle den og teste den :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...