Salior Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Noen som vet om det er en plass man kan få kjøpt utstyr i Bergen? Er på jobb og trenger noe utstyr og har ikke anledning til og bestille på nett hit. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det oppdaget jeg også, og det irriterer meg noe grensløst. Det var noe dritt med Davide'n. Nesten så jeg vurderer å lime den fast på en eller annen måte. Jeg må uansett kjøpe ny gummiring (er det det som heter o-ring?) til puritanken, så jeg tenkte å gjøre det til driptipen også. Jeg har byttet den ut til en i plast, men like ille der, så det er hullet som er for stort. Noen sånne ringer langs festet burde hjelpe, evt en som er tykkere. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg må uansett kjøpe ny gummiring (er det det som heter o-ring?) til puritanken, så jeg tenkte å gjøre det til driptipen også. Jeg har byttet den ut til en i plast, men like ille der, så det er hullet som er for stort. Noen sånne ringer langs festet burde hjelpe, evt en som er tykkere. Uff da. Jeg som bestilte meg 2 Davide'r i dag. Vel, flere Reviews skryter av dem så de duger vel håper jeg Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Drip-tipen på mini-davide sitter som den skal. Har også brukt andre tip'er på den uten problem. Har ikke fått skaffet meg en stor en enda. Du får rapportere Balltuss, om hvordan dine er, når de kommer. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Uff da. Jeg som bestilte meg 2 Davide'r i dag. Vel, flere Reviews skryter av dem så de duger vel håper jeg De er kjempefine! Er kun det at driptipen er løs, men jeg regner med at det må gå ann å fikse på en enkel måte. Jeg liker min på tross av det, selv om det er litt irriterende. Etter en dag eller to tenker jeg ikke over det. (Dette gjelder mini da vel og merke.) Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Drip-tipen på mini-davide sitter som den skal. Har også brukt andre tip'er på den uten problem. Har ikke fått skaffet meg en stor en enda. Du får rapportere Balltuss, om hvordan dine er, når de kommer. Det er mini jeg har, det er på den at driptipen er løs. Også løs med andre driptips, så det er hullet som er feil, ikke driptipen. Har testet to, samme feil på begge. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Drip-tipen på mini-davide sitter som den skal. Har også brukt andre tip'er på den uten problem. Har ikke fått skaffet meg en stor en enda. Du får rapportere Balltuss, om hvordan dine er, når de kommer. Ja. De ble sendt i dag så har dem i morgen. Uansett er de vel bedre enn ProTank som jeg har hatt noen issues med Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 De er kjempefine! Er kun det at driptipen er løs, men jeg regner med at det må gå ann å fikse på en enkel måte. Jeg liker min på tross av det, selv om det er litt irriterende. Etter en dag eller to tenker jeg ikke over det. (Dette gjelder mini da vel og merke.) Ok. Så lenge de damper bra, gir god smak og ikke lekker, driter jeg i om driptippen sitter løst 1 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det er mini jeg har, det er på den at driptipen er løs. Også løs med andre driptips, så det er hullet som er feil, ikke driptipen. Har testet to, samme feil på begge. Så du har også mini.. Da er det vel litt dårlig med kvalitets-kontroll, og jeg har vært heldig med min. Men en o-ring er ikke dumt å prøve, når det er for god plass inni der. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ja. De ble sendt i dag så har dem i morgen. Uansett er de vel bedre enn ProTank som jeg har hatt noen issues med Protank 2 er veldig bra synes jeg. Har en lilla en. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Protank 2 er veldig bra synes jeg. Har en lilla en. Ja, mye bedre enn den første ProTank. Så flere Reviews før jeg bestemte meg a la ProTank2 vs Davide Da de er ca jevngode valgte jeg Davide siden de rommer mer juice og er billigere Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ja, mye bedre enn den første ProTank. Så flere Reviews før jeg bestemte meg a la ProTank2 vs Davide Da de er ca jevngode valgte jeg Davide siden de rommer mer juice og er billigere Så den rommer mer også ja.. Når det gjelder lekking, så er det vel hodene det kommer an på, ikke tankene. Man vil alltid komme ut for hoder som lekker. Men heldigvis ikke så ofte. (Så du nevnte lekking over her...) Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Så den rommer mer også ja.. Når det gjelder lekking, så er det vel hodene det kommer an på, ikke tankene. Man vil alltid komme ut for hoder som lekker. Men heldigvis ikke så ofte. (Så du nevnte lekking over her...) Nei, de bruker de samme hodene. Davide, ProTank2 og PuriTank er limt, mens ProTank ikke er det. Tankenes oppbygging utgjør forskjellen. Hodene er identiske på alle disse Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Nei, de bruker de samme hodene. Davide, ProTank2 og PuriTank er limt, mens ProTank ikke er det. Tankenes oppbygging utgjør forskjellen. Hodene er identiske på alle disse Ja, jeg bruker hodene om hverandre på protank mini , protank2 og davide mini. Men plutselig, en sjelden gang, har den lekket litt ut gjennom bunnen. Da bytter jeg hode, og problemet løst. Da er det jo ikke tanken som lekker. Men hodet. Var sånn jeg mente.. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Enda en e-sig sak fra Dagbladet. http://www.dagbladet.no/2013/10/31/nyheter/inneriks/royking/e-sigaretter/snorre_valen/30076193/ Kul den røde sig-a-liken hans. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ja, jeg bruker hodene om hverandre på protank mini , protank2 og davide mini. Men plutselig, en sjelden gang, har den lekket litt ut gjennom bunnen. Da bytter jeg hode, og problemet løst. Da er det jo ikke tanken som lekker. Men hodet. Var sånn jeg mente.. Ja, det kan jo skje, og flere av hodene til ProTank har vært av dårlig kvalitet. Ifølge de reviewene jeghar sett sier de at problemet med lekking fra ProTank, har de ikke hatt med de andre. Påpekte dette med limet og at det utgjorde stor forskjell. Ikke skjønner jeg det men tar det som god fisk Men hodene som du sier kan jo helt klart utgjøre en stor forskjell da de er av ymse kvalitet. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Enda en e-sig sak fra Dagbladet. http://www.dagbladet.no/2013/10/31/nyheter/inneriks/royking/e-sigaretter/snorre_valen/30076193/ Kul den røde sig-a-liken hans. Bra at det blir fokus på dette nå, men typisk SV etter 8 år i regjering uten å bry seg om e-sig, kommer de med det nå. Sier at de ikke hadde helsedepartementet, men noen partier har aldri hatt noe departement, men hindrer dem ikke med å komme med forslag likevel Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 http://www.vapourjuice.co.uk/Moon_Shine_Bad_Apple_Flavour_E_Liquid/p1313037_9028033.aspx Gikk vel noen timer fra du posta til jeg våkna igjen og så det der Måtte nesten bestille meg en av disse etter du har snakket så varmt om den Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Flink. Bestilte nettopp 50 ml av den selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Enda en e-sig sak fra Dagbladet. http://www.dagbladet.no/2013/10/31/nyheter/inneriks/royking/e-sigaretter/snorre_valen/30076193/ Kul den røde sig-a-liken hans. Satser på at det er våre kjære siddis som har fått ham over på det. Etter at NDS gikk hardt inn for å få ham til å begynne og skaffa ham VAMO og eGo og hele pakka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå