Vaperizer Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Lithium ion batterier kan jo brenne opp dersom de overlades, utlades for hardt eller punkteres. Dette ser de som en sikkerhetsrisiko ved flyfrakt. Det som er SÅ tullete, er at bare rene batterier, vil jo hverken lades eler utlades under frakt. Postpakker BØR jo også håndteres på en måte som tilsier at batteriene ikke skal punkteres. Det som er enda mer tullete, er at det ikke gjelder batterier som er montert inn i saker og ting, feks bærbar PC, mobiltelefoner, pader etc. Der er jo tom batteriene utsatt for en potensiell mulighet for utlading under frakt... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Høres godt ut med kokos... Har aldri prøvd en ren kokos-juice. Men er veldig glad i VampVape - kokos karamell. Nå tror jeg at jeg må fylle opp en tank med den. Det er helt himmelsk, søt og god.. Lenke til kommentar
Rokkar Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Nei ikke verd det. Kommer aldri mer til å bestille noe fra Kina. Det var like mye tull da jeg bestilte SVD'n fra Fasttech også. Er rett og slett ikke verd det. Det var først etter at bestillingen på VTR'n var sendt jeg fant ut at det var i Kina. Med .com adresse trodde jeg det var USA Fra nå av holder jeg meg unna kinesiske sjapper! Første gang jeg bestilte batterier derifra tok det ikke lange tiden, samme med svd'n jeg bestilte fra fasttech. siste pakke jeg bestilte inneholdt noen batterier, for ikke lenge siden. var vel før høytidene de hadde der nede de begynte med scanning. de skjønte ikke hvorfor scanningen tok så lang tid, så de fikk tilbakekalt pakken, for å så sende den ut på nytt igjen. da tok det meg ca 10 dager og få den i posten. Jeg tror jeg skal holde meg unna og kjøpe batteri fra fasttech fra nå av. blir å bestille lokalt tenker jeg. Endret 31. oktober 2013 av Rokkar Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det kan godt være nettbutikken er Amerikansk, men bruker Kinesisk "fjernlager". vaper.no gjør det og det ser ut til at HotProducts gjør det også. Vi (HotProducts) har definitivt ikke fjernlageret vårt i Kina, da hadde vi jo hjulpet alle kundene til å bryte importlovgivningen, det vil vi selvsagt ikke. Utelageret vårt er trygt og lovlig plassert innen EØS/EU Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Lithium ion batterier kan jo brenne opp dersom de overlades, utlades for hardt eller punkteres. Dette ser de som en sikkerhetsrisiko ved flyfrakt. Men dette er jo like farlig med flyfrakt fra et annet land. Så hva er spesiellt med Kina? Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Dagbladet er på: E-sigaretter kan gi helserevolusjon Ny, norsk rapport knuser mytene om e-sigarettene. - Å forby dette er omtrent som å stenge nødutgangen fordi branntrappa er glatt. Det har ingen hensikt. http://www.dagbladet.no/2013/10/31/nyheter/tobakk/sigaretter/e-sigaretter/innenriks/30066233/ Bravo til Hr. Lund, BRAVO! Endret 31. oktober 2013 av toth 2 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Dagbladet er på: E-sigaretter kan gi helserevolusjon Bravo Gode nyheter. Skulle bestille favorittene mine nå men Mario er utsolgt for Tiki Juice og Tvisted Java Bestilte da Cafe Mocha og Kringles Curse i stedet. Disse har jeg ikke smakt enda så det blir spennende. Bestilte 2 Davide glassomizere fra damping.no også. Stod mellom dem, ProTank2 og PuriTank. Puritanken passer ikke i VTR'n, så den ble utelukket, og Davide er billigere enn ProTank2 men bruker samme hoder. Da ble det det den Ny, norsk rapport knuser mytene om e-sigarettene. - Å forby dette er omtrent som å stenge nødutgangen fordi branntrappa er glatt. Det har ingen hensikt. http://www.dagbladet.no/2013/10/31/nyheter/tobakk/sigaretter/e-sigaretter/innenriks/30066233/ Bravo til Hr. Lund, BRAVO! 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Velkommen til et (mye) bedre alternativ til sigg: Damping! LAKUS; Kan du få denne inn i førsteposten, for nye nysgjerrige? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1414116&p=21088672 Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Wow, cinnamon rolls fra VR var knakende god!! Jeg som egentlig ikke liker kanel... Trodde ikke helt på anbefalingene her, men den blir nok ny "etter middag istedet for dessert"-favoritt! 1 Lenke til kommentar
Rokkar Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Wow, cinnamon rolls fra VR var knakende god!! Jeg som egentlig ikke liker kanel... Trodde ikke helt på anbefalingene her, men den blir nok ny "etter middag istedet for dessert"-favoritt! Jeg likern selv. dog syns jeg den ble litt vel mektig. Det er litt rart det der, lurer på om noen har gjort no forskning på om de som røyker e-cig har fått mindre forbruk på "godis" og slike ting. jeg kan hands down si jeg klarer å holde søtmunnen min i sjakk med en god damp istedet. Har fått en definitiv favoritt, Nuclear Plusion fra ecigwizard. for meg har den reddet smaker som bare har blitt stående på hylla. fin og blande med Lenke til kommentar
Rokkar Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Tror vi dampere har en spennende framtid i møte nå som det er litt mer fokus rundt temaet den siste tiden. Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Då greide jeg ødelegge tanken min med døra til taxien min Hvilken tank anbefaler dere? Har ego-t batteri, har ikkje peiling på forsjell på veik osv. Tankstørrelsen bryr eg meg ingenting om, så lenge det er kvalitet Håper på raskt svar så jeg får bestilt i kveld Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 http://tv.nrk.no/direkte/nrk2#start=18:40:00 E-cig debatt på nrk Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg likern selv. dog syns jeg den ble litt vel mektig. Det er litt rart det der, lurer på om noen har gjort no forskning på om de som røyker e-cig har fått mindre forbruk på "godis" og slike ting. jeg kan hands down si jeg klarer å holde søtmunnen min i sjakk med en god damp istedet. Har fått en definitiv favoritt, Nuclear Plusion fra ecigwizard. for meg har den reddet smaker som bare har blitt stående på hylla. fin og blande med Ja, den er mektig, men jeg er sånn at jeg har tre forskjellige smaker jeg bytter på hele tiden. Skikkelig virrehodet med andre ord. Og angående søtsaker, så har jeg nesten sluttet med kick etter godteri og sjokolade. Har alltid slitt med søtsug om kvelden og etter mat, nå demper dampen dette. De to første ukene gikk jeg ned to kg, skal veie meg igjen i helgen så spent på å se da. Søndag har jeg hatt fire uker på kun damp og ingen røyk. Vet noen om flere gode kake-smaker forresten? De skikkelig søte er definitivt mine favoritter merker jeg, frisk frukt liker jeg ikke (med unntak fra blåbær, VR sin blåbær var kjempegod). Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Då greide jeg ødelegge tanken min med døra til taxien min Hvilken tank anbefaler dere? Har ego-t batteri, har ikkje peiling på forsjell på veik osv. Tankstørrelsen bryr eg meg ingenting om, så lenge det er kvalitet Håper på raskt svar så jeg får bestilt i kveld Jeg har prøvd både Davide Anyvape min, Kanger Protank mini og Puritank nå, alle handlet fra damping.no. Favoritten er puritanken (er på tilbud nå), men den virker litt dårlig kvalitet, det er skeiv sprekk på den, og gummiringen som var i festet var kun delvis limt, så den delte seg og jeg måtte bare ta den bort. Men den gav god damp og smak! Nr to blir Protanken, skal kjøpe en i full størrelse også. Ikke store forskjellen fra Davide, men føles mer solid (drit tipen ligger veldig løst på davide). Lenke til kommentar
Django Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Kjøpte kit og forskjellige smaker fra www.misteliquid.co.uk/ - de har prima varer! Smakene jeg har prøvd er mange forskjellige, så det er i grunn opp til hva du foretrekker. Har handlet væske fra andre nettsider også, men fra Mist er min mening at det er blant de beste i kvalitet på smak. Pineapple, Raspberry, Menthol, Apple, Strawberry og noen flere..veldig god smaksgjengivelse! 2 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ja, den er mektig, men jeg er sånn at jeg har tre forskjellige smaker jeg bytter på hele tiden. Skikkelig virrehodet med andre ord. Og angående søtsaker, så har jeg nesten sluttet med kick etter godteri og sjokolade. Har alltid slitt med søtsug om kvelden og etter mat, nå demper dampen dette. De to første ukene gikk jeg ned to kg, skal veie meg igjen i helgen så spent på å se da. Søndag har jeg hatt fire uker på kun damp og ingen røyk. Vet noen om flere gode kake-smaker forresten? De skikkelig søte er definitivt mine favoritter merker jeg, frisk frukt liker jeg ikke (med unntak fra blåbær, VR sin blåbær var kjempegod). Så bra da. Flott å bli røykfri Om du digger søte smaker må jo Grant's Vanilla Custard være midt i blinken Vaniljesaus, god og søt så det holder 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Er det egentlig ulovlig for meg å røyke e-sigg uten nikotin når jeg er under 18? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) (drit tipen ligger veldig løst på davide). Det oppdaget jeg også, og det irriterer meg noe grensløst. Det var noe dritt med Davide'n. Nesten så jeg vurderer å lime den fast på en eller annen måte. Endret 31. oktober 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå