Amaline Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ser feil du Har ikke rikka seg fra Frankrike på halvannet døgn snart. Lantau Island HK er Hongkong ! og der hvilte den i hele 4 døgn før de gadd å sende den til Frankrike. Sjappa jeg bestilte fra lovet 3-5 dager om man betalte for DHL som jeg gjorde, så overtok FedEx men de sa at det ikke skulle ta lengre tid med dem enn DHL. Jommen sa jeg smør, dette er jo tregere enn normal postgang. Kunne like gjerne valgt gratis frakt i stedet for å kaste 20 $ ekstra ut av vinduet. Frustrerende å vente på oppdateringer som ikke kommer, så kommer det en 12 timer senere og pakka befinner seg på samme plass Jeg så ISLAND og trodde.... sorry.. Huff, ja da går det virkelig tregt... Jeg har bare brukt vanlig slow-post fra Kina, og det har ofte gått på 10 dager, kanskje 14. Virker ikke verd det med ekspress-post da nei... Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Oki. En annen ting....jeg kjøpte Davide Mini Anyvape, og der fulgte det med 2 hoder ekstra. De er på forskjellige ohm....hvordan vet jeg hvilken som er hva? Kan jeg måle de med ohm-meter? Har en liggende her, og kikket på dem. Det står ohm på de... veldig smått, men om du ser godt etter nederst, nær den lille gummien ved bunnen. 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ja det kan du Okidoki, takk for hjelpa. Har en liggende her, og kikket på dem. Det står ohm på de... veldig smått, men om du ser godt etter nederst, nær den lille gummien ved bunnen. Hmmm...da må jeg se etter. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg så ISLAND og trodde.... sorry.. Huff, ja da går det virkelig tregt... Jeg har bare brukt vanlig slow-post fra Kina, og det har ofte gått på 10 dager, kanskje 14. Virker ikke verd det med ekspress-post da nei... Nei ikke verd det. Kommer aldri mer til å bestille noe fra Kina. Det var like mye tull da jeg bestilte SVD'n fra Fasttech også. Er rett og slett ikke verd det. Det var først etter at bestillingen på VTR'n var sendt jeg fant ut at det var i Kina. Med .com adresse trodde jeg det var USA Fra nå av holder jeg meg unna kinesiske sjapper! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Har en liggende her, og kikket på dem. Det står ohm på de... veldig smått, men om du ser godt etter nederst, nær den lille gummien ved bunnen. Ser ikke noe på min altså. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 For meg høres du ut som en klassisk kandidat for et eGo-med-clearo-kit.. Eksempelvis http://www.hotproducts.no/Shop/Product/E-sigarett-startsett-eGo-CE4-1000mAh-komplett/N-3-002 (Disclaimer: Jeg jobber i HotProducts, men det var kjappeste måten for meg å finne et eksempel, ikke forsøk på snikreklame) Har et sånt kit allerede =) Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Nei ikke verd det. Kommer aldri mer til å bestille noe fra Kina. Det var like mye tull da jeg bestilte SVD'n fra Fasttech også. Er rett og slett ikke verd det. Det var først etter at bestillingen på VTR'n var sendt jeg fant ut at det var i Kina. Med .com adresse trodde jeg det var USA Fra nå av holder jeg meg unna kinesiske sjapper! Om man har det travelt, så er nok ikke Kina det beste valget. Må bestille, også tenke på noe annet i et par uker. Men krysser fingrene for at pakken din kommer så fort som mulig. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ser ikke noe på min altså. Joda, det skal stå. Men er så smått at man nesten må ha forstørrelsesglass. Det går kjappere å måle på en mod. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Joda, det skal stå. Men er så smått at man nesten må ha forstørrelsesglass. Det går kjappere å måle på en mod. Oki, nå klarer jeg ikke å se så smått med det synet mitt. Så jeg får dra frem multimeteret mitt og måle dem. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Om man har det travelt, så er nok ikke Kina det beste valget. Må bestille, også tenke på noe annet i et par uker. Men krysser fingrene for at pakken din kommer så fort som mulig. Ja, er helt enig med deg der om det gjaldt vanlig postgang, men ikke når man betaler ekstra for FedEx. Blir lovet 3-5 arbeidsdager, så går det ikke raskere enn vanlig postgang. Det er det som er frustrerende. Hadde jeg tatt vanlig frakt ville jeg gjort som du sier og ikke tenkt så mye på det Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ja, er helt enig med deg der om det gjaldt vanlig postgang, men ikke når man betaler ekstra for FedEx. Blir lovet 3-5 arbeidsdager, så går det ikke raskere enn vanlig postgang. Det er det som er frustrerende. Hadde jeg tatt vanlig frakt ville jeg gjort som du sier og ikke tenkt så mye på det Skjønner det. Du har ikke fått det du har betalt for, så dette må jo være avtale-brudd. Er ikke umulig at selger vil kompensere deg om du sender dem en mail. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kokosjuice fra ecigbutikken i strømstad på kayfunen er helt himmelsk.. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Nei ikke verd det. Kommer aldri mer til å bestille noe fra Kina. Det var like mye tull da jeg bestilte SVD'n fra Fasttech også. Er rett og slett ikke verd det. Det var først etter at bestillingen på VTR'n var sendt jeg fant ut at det var i Kina. Med .com adresse trodde jeg det var USA Fra nå av holder jeg meg unna kinesiske sjapper! Det kan godt være nettbutikken er Amerikansk, men bruker Kinesisk "fjernlager". vaper.no gjør det og det ser ut til at HotProducts gjør det også. Jeg handler heller alt jeg kan hos fasttech og får gratis frakt. Så lenge du får frakt med sporing, FÅR du alltid varene dine, det kan bare ta litt tid. Det gjør ingenting for meg, for dampeutstyr har jeg uansett nok av ;-) Saken er å lære seg glemme hele handelen, helt til lappen dukker opp i postkassa ;-) Da er det aldri no tull ;-) Regner du med frakt, er det jo stort sett halv pris på alt du kjøper derfra. Det er krise i Kina ang. frakt nå, ALLE pakker skal scannes og inneholder de Lithium ion batterier, blir de sendt tilbake til avsender. Fasttech fortalte meg i mail at det kan ta opptil 14 dagers forsinkelse før pakken blir sendt ut av Kina. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Skjønner det. Du har ikke fått det du har betalt for, så dette må jo være avtale-brudd. Er ikke umulig at selger vil kompensere deg om du sender dem en mail. Ja, skal sende mail ja. Dette er ikke akseptabelt Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Det kan godt være nettbutikken er Amerikansk, men bruker Kinesisk "fjernlager". vaper.no gjør det og det ser ut til at HotProducts gjør det også. Jeg handler heller alt jeg kan hos fasttech og får gratis frakt. Så lenge du får frakt med sporing, FÅR du alltid varene dine, det kan bare ta litt tid. Det gjør ingenting for meg, for dampeutstyr har jeg uansett nok av ;-) Saken er å lære seg glemme hele handelen, helt til lappen dukker opp i postkassa ;-) Da er det aldri no tull ;-) Regner du med frakt, er det jo stort sett halv pris på alt du kjøper derfra. Det er krise i Kina ang. frakt nå, ALLE pakker skal scannes og inneholder de Lithium ion batterier, blir de sendt tilbake til avsender. Fasttech fortalte meg i mail at det kan ta opptil 14 dagers forsinkelse før pakken blir sendt ut av Kina. Ok, men min pakke forlot Kina etter 4 dager, og har siden vært i Frankrike siden i går kl 11:30. Der er den fortsatt. Hva er så ille med lithium batterier plutselig da? Heldigvis inneholder ikke min pakke det Endret 30. oktober 2013 av balltuss Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Det er krise i Kina ang. frakt nå, ALLE pakker skal scannes og inneholder de Lithium ion batterier, blir de sendt tilbake til avsender. Fasttech fortalte meg i mail at det kan ta opptil 14 dagers forsinkelse før pakken blir sendt ut av Kina. Det var jo det som skjedde meg. Ventet i 2 mnd før jeg fikk greie på at pakka var havnet tilbake hos avsender pga Lithium. Ikke skjønner jeg hvorfor det er farligere å sende fra Kina enn fra f.eks England. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kokosjuice fra ecigbutikken i strømstad på kayfunen er helt himmelsk.. Høres godt ut med kokos... Har aldri prøvd en ren kokos-juice. Men er veldig glad i VampVape - kokos karamell. Nå tror jeg at jeg må fylle opp en tank med den. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Pakka mi fra Fasttech med en lader og en vivi nova tank gikk rett i retur Får høre hva supporten dems sier. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Det kan godt være nettbutikken er Amerikansk, men bruker Kinesisk "fjernlager". vaper.no gjør det og det ser ut til at HotProducts gjør det også. Jeg handler heller alt jeg kan hos fasttech og får gratis frakt. Så lenge du får frakt med sporing, FÅR du alltid varene dine, det kan bare ta litt tid. Det gjør ingenting for meg, for dampeutstyr har jeg uansett nok av ;-) Saken er å lære seg glemme hele handelen, helt til lappen dukker opp i postkassa ;-) Da er det aldri no tull ;-) Regner du med frakt, er det jo stort sett halv pris på alt du kjøper derfra. Det er krise i Kina ang. frakt nå, ALLE pakker skal scannes og inneholder de Lithium ion batterier, blir de sendt tilbake til avsender. Fasttech fortalte meg i mail at det kan ta opptil 14 dagers forsinkelse før pakken blir sendt ut av Kina. Jeg lurer på hvor mange pakker som sendes ut av Kina i løpet av en uke... Det må være et fjell av varer, bokstavelig talt. Når alt skal scannes er det et under at vi får dem såpass raskt som vi gjør. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Pakka mi fra Fasttech med en lader og en vivi nova tank gikk rett i retur Får høre hva supporten dems sier. Er vel pga det nye greiene tollen driver med nå, regner jeg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå