Amund_Blix Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Nope, ikke åpen på Søndager dessverre. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 https://www.fasttech.com/products/1411/10004594/1504902-authentic-innokin-itaste-vtr-variable-voltage Sikle sikle... ;-) Lenke til kommentar
Rokkar Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hørt godnyheten da? har ikke bladd så mye bakover i tråden, men fighten i UK er vunnet iallefall. det blir visst ikke noe ban på liquids/ecig heller ingen restriksjoner på smakstilsetninger heller. har ikke lest noe om det, jeg bare fikk det med meg i en av GrimmGreen's siste videoer på youtube Lenke til kommentar
Rokkar Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 https://www.fasttech.com/products/1411/10004594/1504902-authentic-innokin-itaste-vtr-variable-voltage Sikle sikle... ;-) har sikla litt på Valkyrie i det siste. men den her er også litt i søkelyset for tia ;D Lenke til kommentar
Rokkar Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hei! Er lenge sidan eg har vert aktiv her no. Eg starta for fire mnd siden med å kutte ut snus med dampen. Kjøpte inn masse utstyr og juice og det gikk ekstremt bra i starten. Dei første to månadane gikk smertefritt - eg kunne dampe så mykje eg ville på jobb og det samme heime. Så begynte eg å studere igjen, og der smalt det. Eg fann ein feil i min geniale plan. Ein kan ikkje sitte midt i ein forelesningssal med 200stk og sende opp røykskyer. Klart, ein kan "stealth" dampe, men det går ikkje i lengden. Så diverre havna eg på snusen igjen. Heldigvis snusar eg mykje mindre enn før. Eg prøver å holde meg til damp når eg er heime og heller kun snuse på skulen. Men når ein først snuser, kjenner ein suget heile tiden og det er ikkje lett å la være. Vel, har du undersøkt med skolen ang ecig røyking? det er ingen lovgivning som tilsier at skolen ikke kan tillate ecig innendørs, men selvsagt kan de bestemme helt selv hva de vil tilate eller ei. jeg begynte med ecig for å få ned snusbruket også. og det funker fett. istedet for at jeg hiver i meg 1 snusboks om ikke mer om dagen, har jeg gått over til 1-2 hver uke. jeg for min del har ingen formeninger om å slutte med nikotin, for min del er det mer økonomi i bildet, samt at jeg syns det er vanvittig avslappende å dampe. Snuser for det meste når jeg er ute på byen og ikke vil ta med Svd'n min (ja, jeg har den med ut nå og da. har tilogmed fått lov og dampe inne på utesteder uten noe problem) Hvis jeg var deg, og du ikke allerede har gjort det enda ville jeg hørt etter om du kan få lov til å dampe inne Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hei, eg har ikkje undersøkt med skulen ang om det er lov med damp/e-cig innendørs. Det mest at eg syns det er flaut å sitte midt i ein forelesninssal med 150-200stk og blåsa opp dampskyer. Eg dampar ofte i mindre klasserom og det går heilt fint. Eg ligger også på 1-2 boksar snus i veka og syns det er passe. Nikotinen gir eg ikkje slipp på, eg slutta ikkje pga helsa med slik som deg pga det økonomiske Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 https://www.fasttech.com/products/1411/10004594/1504902-authentic-innokin-itaste-vtr-variable-voltage Sikle sikle... ;-) Jepp Så de har fått den inn på Fasttech endelig nå da. Bestilte for en uke siden fra fairy-gift.com, men søkte på Fasttech etter den først. Da hadde de den ikke. 71 $ er litt bedre pris. Jeg betalte 105 $ + 20 $ i frakt for DHL Gleder meg til å få den, og håper det blir før helga Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hei, eg har ikkje undersøkt med skulen ang om det er lov med damp/e-cig innendørs. Det mest at eg syns det er flaut å sitte midt i ein forelesninssal med 150-200stk og blåsa opp dampskyer. Eg dampar ofte i mindre klasserom og det går heilt fint. Eg ligger også på 1-2 boksar snus i veka og syns det er passe. Nikotinen gir eg ikkje slipp på, eg slutta ikkje pga helsa med slik som deg pga det økonomiske Du kan jo bare sitte med en liten eGo med carto på og blåse dampen ned i genseren / skjorta, slik jeg gjør det på bussen og legekontor? Det er ikke som om studenter er så nærme hverandre i et auditorium uansett. Da jeg studerte for noen år siden, satt de fleste og sov eller spilte på mobilene sine uten at sidemannen brydde seg det spor om hva man gjorde. Selv satt jeg ofte og drakk uten at noen sa noe. Klarer jeg å drikke fra ei lommelerke, klarer nok du å dampe. Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hei ville bare komme med en oppdatering og noen spørsmål. Er en stund siden jeg har vært her inne men frykt ikke jeg damper fortsatt =) Det som har skjedd er at jeg ble rimelig lei av alt styret med "avansert" damping og mods, syns det tok for mye tid og vasking osv. Davide Mini har begynt å smake brent og Vamoen har begynt å bli halvveis ødelagt. Bestemt meg for å bare få tak i noe som virker skikkelig (VV / VW unødvendig) og som varer lengre enn 1-2 timer. Vil også ha en tank som IKKE søler, som er lett å vaske og som er stor, men ikke megastor. Ikke minst må det være billig, har dere noen tips? Har ikke fulgt med på markedet i det siste. Har også gått ned til 0.8% nikotin juice, jeg satser jo på å bli helt nikotin-uavhengig en gang, spesielt siden jeg mest sannsynlig skal i forsvaret i 2015, samt andre årsaker. =) For meg høres du ut som en klassisk kandidat for et eGo-med-clearo-kit.. Eksempelvis http://www.hotproducts.no/Shop/Product/E-sigarett-startsett-eGo-CE4-1000mAh-komplett/N-3-002 (Disclaimer: Jeg jobber i HotProducts, men det var kjappeste måten for meg å finne et eksempel, ikke forsøk på snikreklame) Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hei, er rimelig ny på e-sigaretter. Har en Ce4 tank i bruk akkurat nå. Hvor lenge bør jeg forvente at den skal fungere? Og hvor ofte rense den? Og hvilke andre tank´er anbefale dere til min eGo? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hei, er rimelig ny på e-sigaretter. Har en Ce4 tank i bruk akkurat nå. Hvor lenge bør jeg forvente at den skal fungere? Og hvor ofte rense den? Og hvilke andre tank´er anbefale dere til min eGo? Har ingen erfaring med Ce4 selv, men den skal jo vare en stund om den er som andre tanker. Når smaken blir brent eller det ikke er noe trekk lengre er hodet kaputt. Da er det bare å bytte hode. De selges løst bl.a på www.damping.no Rense den trenger du bare å gjøre dersom du skal skifte smak og ikke vil ha smaksrester fra den forrige juicen blandet med den nye Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Er ikke akkurat imponert av effektiviteten til FedEx her. Trodde ikke de var så trege. Er lettere irritert over daffheten. Skjer jo lite: Save tracking results Print Help Ship (P/U) date : Fri 10/25/2013 11:59 pm SAMSHUIPOHK In transit At local FedEx facility ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX, FR Estimated delivery : Fri 11/08/2013 by 6:00 pm SNERTINGDAL, NONO Customize DeliveryRequest NotificationsObtain Proof of Delivery More actions Let us tell you when your shipment arrives. Sign up for delivery notifications Travel History Help Hide Date/Time Activity Location - 10/30/2013 - Wednesday 4:07 am At local FedEx facility ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR - 10/29/2013 - Tuesday 11:30 pm Arrived at FedEx location ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR 6:08 pm In transit CHEK LAP KOK HK 2:27 pm Left FedEx origin facility LANTAU ISLAND HK 2:24 pm Picked up LANTAU ISLAND HK Package received after FedEx cutoff - 10/28/2013 - Monday 11:33 pm At local FedEx facility LANTAU ISLAND HK - 10/27/2013 - Sunday 11:11 pm At local FedEx facility LANTAU ISLAND HK - 10/26/2013 - Saturday 11:37 pm At local FedEx facility LANTAU ISLAND HK - 10/25/2013 - Friday 11:59 pm At local FedEx facility LANTAU ISLAND HK 1:44 am Shipment information sent to FedEx Select time zone Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Har ingen erfaring med Ce4 selv, men den skal jo vare en stund om den er som andre tanker. Når smaken blir brent eller det ikke er noe trekk lengre er hodet kaputt. Da er det bare å bytte hode. De selges løst bl.a på www.damping.no Rense den trenger du bare å gjøre dersom du skal skifte smak og ikke vil ha smaksrester fra den forrige juicen blandet med den nye Er det bare varmt vann som er anbefalt å vaske dette i forresten? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Er det bare varmt vann som er anbefalt å vaske dette i forresten?Jeg og mange andre bruker bare varmt vann, men noen bruker Zalo, eddik og til og med Vodka Varmt vann holder lenge for min del i hvert fall 2 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Er ikke akkurat imponert av effektiviteten til FedEx her. Trodde ikke de var så trege. Er lettere irritert over daffheten. Skjer jo lite: Save tracking results Print Help Ship (P/U) date : Fri 10/25/2013 11:59 pm SAMSHUIPOHK In transit At local FedEx facility ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX, FR Estimated delivery : Fri 11/08/2013 by 6:00 pm SNERTINGDAL, NONO Customize DeliveryRequest NotificationsObtain Proof of Delivery More actions Let us tell you when your shipment arrives. Sign up for delivery notifications Travel History Help Hide Date/Time Activity Location - 10/30/2013 - Wednesday 4:07 am At local FedEx facility ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR - 10/29/2013 - Tuesday 11:30 pm Arrived at FedEx location ROISSY CHARLES DE GAULLE CEDEX FR 6:08 pm In transit CHEK LAP KOK HK 2:27 pm Left FedEx origin facility LANTAU ISLAND HK 2:24 pm Picked up LANTAU ISLAND HK Package received after FedEx cutoff - 10/28/2013 - Monday 11:33 pm At local FedEx facility LANTAU ISLAND HK - 10/27/2013 - Sunday 11:11 pm At local FedEx facility LANTAU ISLAND HK - 10/26/2013 - Saturday 11:37 pm At local FedEx facility LANTAU ISLAND HK - 10/25/2013 - Friday 11:59 pm At local FedEx facility LANTAU ISLAND HK 1:44 am Shipment information sent to FedEx Select time zone Via Frankrike til Island.. Den nærmer seg da iallefall.. Skulle ikke ta så lang tid derfra. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hei, er rimelig ny på e-sigaretter. Har en Ce4 tank i bruk akkurat nå. Hvor lenge bør jeg forvente at den skal fungere? Og hvor ofte rense den? Og hvilke andre tank´er anbefale dere til min eGo? Du kan gjerne skylle og tørrbrenne den etter et par dager. Se etter youtube-videoer på "clean dryburn ce4". Du vil finne masse tips. Lenke til kommentar
Iminzil Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Du kan gjerne skylle og tørrbrenne den etter et par dager. Se etter youtube-videoer på "clean dryburn ce4". Du vil finne masse tips. tusen takk Greit å vite når den tiden kommer. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg og mange andre bruker bare varmt vann, men noen bruker Zalo, eddik og til og med Vodka Varmt vann holder lenge for min del i hvert fall Oki. En annen ting....jeg kjøpte Davide Mini Anyvape, og der fulgte det med 2 hoder ekstra. De er på forskjellige ohm....hvordan vet jeg hvilken som er hva? Kan jeg måle de med ohm-meter? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Via Frankrike til Island.. Den nærmer seg da iallefall.. Skulle ikke ta så lang tid derfra. Ser feil du Har ikke rikka seg fra Frankrike på halvannet døgn snart. Lantau Island HK er Hongkong ! og der hvilte den i hele 4 døgn før de gadd å sende den til Frankrike. Sjappa jeg bestilte fra lovet 3-5 dager om man betalte for DHL som jeg gjorde, så overtok FedEx men de sa at det ikke skulle ta lengre tid med dem enn DHL. Jommen sa jeg smør, dette er jo tregere enn normal postgang. Kunne like gjerne valgt gratis frakt i stedet for å kaste 20 $ ekstra ut av vinduet. Frustrerende å vente på oppdateringer som ikke kommer, så kommer det en 12 timer senere og pakka befinner seg på samme plass Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Oki. En annen ting....jeg kjøpte Davide Mini Anyvape, og der fulgte det med 2 hoder ekstra. De er på forskjellige ohm....hvordan vet jeg hvilken som er hva? Kan jeg måle de med ohm-meter? Ja det kan du 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå