Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det er da selvfølgelig ikke EU... :p

Fikk denne mailen fra DX etter å ha ventet i 2 mnd på en sending.

Dear Customer,

Thanks for your reply. Your order is sent back by your Custom. The goods is not allowed to be imported. Isi t OK to refund you full?

Yours Sincerely,
Customer Service

Lenke til kommentar

Hvordan er prisene der i forhold til Kina? :)

Føler liksom at jeg må ha noe med nikotin. Blir ikke helt det samme uten, og tillegg er det ganske mye dyrere i Norge. :)

Og nikotin får man jo ikke her heller.

Og leveringstider? Noen som har erfaringer her?

Naturlig nok en del dyrere enn fra Kina, men så er det jevnt over bedre varer, og sammenligner du med kostnadene med å røyke, så er det liten vits å tenke på prisen.:)

Leveringstider varierer etter fraktmetode, men jevnt over kommer ting fra UK i løpet av en ukes tid, men noen ganger kan det ta noen dager ekstra, spesielt om tollen tar en ekstra kikk.

Lenke til kommentar

Hvordan merker dere som er allergiske at dere reagerer? Er det kløe, tetthet? Har en kompis som sliter med at han blir tett i lungene av damping, han har vært uten røyk i nesten to uker nå, og når kvelden kommer føler han seg svært tungpustet. Kan det være allergi? Han er ikke allergisk mot noe annet. Han bruker juice fra Vermillom River, som er 70% PG og 30% VG.

Lenke til kommentar

Hvordan merker dere som er allergiske at dere reagerer? Er det kløe, tetthet? Har en kompis som sliter med at han blir tett i lungene av damping, han har vært uten røyk i nesten to uker nå, og når kvelden kommer føler han seg svært tungpustet. Kan det være allergi? Han er ikke allergisk mot noe annet. Han bruker juice fra Vermillom River, som er 70% PG og 30% VG.

Folk merker det på lunger, bryst eller hud som regel.

Lenke til kommentar

Skal han evt bare teste ren vg noen dager da? For det er pg de fleste reagerer på?

Etter det jeg har lest ser PG ut til å være den vanlige synderen ja - men noen ganger er det også bare ingrediensene fra én leverandør, ikke selve PG'en - personlig reagerer jeg på Hangsen, men ingen andre med samme mix pg/vg.

Lenke til kommentar

Fikk idag nærmere grunn på hvorfor pakken min fra DX ikke kom gjennom tollen. Det var tydeligvis ikke juice'n med nikotin som gjorde utslaget....men batteriet. :p Er det mulig??????

We're so sorry to inform you that your package with tracking number xxxxxxxxxx from order xxxxxxxxxxxxxxxx has been returned to us because it contains lithium batteries which now are forbidden in Air cargo service.

Er lithium-batterier virkelig forbudt å sende? Noen som har hørt om det?

Lenke til kommentar

Fikk idag nærmere grunn på hvorfor pakken min fra DX ikke kom gjennom tollen. Det var tydeligvis ikke juice'n med nikotin som gjorde utslaget....men batteriet. :p Er det mulig??????We're so sorry to inform you that your package with tracking number xxxxxxxxxx from order xxxxxxxxxxxxxxxx has been returned to us because it contains lithium batteries which now are forbidden in Air cargo service.

Er lithium-batterier virkelig forbudt å sende? Noen som har hørt om det?

Må være en ny regel dette. Ser at FedEx og DHL ikke frakter juice og batterier fra den kinesiske sjappa hvor jeg har bestilt VTR'n min. Der står det klart at de ikke frakter juice eller batterier. Merkelige greier spør du meg :(
Lenke til kommentar

Ny mail fra DX:

Due to the tighter security measures in air cargo service recently, all mail items entering the Air Mail Centre now are subjected to X-ray screening which leads higher risk on the refusal of the packages that contain lithium batteries. The airmail packages to all over the world are supposed to be delayed because of more frequent custom inspection.In DX, batches of packages that included lithium batteries have been returned while some of them are still on the way on return. As not to cause further delay on the shipment, we are advised to cancel and fully refund for such orders.

Jeg fikk hvertfall tilbake pengene på PayPal. :)

Lenke til kommentar

Ny mail fra DX:Due to the tighter security measures in air cargo service recently, all mail items entering the Air Mail Centre now are subjected to X-ray screening which leads higher risk on the refusal of the packages that contain lithium batteries. The airmail packages to all over the world are supposed to be delayed because of more frequent custom inspection.In DX, batches of packages that included lithium batteries have been returned while some of them are still on the way on return. As not to cause further delay on the shipment, we are advised to cancel and fully refund for such orders.

Jeg fikk hvertfall tilbake pengene på PayPal. :)

Det er bra :) Da vet man dette i hvert fall. Bør bestille batterier på damping.no i stedet da :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...