Muggkaare Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Når den funker så er den bra ja, men når to stk bare slutter å fungere (eller, den første mistet jeg i bakken da, så ja) på litt over en måned eller noe slikt så blir jeg litt gretten. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Da er det helt klart grunn til å bli gretten. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Må bare spørre, hva kan man forvente at er i disse e-liquid flaskene? Er det bare kjemikalier eller..?Den som fulgte med settet mitt fra ebay, føler jeg har en metallsmak i seg og gjør lungene mine tyngre.. KAN være fordi jeg er forkjøla for tia også, men fikk en følelse av at det var guffa også..? Endret 27. oktober 2013 av Caddy Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Må bare spørre, hva kan man forvente at er i disse e-liquid flaskene? Er det bare kjemikalier eller..? Den som fulgte med settet mitt fra ebay, føler jeg har en metallsmak i seg og gjør lungene mine tyngre.. KAN være fordi jeg er forkjøla for tia også, men fikk en følelse av at det var guffa også..? Vel om du har kjøpt noe crap fra eBay er det ikke godt å si, men de fleste av oss kjøper juice som er laget i hoved sak av propylenglykol og/eller vegetabilsk glyserol+ aromaer. Høres ikke akkurat ut som du har kjøpt kvalitet, for å si det sånn. 1 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Når den funker så er den bra ja, men når to stk bare slutter å fungere (eller, den første mistet jeg i bakken da, så ja) på litt over en måned eller noe slikt så blir jeg litt gretten. Jeg trodde Vamo'en min hadde røket i dag. Byttet batteri på den, og fikk ikke slått den på. Prøvde flere batterier, men helt død. Så pirket jeg tilfeldigvis litt på fjera i bunnen, prøvde en gang til, og da ble det liv i den. Kanskje du også kan prøve det... Man vet jo aldri, kanskje det funker. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 I will try, my sweet angel! Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 De fleste av oss kjøper juice som er laget i hoved sak av propylenglykol og/eller vegetabilsk glyserol+ aromaer. Da er jo ikke e-sig så "sunt" som dem sier, om det er propylenglykol i juicen. Propylenglykol: Eksponering for propylenglykol anses å være et potensielt helseproblem, ettersom det i tillegg til irritasjonseffektene som er nevnt ovenfor, også dannes skadelige stoffer ved forbrenning. Ett av disse stoffene er kjemikaliet propylenoksid, som har blitt klassifisert som et potensielt kreftfremkallende stoff av kreftforskningsorganisasjonen IARC (International Agency for Research on Cancer). Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Da er jo ikke e-sig så "sunt" som dem sier, om det er propylenglykol i juicen. Propylenglykol: Eksponering for propylenglykol anses å være et potensielt helseproblem, ettersom det i tillegg til irritasjonseffektene som er nevnt ovenfor, også dannes skadelige stoffer ved forbrenning. Ett av disse stoffene er kjemikaliet propylenoksid, som har blitt klassifisert som et potensielt kreftfremkallende stoff av kreftforskningsorganisasjonen IARC (International Agency for Research on Cancer). Dette er helt irrelevant da PG ikke forbrennes her. PG er helt trygt sånn vi bruker det, men noen er allergiske. 1 Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Propylenglykol er nok ganske så trygt ja. Brukes tom som løsningsmiddel i medisiner til injeksjon :-D http://en.wikipedia.org/wiki/Propylene_glycol Propylenglykol er "generally recognized as safe" i USA, svjv er det bare det Norske helsedirekterotet som anser det som et "potensielt helseproblem". Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Propylenglykol er nok ganske så trygt ja. Brukes tom som løsningsmiddel i medisiner til injeksjon :-D http://en.wikipedia.org/wiki/Propylene_glycol Propylenglykol er "generally recognized as safe" i USA, svjv er det bare det Norske helsedirekterotet som anser det som et "potensielt helseproblem". Jepp Det er nok mer helsefarlig å spise for mye fisk pga tungmetaller selv om fisk er sunt skal man ikke overdrive 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Oki, trodde kanskje det siden det blir varmet opp osv. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Det blir varmet opp, men ikke såpass at noe tar fyr. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Vel om du har kjøpt noe crap fra eBay er det ikke godt å si, men de fleste av oss kjøper juice som er laget i hoved sak av propylenglykol og/eller vegetabilsk glyserol+ aromaer. Høres ikke akkurat ut som du har kjøpt kvalitet, for å si det sånn. http://www.ebay.com/itm/221286869656?var=520175573511&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Black Doubble starter kit, blueberry liquid flavor.. Regner med brennerene er helt ok værtfall, men liquiden vet man ikke hvor kommer fra.. Venter på ennå en pakke med litt nikotin og smak fra en wizettellerannet.. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det blir varmet opp, men ikke såpass at noe tar fyr. Nei, det er klart. Visste bare ikke hvor varmt det måtte være før noe skjedde. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg trodde Vamo'en min hadde røket i dag. Byttet batteri på den, og fikk ikke slått den på. Prøvde flere batterier, men helt død. Så pirket jeg tilfeldigvis litt på fjera i bunnen, prøvde en gang til, og da ble det liv i den. Kanskje du også kan prøve det... Man vet jo aldri, kanskje det funker. Tusen takk, det funka faktisk. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Tusen takk, det funka faktisk. Så bra. Det var ren flaks at jeg gjorde dette. Trodde ikke det var en "fix". Men da vet vi at fjæra kan være synderen om vamoen flater ut. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Tusen takk, det funka faktisk.Det var da godt at den ikke var ødelagt da Meget synd om en god mod slutter å funke Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg trodde det var lov til å importere juice med nikotin til eget forbruk? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg trodde det var lov til å importere juice med nikotin til eget forbruk? Jepp, så lenge det er fra EU-land. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg trodde det var lov til å importere juice med nikotin til eget forbruk? Ja, det er lov fra EU-land. Men ikke USA. Om det ikke har kommet nye regler, men det tror jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå