Amaline Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Ha-ha, jeg er fortsatt mett etter middag og kaker. Og det passer meg utmerket. Og nå skal du snart til å begynne å spise igjen.. Tror jeg skal ha et eller annet fra Fjordland i dag.... Blir ikke helt som din meny.. Og i tillegg skal jeg veke om en haug med dingser som har ligget lenge i koppen.. Jaja, det blir mye bra damp utav det, når jeg omsider blir ferdig. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Ser ut som jeg har klart å overtale jobben til at jeg kan dampe inne. Samt jeg har fått 2 personer til å skifte over til damping. Blir en varm vinter med andre ord Det her må vel være noe for Datasmurf ? http://www.youtube.com/watch?v=D2Zvypjjzxw Det er riktignok kinakopien http://limelightmechanics.com/ det er originalene, ser jo classy ut Endret 25. oktober 2013 av Lunalotic Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Og nå skal du snart til å begynne å spise igjen.. Tror jeg skal ha et eller annet fra Fjordland i dag.... Blir ikke helt som din meny.. Og i tillegg skal jeg veke om en haug med dingser som har ligget lenge i koppen.. Jaja, det blir mye bra damp utav det, når jeg omsider blir ferdig. Ja, da jeg kom inn i leiligheta til minstesøss og typen, slo matlukta fra pizzaboller og pannacotta mot meg. Og så sto det flere kaker på bordet, så dette blir en bra kveld med gamle og nye venner. Ser ut som jeg har klart å overtale jobben til at jeg kan dampe inne. Samt jeg har fått 2 personer til å skifte over til damping. Blir en varm vinter med andre ord Det her må vel være noe for Datasmurf ? http://www.youtube.com/watch?v=D2Zvypjjzxw Det er riktignok kinakopien http://limelightmechanics.com/ det er originalene, ser jo classy ut Bra du konverterer folk. Og de pipene var fete. Har virkelig lyst på en skikkelig e-pipe. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Heldig du. Ha en fin kveld Datasmurf. Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 hehe, du har vel rett - tenkte mer i gata av at jeg kan smake meg gjennom dem med en god dripper - et par drypp, smake, dryburn, ny smak, et par drypp .... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Du bruker ikke bomull da, toth? Silica? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Fikk mail om at VTR'n er sendt med Fed-Ex fordi DHL nekta å levere uten å få 50 $ ekstra siden jeg bor så øde til. Ikke at det gjør noe men.... Endret 26. oktober 2013 av balltuss Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Nei, det spiller vel ingen rolle hvem av de to som frakter.. antar jeg. Bare den kommer frem. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Nei, det spiller vel ingen rolle hvem av de to som frakter.. antar jeg. Bare den kommer frem. Nei, det spiller ingen rolle Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Vamo er jaggu meg no ubrukelig skit. Slutter jo bare å fungere. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Du bruker ikke bomull da, toth? Silica?det var foreløpig bare en idé, men jeg kommer ikke til å dryburne bomull nei Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Vamo er jaggu meg no ubrukelig skit. Slutter jo bare å fungere.er ikke batteriet? Kjøpte nye batterier til min to ganger - de var med protection, og døde så fort jeg prøvde å bruke dem i vamo. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Da tror jeg at jeg faktisk har klart å ødelegge ene o-ringen til glasstanken min. Måtte mishandle en carto for å kunne punche hull i den med hammer og spiker (Ja, jeg skal kjøpe en sånn ting til å slotte dem istedet, jeg er treg, ok!). Neste gang går cartoen inn med ''huet'' først!Jaja, Hawaiian Pineapple! Edit: Kjøpte 6 10 ml flasker med HP, hadde alt i en stooor flaske, lot den stå i romtemp i en uke, så stått ca en uke i kjøleskapet (+/-). Herregud så mye damp, juicen ble ganske tykk! NAM! Endret 26. oktober 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Da tror jeg at jeg faktisk har klart å ødelegge ene o-ringen til glasstanken min. Måtte mishandle en carto for å kunne punche hull i den med hammer og spiker (Ja, jeg skal kjøpe en sånn ting til å slotte dem istedet, jeg er treg, ok!). Neste gang går cartoen inn med ''huet'' først! Jaja, Hawaiian Pineapple! Edit: Kjøpte 6 10 ml flasker med HP, hadde alt i en stooor flaske, lot den stå i romtemp i en uke, så stått ca en uke i kjøleskapet (+/-). Herregud så mye damp, juicen ble ganske tykk! NAM! Bra du får med ekstra o-ringer fra IBT da Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Bra du får med ekstra o-ringer fra IBT da Ja! Er så fornøyd med denne tanken at det er sykt, TUSEN TAKK FOR ANBEFALING <3 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 er ikke batteriet? Kjøpte nye batterier til min to ganger - de var med protection, og døde så fort jeg prøvde å bruke dem i vamo. Dessverre ikke batteriet. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Ja! Er så fornøyd med denne tanken at det er sykt, TUSEN TAKK FOR ANBEFALING <3 Hvilken tank var det? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Hvilken tank var det? En IBtank, solid glasstank som er nydelig å se på og som funker suverent! http://www.ibtanked.com/ Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 En IBtank, solid glasstank som er nydelig å se på og som funker suverent! http://www.ibtanked.com/ Oki, tanks. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Vamo er jaggu meg no ubrukelig skit. Slutter jo bare å fungere. Alt som bare slutter å funke er ubrukelig skit :-D Når den funker er Vamo skitbra ;-D Vamoen er den som "hitter" hardest av alle mine regulerte mods. Har aldri hatt noe problem med min V2 og en V3 er på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå