balltuss Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 It's official, E-cigs are not medicines: Victory for vapers in EU parliament. http://www.e-cigarette-forum.com/infozone/news/eu-parliament-acts-e-cigs-not-medicine.html?utm_source=ECF+Active+Members+Opted-in.&utm_campaign=5a0bd28885-Split_Test_Sep_20135_9_2013&utm_medium=email&utm_term=0_22416810d6-5a0bd28885-25359805 Bravo Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 iTaste VTR er vist den første VV VW moden som fyrer under 1 ohm. Så denne reviewen, og han hadde ingen problemer med å fyre en Atty på 0.8 ohm på 15 watt Gleder meg skikkelig til å få den Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Stilig den VTR'en ja. Hva har du tenkt å bruke på den? utenom Iclear 30, hva er det ellers som passer inni der? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Hva var det du ikke skjønte? Jeg skulle bare poengtere at det allerede var svart på, og satt spørsmålet ditt og svarer inn i samme post.. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ligner veldig på blekkspruten Kanskje jeg skal teste en slik en Blekkspruten er bra, men denne løser alle problemene jeg har hatt med blekkspruten min. 1. O-ringene holder dekselene på plass 2. Det er god avstand mellom bunnen av juicebrønnen og lufthullene. Her er det en faktisk en ordentlig juicebrønn :-) 3. Justerbart og godt trekk, blekkspruten er for trang for meg. Så får du faktisk en Kayfun og denne under 200 kr. grensa ;-) https://www.fasttech.com/products/0/10006473/1494700-svoemesto-kayfun-v3-1-es-styled-rebuildable Kanskje klonen funker bedre enn orginalen? ;-) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Noen her som har fått pakker over 200 spenn fra ecigwizard stoppet? Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 iTaste VTR er vist den første VV VW moden som fyrer under 1 ohm. Så denne reviewen, og han hadde ingen problemer med å fyre en Atty på 0.8 ohm på 15 watt Gleder meg skikkelig til å få den Sikler på den der jeg også og ble med på konkurransen til Pbusardo ;-) Håper du gir oss feedback når du får din :-D Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Stilig den VTR'en ja. Hva har du tenkt å bruke på den? utenom Iclear 30, hva er det ellers som passer inni der?Skal bruke de fleste clearoene mine, og de aller fleste clearo's passer. Det som ikke passer er enkelte RBA's, men da kan man bruke adapteren som følger med Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Sikler på den der jeg også og ble med på konkurransen til Pbusardo ;-) Håper du gir oss feedback når du får din :-D Det skal jeg gjøre ja. Er litt irritert på at de enda ikke har sendt den. Jeg valgte jo DHL og den er på lager, så dette synes jeg er treigt. Er jo slik når man venter på noe, skulle helst hatt det i går lol Lykke til i konkurransen, håper du vinner dersom det ikke er avklart enda Endret 24. oktober 2013 av balltuss Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Noen her som har fått pakker over 200 spenn fra ecigwizard stoppet? Nope, to med vanlig post på litt over 300, en med express som var på over 200. Ingen er stoppet. (De skriver forresten bare flavorings utenpå, samt lavere verdi evt at det er gave.) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Oki. Må bestille meg noe nå, sagt det lenge. Men ikke blitt noen bestilling. Så nå synder jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Første kveld...? Feirer du flere dager? Du har vel bakt deg en smashing bursdagskake. Klart jeg gjør. Selskap med familien i dag, selskap med venner i morgen. I dag hadde vi røkt svinekam, fløtegratinerte poteter, egenkomponert fløtesaus og selskapserter til middag, og Verdens beste / Drømmen / Kvæfjord-kake og ostekake til dessert. I morgen blir det pizzaboller til middag, og ostekake og pannacotta til dessert, samt full fest så klart. Mamma fikk stå for kakene, hun gjør slike avanserte saker mye bedre enn meg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Oh, pannacotta er godt Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Trådene trekker opp e-juicen. Alle har sånne på et vis hvis jeg har skjønt det rett, men de som ikke synes ligger da i bunnen og inni det andre. Eller så det fyllet (bomull?) i cartomizere (stålrør inni tanken) som fører veska til fordamper. (eller veka). Skjønte du? Er nybegynner selv, så ikke helt sikker på om det er rett. Oki, da skjønner jeg. Visste ikke at dem var gjemt vekk. Godt jeg ikke er aleine om å være nybegynner. Takk for hjelpa. Slenger meg på: Gratulerer med dagen Smurf Slenger meg med på den, selv om jeg er seint ute. Jeg skulle bare poengtere at det allerede var svart på, og satt spørsmålet ditt og svarer inn i samme post.. Ahhh..okidoki. Endret 24. oktober 2013 av Maximalyd 1 Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Gratulerer med dagen (som var) Datasmurf! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Oh, pannacotta er godt Ja, det er det. Slenger meg med på den, selv om jeg er seint ute. Takk for det. Gratulerer med dagen (som var) Datasmurf! Mange takk, Heidi. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Klart jeg gjør. Selskap med familien i dag, selskap med venner i morgen. I dag hadde vi røkt svinekam, fløtegratinerte poteter, egenkomponert fløtesaus og selskapserter til middag, og Verdens beste / Drømmen / Kvæfjord-kake og ostekake til dessert. I morgen blir det pizzaboller til middag, og ostekake og pannacotta til dessert, samt full fest så klart. Mamma fikk stå for kakene, hun gjør slike avanserte saker mye bedre enn meg. ÅÅhh herregud.. Skulle ikke lest dette før jeg legger meg. Nå er jeg sulten. Vel... ingen mat før i morgen. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Ha-ha, jeg er fortsatt mett etter middag og kaker. Og det passer meg utmerket. Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Fikk vareprøver fra den italienske e-juice leverandøren Suprem-e. 1: Fantastisk flott/proff emballasje 2: Jeg har juice for en stund, og trenger plutselig en dripper for å få smakt på alt dette Endret 25. oktober 2013 av toth Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Fikk vareprøver fra den italienske e-juice leverandøren Suprem-e. 1: Fantastisk flott/proff emballasje 2: Jeg har juice for en stund, og trenger plutselig en dripper for å få smakt på alt dette suprem-e.jpg Der må det jo være noe som er godt. Tror du trenger mer enn EN dripper til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå