Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligner veldig på blekkspruten :) Kanskje jeg skal teste en slik en :p

Blekkspruten er bra, men denne løser alle problemene jeg har hatt med blekkspruten min.

1. O-ringene holder dekselene på plass

2. Det er god avstand mellom bunnen av juicebrønnen og lufthullene. Her er det en faktisk en ordentlig juicebrønn :-)

3. Justerbart og godt trekk, blekkspruten er for trang for meg.

Så får du faktisk en Kayfun og denne under 200 kr. grensa ;-)

https://www.fasttech.com/products/0/10006473/1494700-svoemesto-kayfun-v3-1-es-styled-rebuildable

Kanskje klonen funker bedre enn orginalen? ;-)

Lenke til kommentar

iTaste VTR er vist den første VV VW moden som fyrer under 1 ohm. Så denne reviewen, og han hadde ingen problemer med å fyre en Atty på 0.8 ohm på 15 watt :) Gleder meg skikkelig til å få den :p

Sikler på den der jeg også og ble med på konkurransen til Pbusardo ;-)

Håper du gir oss feedback når du får din :-D

Lenke til kommentar

Sikler på den der jeg også og ble med på konkurransen til Pbusardo ;-)

Håper du gir oss feedback når du får din :-D

Det skal jeg gjøre ja. Er litt irritert på at de enda ikke har sendt den. Jeg valgte jo DHL og den er på lager, så dette synes jeg er treigt. Er jo slik når man venter på noe, skulle helst hatt det i går lol :D Lykke til i konkurransen, håper du vinner dersom det ikke er avklart enda :) Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Noen her som har fått pakker over 200 spenn fra ecigwizard stoppet?

Nope, to med vanlig post på litt over 300, en med express som var på over 200. Ingen er stoppet. :) (De skriver forresten bare flavorings utenpå, samt lavere verdi evt at det er gave.)

Lenke til kommentar

Første kveld...? Feirer du flere dager? Du har vel bakt deg en smashing bursdagskake. :)

Klart jeg gjør. Selskap med familien i dag, selskap med venner i morgen. :)

I dag hadde vi røkt svinekam, fløtegratinerte poteter, egenkomponert fløtesaus og selskapserter til middag, og Verdens beste / Drømmen / Kvæfjord-kake og ostekake til dessert.

I morgen blir det pizzaboller til middag, og ostekake og pannacotta til dessert, samt full fest så klart.

Mamma fikk stå for kakene, hun gjør slike avanserte saker mye bedre enn meg. :)

Lenke til kommentar

Trådene trekker opp e-juicen. Alle har sånne på et vis hvis jeg har skjønt det rett, men de som ikke synes ligger da i bunnen og inni det andre. Eller så det fyllet (bomull?) i cartomizere (stålrør inni tanken) som fører veska til fordamper. (eller veka). Skjønte du? Er nybegynner selv, så ikke helt sikker på om det er rett. :)

Oki, da skjønner jeg. Visste ikke at dem var gjemt vekk. :) Godt jeg ikke er aleine om å være nybegynner. :p Takk for hjelpa.

Slenger meg på: Gratulerer med dagen Smurf :)

Slenger meg med på den, selv om jeg er seint ute. :p

Jeg skulle bare poengtere at det allerede var svart på, og satt spørsmålet ditt og svarer inn i samme post..

Ahhh..okidoki. :)

Endret av Maximalyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klart jeg gjør. Selskap med familien i dag, selskap med venner i morgen. :)

I dag hadde vi røkt svinekam, fløtegratinerte poteter, egenkomponert fløtesaus og selskapserter til middag, og Verdens beste / Drømmen / Kvæfjord-kake og ostekake til dessert.

I morgen blir det pizzaboller til middag, og ostekake og pannacotta til dessert, samt full fest så klart.

Mamma fikk stå for kakene, hun gjør slike avanserte saker mye bedre enn meg. :)

ÅÅhh herregud.. Skulle ikke lest dette før jeg legger meg. Nå er jeg sulten. :D Vel... ingen mat før i morgen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk vareprøver fra den italienske e-juice leverandøren Suprem-e.

1: Fantastisk flott/proff emballasje

2: Jeg har juice for en stund, og trenger plutselig en dripper for å få smakt på alt dette :p

post-68079-0-35714400-1382705789_thumb.jpg

Endret av toth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...