Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres jo ut som det er batteriet det er noe gale med da siden tanken funker fint på passthrough'en. Kanskje du skulle sendt Mail til damping ( Ramzy ) og hørt?

Ja, jeg må nok gjøre det. Men synes det er rart med mange feil på leveringer derfra nå. En kompis sitt twist-batteri døde også etter en uke, og et nytt ego - batteri kom uten ego - gjenger (!). Og evod 'n min som ikke virket. Synd, for på service og levering er han topp!

Lenke til kommentar

Mulig han mener clearomizer med synlige tråder? Jeg trodde også det het veker, helt til jeg skjønte at det var heller de greiene inni. (?)

Tror du har rett....mener disse trådene som henger ut. Hva er de EGENTLIG til? Jeg har slike både med og uten tråder.

ego_vision_clear02_grande.jpg

Lenke til kommentar

Alt har veker. Ingen veke ingen damp. Noen har stålveker, noen har Silica, og noen har bomull :) Vekene trekker til seg juicen som du damper :D

Tror du har rett....mener disse trådene som henger ut. Hva er de EGENTLIG til? Jeg har slike både med og uten tråder.

... ?

Lenke til kommentar

Trådene trekker opp e-juicen. Alle har sånne på et vis hvis jeg har skjønt det rett, men de som ikke synes ligger da i bunnen og inni det andre. Eller så det fyllet (bomull?) i cartomizere (stålrør inni tanken) som fører veska til fordamper. (eller veka). Skjønte du? Er nybegynner selv, så ikke helt sikker på om det er rett. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg fått meg en ny favorittdripper :-)

https://www.fasttech.com/p/1406704

Denne er kjempelett å bygge i, hull i stolpene og settskruer som fester coilen. Den har to deksler, som gir en dyp og fin brønn som holder masse juice uten at det surkler og renner ut av lufthullene. Det er også tre hull, men bare på den ene siden, slik at dette er en singlecoil dripper. Når man setter på det øvre dekselet, kan man justere luftmengden ved å line opp ett, to eller tre hull.

Jeg satte den opp med 4 wraps 0,25 kanthal rundt dobbel 2 mm Ecowool. Konvensjonell coil. Det ble 1,2 ohm. Med alle tre hullene linet opp, blir masse luft fordelt via tre hull dratt igjennom coilen. Trekket er perfekt og dampmengden stor. Smaken er kjempebra. Dette er noe av det beste jeg har smakt :-D

Dripperen er laget i rustfritt stål, tilpasningen på de tre delene er perfekt, lufthullene lines perfekt opp og O-ringene holder de to dekselene perfekt på plass, sitter godt så de ikke flytter på seg uten at jeg vil og det går fremdeles helt fint justere luftmengden :-) Eneste drawback her er drip tip'en som følger med, den er for liten og sitter ikke fast. Favoritt drip tipen min derimot, sitter perfekt i dripperen :-)

Lenke til kommentar

Takk for det, kjære deg. :)

Sitter og hører på bursdagslista mi etter å ha dundret Flaming Lips hele dagen, og dette er i grunn en ganske koselig avslutning på første kveld. :)

Første kveld...? Feirer du flere dager? Du har vel bakt deg en smashing bursdagskake. :)

Kjempebra. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg fått meg en ny favorittdripper :-)

https://www.fasttech.com/p/1406704

Denne er kjempelett å bygge i, hull i stolpene og settskruer som fester coilen. Den har to deksler, som gir en dyp og fin brønn som holder masse juice uten at det surkler og renner ut av lufthullene. Det er også tre hull, men bare på den ene siden, slik at dette er en singlecoil dripper. Når man setter på det øvre dekselet, kan man justere luftmengden ved å line opp ett, to eller tre hull.

Jeg satte den opp med 4 wraps 0,25 kanthal rundt dobbel 2 mm Ecowool. Konvensjonell coil. Det ble 1,2 ohm. Med alle tre hullene linet opp, blir masse luft fordelt via tre hull dratt igjennom coilen. Trekket er perfekt og dampmengden stor. Smaken er kjempebra. Dette er noe av det beste jeg har smakt :-D

Dripperen er laget i rustfritt stål, tilpasningen på de tre delene er perfekt, lufthullene lines perfekt opp og O-ringene holder de to dekselene perfekt på plass, sitter godt så de ikke flytter på seg uten at jeg vil og det går fremdeles helt fint justere luftmengden :-) Eneste drawback her er drip tip'en som følger med, den er for liten og sitter ikke fast. Favoritt drip tipen min derimot, sitter perfekt i dripperen :-)

Ligner veldig på blekkspruten :) Kanskje jeg skal teste en slik en :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...