Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk nettopp EGO CE4 i posten fra UK. (Ebay) Har testet dette her en gang, uten nikotin, og fikk med jordbærsmak, uten nikotin og fant ut av at jeg måtte ha dette selv...

Såe.. Evt andre som har slike, hvor kjøper dere nikotinholdig veske fra? Er ute etter å både kutte røykeutgifter og forbedre røykehelsa.. :)

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp EGO CE4 i posten fra UK. (Ebay) Har testet dette her en gang, uten nikotin, og fikk med jordbærsmak, uten nikotin og fant ut av at jeg måtte ha dette selv...

Såe.. Evt andre som har slike, hvor kjøper dere nikotinholdig veske fra? Er ute etter å både kutte røykeutgifter og forbedre røykehelsa.. :)

www.liberty-flights.co.uk www.spaincigar.es :D og det forrige tipset selvsagt e-cigwizard :)
Lenke til kommentar

Takker for svar.. Men er helt fersk i dette her. Type nikotinstyrke skulle jeg hatt? Røyker marlboro / paramount til vanlig..

jeg begynte med 18 mg nikotin, og holder meg på det enda. Røyka i 27 år før jeg slutta. Med 18 mg har jeg ikke hatt behov for en eneste røyk. Nå er det snart et år siden jeg gikk over til e-cig :D
Lenke til kommentar

Hei igjen folkens! Jeg har nå et twist-batteri jeg bruker fra damping.no. Bruker også tank med cartomizer, en Smok DCT. De siste to dagene har batteriet og nederst på tanken blitt veldig varmt. Så jeg har ikke brukt det lenge før jeg har byttet til vv passtrough-batteriet. Iløpet av natten/dagen så ble juicen i tanken nesten svart.. Det er banansmak fra VR om det har noe å si. Jeg får nesten ikke ut damp. Har også prøvd en annen tank (samme type), men annen juice i. Det er fortsatt nesten ikke damp. MEN da jeg bruker passtrough-batteriet, så kommer dampen som bare det, og varmen uteblir. Hva er grunnen til dette? Er det batteriet det er noe feil med? Har bare hatt det litt over en uke, så en smule skuffende..

Lenke til kommentar

Hei igjen folkens! Jeg har nå et twist-batteri jeg bruker fra damping.no. Bruker også tank med cartomizer, en Smok DCT. De siste to dagene har batteriet og nederst på tanken blitt veldig varmt. Så jeg har ikke brukt det lenge før jeg har byttet til vv passtrough-batteriet. Iløpet av natten/dagen så ble juicen i tanken nesten svart.. Det er banansmak fra VR om det har noe å si. Jeg får nesten ikke ut damp. Har også prøvd en annen tank (samme type), men annen juice i. Det er fortsatt nesten ikke damp. MEN da jeg bruker passtrough-batteriet, så kommer dampen som bare det, og varmen uteblir. Hva er grunnen til dette? Er det batteriet det er noe feil med? Har bare hatt det litt over en uke, så en smule skuffende..

Høres jo ut som det er batteriet det er noe gale med da siden tanken funker fint på passthrough'en. Kanskje du skulle sendt Mail til damping ( Ramzy ) og hørt?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...