Heidi Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg anbefalte den i vinter. Så ble jeg lei, og den ødela en gammel CE5. Tror jeg holder meg til å lage ekte tiramisù, fremfor å dampe det. Folk sier at den jeg lager er grævla go'e, uansett. Ja, det tviler jeg ikke på! Jeg leste gjennom noen tilfeldige sider her en gang til i forrige uke, og da bestilte jeg den, men det var ikke smaken for meg nei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Nei, mye av "moroa" ligger i å finne ut hvilke smaker man liker. Jeg har et skap fullt av juice jeg ikke har så mye til overs for lenger. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Men kaster du de bare når de blir for gamle da eller? Jeg har foreløpig fått med meg to som er hekta på damp, så håper at noen liker det jeg ikke vil ha. Men begynner å bli noen kroner ut av vinduet på juicer som forsåvidt bare venter på å bli kasta. Jeg vet foreløpig at jeg kun liker RY4 fra VR, og bananen dems, pluss premium blend fra samme merke. Så nå skal jeg skjerpe meg og kutte ut forsøk på å kjøpe av andre merker, siden det bare er mislykka. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Så lenge de ikke blir skjemt (har bare skjedd med én så langt), så lar jeg de bare stå, gir de bort til folk som kommer innom og er interesserte i å prøve. Eller prøver de igjen flere måneder senere for å se om de har blitt bedre / smaken min har utviklet seg. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 I starten likte jeg bare VR sin Hawaiian Pineapple og Cinnamon Rolls, men hver uke fikk jeg nye smaker i posten, kjøpte sample packs og lignende, og nå er smakslista mi helt forandret. Det går fortsatt mye i frukt vel og merke. Surt eple, mandarin, mango, og så Decadent Vapours Spearmint da. Den er en favoritt på carto. Særlig om morgenen og dagen derpå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Datasmurf. Eplesmaken du anbefalte, fort. Skal bestille noe juice. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Pleier dere å blande smaker da? Tenkte på om noen av de jeg ikke liker blir bedre med mer tobakks-smak i feks. Edit: Og hvor får man kjøpt ren PG? Synes noen av juicene virker for tjukke, tenkte det hjalp å tynne de ut litt. Endret 17. oktober 2013 av Heidi Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 De fleste som selger juice, har ren PG. Lib flight, ecigwiz og Pinkmule f.eks. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Pleier dere å blande smaker da? Tenkte på om noen av de jeg ikke liker blir bedre med mer tobakks-smak i feks. Edit: Og hvor får man kjøpt ren PG? Synes noen av juicene virker for tjukke, tenkte det hjalp å tynne de ut litt. Personlig blander jeg stadig - enten ved å blande to juicer, eller legge til ren smaksessens eller VG/PG med/uten nic. Ren PG uten/med nic får du bl.a. her: http://www.totallywicked-eliquid.co.uk/products/e-liquid/mix-your-own/diluents-and-accessories/250ml-pg-ag-glycerine-vg-diluents-2-2-product.html http://www.totallywicked-eliquid.co.uk/products/e-liquid/mix-your-own/nicotine-solutions/100ml-platinum-ice-54mg-unflavoured-2-2-product.html (velg PG/VG) Alt ligger under "Mix your own": http://www.totallywicked-eliquid.co.uk/products/e-liquid-products.html Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Datasmurf. Eplesmaken du anbefalte, fort. Skal bestille noe juice. http://www.vapourjuice.co.uk/Moon_Shine_Bad_Apple_Flavour_E_Liquid/p1313037_9028033.aspx Gikk vel noen timer fra du posta til jeg våkna igjen og så det der Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Takker, gamle giljotin! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Bah. Satte i en ny carto i tanken, fylte opp og lot den ligge i 20 min for at juicen skulle trekke inn, og så funker'n itte. >< e: Fungerer på alle batterier unntatt VAMO-en. Endret 17. oktober 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Har nå sittet å sett Pbusardo's review av iTaste VTR og må si jeg sikler Skal ha den ja helt klart. Noen som vet om gode tilbud på den? Evt noen norske sjapper som selger den ( synd ikke Ramzy har den ) fordi prisen er langt over tollgrensa. Solid metallboks må jeg si, og liker spesielt at cartoen er beskyttet i selve boksa kommer med ny iClear30 også som Pbusardo mener er bedre enn den forrige Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Det håper jeg da virkelig den er, for min nåværende iClear-30 har blitt en skuffelse. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Det håper jeg da virkelig den er, for min nåværende iClear-30 har blitt en skuffelse. Ja, det har mine to også. Bytta hodet på den ene i går, og det smaker fortsatt brent, den andre vaska jeg i går og den gir nesten ikke damp og begge lekker fra bunnen. Vurderte å kjøpe nye, men skal nå heller vente til jeg bestiller VTR Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Er det normalt at en carto i tank kan tette seg om den står noen dager uten å bli brukt? Fylte en ny en på lørdag, men glemte den igjen hos ei venninne, og fikk den ikke tilbake før i dag, og selv om den er lite brukt (og funka som faen på lørdag) så er den stusselig som faen nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Ja, det har mine to også. Bytta hodet på den ene i går, og det smaker fortsatt brent, den andre vaska jeg i går og den gir nesten ikke damp og begge lekker fra bunnen. Vurderte å kjøpe nye, men skal nå heller vente til jeg bestiller VTR Ja, det er det jeg sliter med også. Nesten ingen damp, smaker brent og lekker som faen. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Er det normalt at en carto i tank kan tette seg om den står noen dager uten å bli brukt? Fylte en ny en på lørdag, men glemte den igjen hos ei venninne, og fikk den ikke tilbake før i dag, og selv om den er lite brukt (og funka som faen på lørdag) så er den stusselig som faen nå. Vet ikke om det er normalt akkurat, men enkelte Juicer er verre enn andre til å gørre til coilen. Plukka akkurat frem en Pyrex Cartotank jeg ikke har brukt på flere mnd, med hot Cinnamon på, og den funka bra Ja, det er det jeg sliter med også. Nesten ingen damp, smaker brent og lekker som faen.Ja, og å bytte hodet hjelper ikke. Det er merkelige greier. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jeg har gitt opp masseproduserte fordamperhoder. Jeg ga opp alt av clearos og tanker og brukte bare drippere lenge, fordi masseproduserte fordamperhoder ikke funket ordentlig for meg. Nå bruker jeg Protankene mine på jobb igjen. Med egenproduserte fordamperhoder, får jeg ordentlig goddamp. Oppsetter mitt nå er K-100 med AW 18350/18490 batterier. Protank med 1,4 ohm mikrocoil og bomull. Det er ingen lekkasje eller surkling, veker perfekt og smaker bra. Ikke dripperkvalitet, men bra nok. Masse damp blir det i hvert fall :-) Jeg har en iclear 30 som trenger nytt hode. Jeg driver å pønsker på hva jeg skal lage til der... Er ikke glad i dual coil, så det blir nok single microcoil og bomull. Vet bare ikke helt hvordam jeg skal få tettet de overflødige vekehullene i fordamperhodet... Mulig jeg lager en tjukk mikrocoil og doble bomullveker... Må forske litt :-) Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Da har jeg bestilt VTR herfra http://www.fairy-gift.com/itaste-vtr-p-35.html Valgte DHL og betalte 20$ for det isteden for gratis frakt, siden jeg ikke vil vente i ukevis Gleder meg sinnsykt til å få skjønnheten levert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå