Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Du kan gjøre det ja, på flere forskjellige måter.

En er å ha dem i kokende vann, eller som jeg gjorde: hadde litt vodka i ett glass og lot de ligge til bløt i vodkaen. Så dagen etterpå lar du dem tørke litt, og tørrbrenner atomizeren til den gløder fint, så er du good to go! Husk å prime litt etterpå med litt juice.

Takk for svar! :)

Hvordan er det forresten med cartomizere? Den ene jeg har banan på smaker og lukter svidd, enda jeg har passet på å fylle på den. Bare brukt siden lørdag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar! :)

Hvordan er det forresten med cartomizere? Den ene jeg har banan på smaker og lukter svidd, enda jeg har passet på å fylle på den. Bare brukt siden lørdag.

Det kan være mange grunner til hvorfor den smaker svidd allerede. Dårlig påfylling kan være en grunn, men du må også huske på at cartomizere varier fra carto til carto, så noen vil bli dårlige omtrent med en gang mens andre kan vare ganske lenge.

Lenke til kommentar

Det kan være mange grunner til hvorfor den smaker svidd allerede. Dårlig påfylling kan være en grunn, men du må også huske på at cartomizere varier fra carto til carto, så noen vil bli dårlige omtrent med en gang mens andre kan vare ganske lenge.

Hm, dette er boge cartomizere.. Men går det ann å rense de på noen måte? Kan det ha noe med hvilken juice man bruker? Har hørt at kanel og sitrus-juicer kan være harde, men ett sted var banan nevnt i samme slengen.

Lenke til kommentar

Hm, dette er boge cartomizere.. Men går det ann å rense de på noen måte? Kan det ha noe med hvilken juice man bruker? Har hørt at kanel og sitrus-juicer kan være harde, men ett sted var banan nevnt i samme slengen.

Noen juicer kan gugge opp cartos og atomizers fortere enn det andre juicer kan, som f.eks tykke eller mørke juicer.

Du kan jo prøve å rense dem og se hva du syns? La dem ligge litt I glovarmt vann for så å blåse juicen ut og så la de tørke? Jeg pleier å bare kaste dem etter bruk selv.. varier i alt fra 3-5 dager for meg, mens det er noen som bruker samme carto i flere måneder (IKKE spør meg hvordan de får til det :p )

Lenke til kommentar

Kanel og citrus er harde mot tanken, dvs at en tank som ikke er av glass kan sprekke. Det er ikke nødvendigvis de samme som er hard mot coilen. Custard-aromaer er ikke en trussel mot plasten, men gunker opp coilen veldig fort. Og jo mer sweetner, jo styggere coil. Grants vc er et godt eksempel. Ikke mange timene før coilen er helt svart og opp-gunket med den. :)

Lenke til kommentar

Hvordan får du til dette Buffy..? Hvor er det de ryker? Er det skruen?

Min er så solid at jeg tror jeg kunne stått på den uten at den ryker. Har denne her:

http://pink-mule.com/siam-mods-hole-in-one-cart-punch-caromizer-hul?filter_name=hole

Mener å ha sett den andre steder også, ikke bare hos P.mule.

Det er en typ sånn ja. Virker som om noe inni selve greia går i stykker, og så plutselig går det ikke ann å pierce cartoen lenger med skruen av en eller annen rar grunn. Den første jeg hadde varte i godt over ett halvt år, de to siste nå har tatt kvelden jævla fort. Lurer på om jeg bare skal be om penga tilbake og bestille fra en annen side, kan hende de vapeescape har fått inn nå suger som bare det.

Lenke til kommentar

Her er linkene til Biltema dremelen og diamantkappskive :-)

Cartopuncheren jeg fikk fra Vapeescape sugde også.

http://www.biltema.no/no/Verktoy/Elverktoy/Slipemaskin/Minisliper-130-W-17083/

http://www.biltema.no/no/Verktoy/Slipe-og-kappe/Multisliber/Diamantkappesett-8-deler-20547/

Første skiva mi funker like godt som ny enda. men jeg bruker ikke noe i nærheten så mange cartoer som deg da :-)

Lenke til kommentar

Det er en typ sånn ja. Virker som om noe inni selve greia går i stykker, og så plutselig går det ikke ann å pierce cartoen lenger med skruen av en eller annen rar grunn. Den første jeg hadde varte i godt over ett halvt år, de to siste nå har tatt kvelden jævla fort. Lurer på om jeg bare skal be om penga tilbake og bestille fra en annen side, kan hende de vapeescape har fått inn nå suger som bare det.

Jula har original Dremel på knalltilbud:

http://www.jula.no/slipe-graveringsmaskin-010031

Lenke til kommentar

Hei!

Er lenge sidan eg har vert aktiv her no. Eg starta for fire mnd siden med å kutte ut snus med dampen. Kjøpte inn masse utstyr og juice og det gikk ekstremt bra i starten. Dei første to månadane gikk smertefritt - eg kunne dampe så mykje eg ville på jobb og det samme heime. Så begynte eg å studere igjen, og der smalt det. Eg fann ein feil i min geniale plan. Ein kan ikkje sitte midt i ein forelesningssal med 200stk og sende opp røykskyer. Klart, ein kan "stealth" dampe, men det går ikkje i lengden. Så diverre havna eg på snusen igjen.

Heldigvis snusar eg mykje mindre enn før. Eg prøver å holde meg til damp når eg er heime og heller kun snuse på skulen. Men når ein først snuser, kjenner ein suget heile tiden og det er ikkje lett å la være.

Lenke til kommentar

Jeg vet jeg har lest en anbefaling her inne om Tiramisu fra Decadent Vapors. Husker ikke hvilken side eller om det er langt bak, så orker ikke å lete. Men har en full flaske her, jeg sender den gjerne til noen som vil ha den. Synes den både lukta og smakte pyton :( (18mg)

Lenke til kommentar

Her er linkene til Biltema dremelen og diamantkappskive :-)

Cartopuncheren jeg fikk fra Vapeescape sugde også.

http://www.biltema.no/no/Verktoy/Elverktoy/Slipemaskin/Minisliper-130-W-17083/

http://www.biltema.no/no/Verktoy/Slipe-og-kappe/Multisliber/Diamantkappesett-8-deler-20547/

Første skiva mi funker like godt som ny enda. men jeg bruker ikke noe i nærheten så mange cartoer som deg da :-)

Jula har original Dremel på knalltilbud:

http://www.jula.no/slipe-graveringsmaskin-010031

Får ikke bestilt hjem fra noen av delene :(

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Jeg vet jeg har lest en anbefaling her inne om Tiramisu fra Decadent Vapors. Husker ikke hvilken side eller om det er langt bak, så orker ikke å lete. Men har en full flaske her, jeg sender den gjerne til noen som vil ha den. Synes den både lukta og smakte pyton :( (18mg)

Jeg anbefalte den i vinter.

Så ble jeg lei, og den ødela en gammel CE5. :p

Tror jeg holder meg til å lage ekte tiramisù, fremfor å dampe det. Folk sier at den jeg lager er grævla go'e, uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken type Protank du kjøper, Kanger, Dbox eller Davide, spiller liten rolle, de funker på samme måte og bruker vel tom samme fordamperhoder. Skal du bare bruke eGo, kan det være like greit å gå for en Davide mini eller Protank mini. De har eGo gjenger og du slipper pyntering for å dekke eGo gjengene. Hele greia blir nok også litt kortere.

Da prøver jeg på det. :) Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...