EvilSeagull Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvis du har lyst på noe billig dritt som KANSKJE går gjennom tollen så kan du prøve DX, men det anbefales ikke på noen som helst måte. svært så negativ du var 1 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Nå som denne tråden er relativt godt utfylt, jeg er interessert i å gå over til E-Sig, røyker ikke mye, én 10pk i måneden, men hvorfor ikke. Har sett litt gjennom tråden, men lurer på hvor jeg skal begynne. Kunne noen tipset om bestillingsside + hva jeg bestiller? Damping.no er et bra sted å se etter startsett. Ta en titt inn der du også EvilSeagull. Det finnes andre norske sider som sikkert også er bra. Blir litt til at alle her inne anbefaler damping.no fordi det er en bra nettbutikk. Men det er ikke den eneste norske. De selger også e-juice uten nikotin. For e-juice med nikotin anbefales ofte den engelske siden ecigwizard.com. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 svært så negativ du var Ja, beklager! Har bare hørt veldig mange skrekkhistorier om dårlige ecigaretter derfra som direkte smaker plast, noe som jeg ikke vil tro er helt trygt heller, også blir det definitivt sendt tilbake hvis pakken blir tatt i tollen. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Skjønner ikke helt hva som feiler evoden din, men er rimelig sikker på at det er hodet det er noe i veien med, ikke selve evoden. Når det gjelder ce-4, så er fire dager uten å rengjøre den mye. Når jeg brukte slike i begynnelsen, så vasket jeg dem etter en dag, toppen to dager. Ta den fra hverandre og skyll delene under varmt vann. Gjerne legg dem i varmt vann en stund også. La dem ligge til tørk. Så "tørrbrenner" du coilen ved at du trykker på knappen i to sekunder noen ganger, til det slutter å komme "røyk". Du brenner da bort brent juice som kladder til coilen, og den blir nesten god som ny. Så setter du på tanken og fyller opp med ny juice. Håper dette ble forståelig. Du kan finne youtube videoer også. "Dryburn ce-4, ce.5. eller vivi nova" Søk på noe sånt. Takk, da skal jeg gjøre det med en gang! Ang evod'en så er jeg ganske så usikker. Føler vel egentlig at jeg ikke vil ha de, hvis de virker så dårlig fra fabrikk.. Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg vet at det bare er noen dager siden Heidi begynte, men jeg syntes det var greit å forsøke å forklare problemet for det :-) Det at fabrkkcoilene funker dårlig, gjelder også nesten alle andre clearo's jeg har prøvd (de fleste). Skal jeg ha god damp, må jeg recoile selv. Den eneste clearoen som har funket noen lunde greit med fabrikkcoil for meg, er iclear 30. Bortsett fra at den smakte veldig "møkkete nybil" de første 4-5 tankene. Jeg er ofte å se under en stor dampsky med seriøs redskap i hånden. Derfor blir jeg spurt HELE tiden om hva jeg anbefaler og det er ikke lett. Det eneste som funker fjell for meg er genesis/autodripper, drippere og Kayfun. Akseptabelt er iclear 30 og egencoila EVOD/Protank. Det er ikke lett når folk ønsker en anbefaling på et startsett til småpenger. De fleste vil jo ikke begynne å coile selv med en gang og iclear 30 krever en kraftig og pricey VV/VW mod for å yte noe i nærheten av sitt beste. Hva slags ustyr trenger jeg for å gjøre dette? HVIS jeg tør å begi meg ut på det.. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg vet at det bare er noen dager siden Heidi begynte, men jeg syntes det var greit å forsøke å forklare problemet for det :-) Det at fabrkkcoilene funker dårlig, gjelder også nesten alle andre clearo's jeg har prøvd (de fleste). Skal jeg ha god damp, må jeg recoile selv. Den eneste clearoen som har funket noen lunde greit med fabrikkcoil for meg, er iclear 30. Bortsett fra at den smakte veldig "møkkete nybil" de første 4-5 tankene. Jeg er ofte å se under en stor dampsky med seriøs redskap i hånden. Derfor blir jeg spurt HELE tiden om hva jeg anbefaler og det er ikke lett. Det eneste som funker fjell for meg er genesis/autodripper, drippere og Kayfun. Akseptabelt er iclear 30 og egencoila EVOD/Protank. Det er ikke lett når folk ønsker en anbefaling på et startsett til småpenger. De fleste vil jo ikke begynne å coile selv med en gang og iclear 30 krever en kraftig og pricey VV/VW mod for å yte noe i nærheten av sitt beste. For noen måneder siden så koste jeg meg skikkelig med ce-5 og særlig Vision vivi nova mini. Alt smakte så godt og spennende i starten. Man skal jo liksom "gå veien" via disse clearoene før man kommer over på carto-tanker og rba. Først vanlig ego, så twist, så Vamo o.l. Tror du gikk veldig raskt videre i forhold til mange andre. Er nok lett at en nybegynner blir overveldet om det anbefales en genesis autodripper. Jeg har forresten prøvd det nå. Fantastisk. Men mesh vil jeg ikke bruke. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Takk, da skal jeg gjøre det med en gang! Ang evod'en så er jeg ganske så usikker. Føler vel egentlig at jeg ikke vil ha de, hvis de virker så dårlig fra fabrikk.. Jeg har 5-6 evoder og hatt masse hoder. Har ikke hatt noen store problemer med dem. Så du har nok vært litt uheldig. Har du fått svar fra forhandler? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Damping.no er et bra sted å se etter startsett. Ta en titt inn der du også EvilSeagull. Det finnes andre norske sider som sikkert også er bra. Blir litt til at alle her inne anbefaler damping.no fordi det er en bra nettbutikk. Men det er ikke den eneste norske. De selger også e-juice uten nikotin. For e-juice med nikotin anbefales ofte den engelske siden ecigwizard.com. http://www.damping.no/collections/startsett noen tips? Hvilke av disse er bra, hvis noen har erfaringer? Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ja, beklager! Har bare hørt veldig mange skrekkhistorier om dårlige ecigaretter derfra som direkte smaker plast, noe som jeg ikke vil tro er helt trygt heller, også blir det definitivt sendt tilbake hvis pakken blir tatt i tollen. jeg kjøpte nettop en på dx for 2,2 dollar. om den blir stoppa i tollen kunne jeg ikke gitt mer blaffen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 jeg kjøpte nettop en på dx for 2,2 dollar. om den blir stoppa i tollen kunne jeg ikke gitt mer blaffen Sikkert greit hvis man ikke forventer at den faktisk kommer frem, men jeg vil gjerne faktisk motta mine pakker.. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 http://www.damping.no/collections/startsett noen tips? Hvilke av disse er bra, hvis noen har erfaringer? Jeg ville valgt et av settene på nedreste rad. For der er det to stk i settet. Dermed har du strøm på et batteri når du lader det andre. 900 mah betyr at det holder lengere enn 650 mah før det må lades. Det er forskjellen på de. Men om du damper lite, så holder det kanskje med 650. Om du synes det holder med ett batteri for å prøve, så ville jeg valgt "stoptober"-kittet til 299,- Der er det også med en flaske juice. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg ville valgt et av settene på nedreste rad. For der er det to stk i settet. Dermed har du strøm på et batteri når du lader det andre. 900 mah betyr at det holder lengere enn 650 mah før det må lades. Det er forskjellen på de. Men om du damper lite, så holder det kanskje med 650. Om du synes det holder med ett batteri for å prøve, så ville jeg valgt "stoptober"-kittet til 299,- Der er det også med en flaske juice. Hvordan er egentlig varigheten på de? En ampull = 20 sigaretter? Siden jeg røyker lite uansett, ville det vært lurt å vente til de blir lovlig å selge i Norge? Hører det er mulig nå med H/FRP Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Da har jeg vært ute på byen og preket igjen. For håpentligvis konverterte jeg et par røykere i dag også. Var i alle fall mange som var veldig interesserte både i å finne ut hva det var, og å få prøve. Jeg vandra rundt på et utested med VAMO og ProTank med vilje for å reklamere litt, og det var bare gode greier. Både blant 20 år gamle røykere og folk som hadde passert femti for lenge siden, så dette lover bra. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvordan er egentlig varigheten på de? En ampull = 20 sigaretter? Siden jeg røyker lite uansett, ville det vært lurt å vente til de blir lovlig å selge i Norge? Hører det er mulig nå med H/FRP Dette er en norsk side, og det de selger er tillatt enn så lenge. Juicen er nikotinfri, men du er tydeligvis ikke så veldig nikotin-avhengig så du kan jo prøve den. Å kjøpe juice fra England med nik er også foreløbig tillatt. Må være EU-land. Er usikkert hvordan det blir i fremtiden, uansett regjering. Men vi får håpe på det beste. Du vil ha lenge av en 10 ml flaske med ditt forbruk. Ikke så godt å måle i antall sigaretter, men mange bruker 2-5 ml for dagen. Du er jo ikke i nærheten av det. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Da har jeg vært ute på byen og preket igjen. For håpentligvis konverterte jeg et par røykere i dag også. Var i alle fall mange som var veldig interesserte både i å finne ut hva det var, og å få prøve. Jeg vandra rundt på et utested med VAMO og ProTank med vilje for å reklamere litt, og det var bare gode greier. Både blant 20 år gamle røykere og folk som hadde passert femti for lenge siden, så dette lover bra. Bra du misjonerer. Også med det store utstyret. Bra det ikke var selvlysende... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ha-ha, det var ikke langt unna. Lurer på om det finnes selvlysende e-juice … Fikk mange forespørsler om hva det var jeg brukte da jeg kom slentrende inn blant røykerne. Fløyte, pipe, crack og marijuana var mange av forslagene. Fikk meg også en kompis for kvelden, noe som passet meg utmerket, siden jeg 9/10 ganger drar på konsert alene. Hardt å ha eklektisk musikksmak. Og jeg forklarte villig i vei, selvfølgelig. Det er jo det jeg gjør. Sånn bortsett fra dette, sitter jeg på spennende nyheter, og november kan bli en interessant måned, skal vi tro SIRUS. Gled dere. Lenke til kommentar
Rokkar Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Væskene til LF er "rene" PG og VG, kan være litt PG i VG-væskene pga en del aromaer er i PG. Din dual coil er laget med to stk 1.6ohm coiler regner jeg med? Da er motstanden 0.8 og du kan absolutt ikke bruke den på en eGo, kun på en mekanisk mod. jepp, to stk 1.6 så den faktiske motstand blir 0.8 altså? jeg var litt usikker på det her skjønner du. viste ikke om jeg skulle regne de som 1.6 motstand eller det som faktisk kom opp når jeg målte motstand. rokker den på en iTaste SVD, funker fett. hva tror dere maks volt styrke jeg kan kjøre den på? skal jeg da regne den som en 1.6 coil og kjøre den rundt 3.4 volt? det er vel trygt det? bygd med 30 AWG kanthal har som sagt to drippere. en igo-L og en igo-W der jeg har vanskeligheter med å bygge en skikkelig dualcol på igo-W så der kjører jeg en single coil på rundt 1.6 ohm er det mulig for meg og i det heletatt bygge en trygg coil så jeg kan bruke de på en ego twist? Pakka mi sitter fortsatt i oslo letter center. har sitti der i 3 dager nå uten noen oppdatering what so evver. har ikke skjedd meg før. hver gang jeg ser pakka komme inn til oslo, kommer pakken til post i butikk dagen etter. ser dårlig ut for å få tankene mine til helga :S Lenke til kommentar
Rokkar Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Da har jeg vært ute på byen og preket igjen. For håpentligvis konverterte jeg et par røykere i dag også. Var i alle fall mange som var veldig interesserte både i å finne ut hva det var, og å få prøve. Jeg vandra rundt på et utested med VAMO og ProTank med vilje for å reklamere litt, og det var bare gode greier. Både blant 20 år gamle røykere og folk som hadde passert femti for lenge siden, så dette lover bra. hvilke reaksjoner får du når du går ute i public med større mods? jeg tar det ikke lengre enn i bilen jeg. OG har du undersøkt hvordan der er å sitte inne og dampe? min lille "angst for negativ vurdering" hjelper ikke på når jeg skal sitte ute og dampe heller da men:P Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ha-ha, det var ikke langt unna. Lurer på om det finnes selvlysende e-juice … Fikk mange forespørsler om hva det var jeg brukte da jeg kom slentrende inn blant røykerne. Fløyte, pipe, crack og marijuana var mange av forslagene. Fikk meg også en kompis for kvelden, noe som passet meg utmerket, siden jeg 9/10 ganger drar på konsert alene. Hardt å ha eklektisk musikksmak. Og jeg forklarte villig i vei, selvfølgelig. Det er jo det jeg gjør. Sånn bortsett fra dette, sitter jeg på spennende nyheter, og november kan bli en interessant måned, skal vi tro SIRUS. Gled dere. Spørs om selvlysende partikler er dampe-vennlige.. Men det kommer sikkert. I mellomtiden kan du jo kjøpe en slik en. Tror du har lenket til noe sånt før. http://pink-mule.com/MIZERS%20V%C3%86SKE/tanke-clearomizere-vivi-nova/ANDRE-OTHER-CLEAROMIZER-tank-subkat/E-SAX-CLEAROMIZER-SORT-BLAA Denne lyser rødt eller blått i mørket. Så godt å høre at det kan komme gode nyheter i november. Venter spent. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 hvilke reaksjoner får du når du går ute i public med større mods? jeg tar det ikke lengre enn i bilen jeg. OG har du undersøkt hvordan der er å sitte inne og dampe? min lille "angst for negativ vurdering" hjelper ikke på når jeg skal sitte ute og dampe heller da men:P Jeg er ikke der enda, at jeg kunne tatt med vamo eller sid ut i offentligheten. Den eneste som er noenlunde komfortabel å gå ute med, er eRoll. Kanskje ego med mini protank o.l (egentlig litt for stort det også). Men man burde jo gi blaffen i andres vurdering, og ta med den mod'en man ønsker. Det tror jeg Datasmurf er flink til. Buffy også, så vidt jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå