Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

I dag har jeg fått en pakke med juice i posten, en pakke med juice ligger på postkontoret, og resten av godsakene ligger i Oslo og venter på å bli fortollet. Typisk min flaks. Er jo bestilt via Storbritannia, så det skulle jo gå greit gjennom med nikotinjuicen, men stress å finne og skrive ut faktura og alt det der, og så sende det til Oslo. Synes også de oppgav litt lite informasjon om hvor jeg skal sende det.

Ikke noe problem med nikotin juice fra EU.

Siden du skriver som du gjør, så regner jeg med du har fått et brev i posten?..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke så lenge siden jeg fikk Cobra'n.

Veldig godt fornøyd med den vanvittige damp-produksjonen og klare gode smaken jeg får fra Halo juicene mine der. (Har ikke testa andre juicer på den enda..)

 

Nå får man en kvalitets Genisis atty for en slikk og ingenting, ifølge videoen til Todd.

Kan ikke annet enn å anbefale dere å teste dette selv. :)

Jeg skal nok bestille en sånn selv.

 

Lenke til kommentar

Vil bare gå til bake på min anbefaling av Vermillion Rivers Mystic Cherry, etter å ha "modnet" i et par dager, smaker den gammal tannkrem... syns jeg da :p

 

Å forresten, er det noe sted man finner baterier med vv rundt 200Kr, alle de stedene jeg har sett (feil steder?) ligger opp imot 1K..

Lenke til kommentar

Du har jo denne (650Mah) som et par stykker her inne har kjøpt seg: http://www.ecigwizard.com/shop/en/batteries/535-ego-variable-voltage-passthrough-battery.html#axzz2Ayd559Am

Selv har jeg to av disse (1000Mah) som fungerer kanon: http://altsmoke.com/ego-c-twist-variable-voltage.html

 

Noen som forresten vet om atomizerne til Vivi Nova fungerer på Vivi Nova Mini? Vurderer å kjøpe en ekstra Vivi Nova og kanskje to Minier og en haug med atomizere til dem om de passer til hverandre.

Lenke til kommentar

Vil bare gå til bake på min anbefaling av Vermillion Rivers Mystic Cherry, etter å ha "modnet" i et par dager, smaker den gammal tannkrem... syns jeg da :p

 

Å forresten, er det noe sted man finner baterier med vv rundt 200Kr, alle de stedene jeg har sett (feil steder?) ligger opp imot 1K..

 

Må si meg enig i det Lakus sier om eGo-C Twist.

Kanon bra!

Bruker de på jobb. :)

Hjemme har jeg ProVari.

Skulle du få lyst på en stor hjemme mod til en rimelig penge, så er det mange som er fornøyd med Lavatube.

http://www.pink-mule.com/LAVATUBE_S_T_STOR/p839363_5256007.aspx

Denne er fra en dansk nettbutikk med fornuftige priser.

310,- kr for Mod, 2 stk 18650 batterier og lader må jo sies å være billig!

Det er riktignok gamle modellen, men det som skiller den gamle og nye (som jeg har skjønt) er at den nye måler ohm.

Etter å ha sett test av den nye, så måler den visst feil alikevel.

Jeg ville like gjerne ha valgt den gamle. ;)

Lenke til kommentar

Da fikk jeg en I-taste MVP i posten.

Veit jeg sa at jeg skulle annulere forrhonds bestillinga mi, men det blei kjøp alikevel.

Ser ut som detta blir den nye jobb og ut på tur moden min. :)

Kan lade tlf og dampe samtidig. :)

Passtrough batteri.

Solid og ligger godt i hånda.

Sier meg stortsett enig i anmeldelsen til PBusardo, men syns power-knappen sitter godt iforrhold til hvordan jeg holder moden.

 

 

Nå skal jeg lade opp og se hvor lenge den varer for mitt bruk og hvor mange trekk jeg får ut av den.

Lenke til kommentar

Skulle du få lyst på en stor hjemme mod til en rimelig penge, så er det mange som er fornøyd med Lavatube.

http://www.pink-mule...63_5256007.aspx

Denne er fra en dansk nettbutikk med fornuftige priser.

310,- kr for Mod, 2 stk 18650 batterier og lader må jo sies å være billig!

Det er riktignok gamle modellen, men det som skiller den gamle og nye (som jeg har skjønt) er at den nye måler ohm.

Etter å ha sett test av den nye, så måler den visst feil alikevel.

Jeg ville like gjerne ha valgt den gamle. ;)

Jeg hadde Lavatube og jeg vil egentlig ikke anbefale den til noen - med ett unntak, og det er om det skal koste minst mulig penger. Byggekvaliteten var rimelig lav og etter noen korte måneder sluttet knappen helt å fungere og de gangene den ville fungere satt seg fast og brente atomizeren til helvete. Lest mange lignende historier både før og etter det skjedde med meg selv. "Det skjer ikke med min"-logikk. Nå var den en del dyrere da jeg kjøpte min, så til den prisen den ligger på nå kan vel kanskje sånt forsvares, men jeg ble rimelig oppgitt da min ble ødelagt. Som jeg rallet om for litt siden har den også en veldig lav Amp-grense til å være en "stort-batteri mod". 2.5 Amp er ikke allverdens og da er egentlig det eneste plusspoenget til den første Lavatuben at den har lengre batterilevetid enn de mindre batteriene.

 

For all del, det er et stort batteri til en flott pris, men ikke forvent for mye. Ego Twist og dens brødre og søstre mer eller mindre eier 100-400 kroners segmentet og er vel den beste valutaen for pengene der. Kjøp 2 Twists istedenfor 1 Lavatube er nå mitt tips og spar til en dyrere "big battery mod" om du vil ha noe med mer kraft.

Lenke til kommentar

De fleste nett-butikkene har sitt utvalg i mods virker det som på meg.

Du har vel stortsett fått med pro's/con's der Buffy.

Jenter har jo somregel ei vesre og gjemme unna en mod i, jeg har innerlomme på jakka.

Nå begynner det å bli så mye ting jeg skal ha med meg av nøkkler, telefoner (les flatskjermer), dampings utstyr og diversje småtterier, så jeg begynner å vurdere man-bag selv.. (Nei, ikke type Carew..)

Den I-taste'n jeg har kjøpt nå har mulighet for å lade mobiler og annet elektronisk utstyr i tilegg til at den ser shiny og pen ut. :) Det innebærer jo å ha med seg kabel også da..

 

Noen som veit om et sted med godt utvalg i man-bags? ;)

Lenke til kommentar

Manpurse er digg og ser bra ut. Har en citybag fra Fossil som jeg kjøpte i New York for et år siden. Bruker den ofte, særlig når jeg skal til byen o.l.

Hadde brukt den på jobb om jeg ikke skulle ha med meg mer enn jeg har plass til, så på jobb bruker jeg ryggsekk, da det er mye bedre for ryggen når man går.

 

Er dessverre ikke oppdatert på steder med godt utvalg av de. Du får spørre rundt i mote og velvære-underforumet. :)

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe e-sigarett til moren min i julegave.

 

Hun er veldig konservativ på sånt, så jeg vet ikke om jeg får henne med på dette, men skader jo ikke å prøve. :)

Noen som har erfaring med et startsett eller lignende? Helst en som ser ut som en faktisk sigarett.

 

Noen "smaker" som er noe ala Prince? Så man fikk tak i Prince Extra-smak fra utlandet men har ikke nok erfaring med noe røyk til å vite hva som smaker som hva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...