Datasmurf Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Overalt, er jeg nær på å skrive. Her til lands er det damping.no som er den beste sjappa for utstyr, og ellers kan du stort sett bestille utstyr fra hele verden, skjønt noen sjapper er å anbefale over andre. Både på grunn av kvalitet, pris og leveringshastighet. Jeg vil anbefale deg å handle fra Europa, eventuelt USA om du føler du har råd til frakten. Om du skal ha juice med nikotin, bør du holde deg til EU / EØS-land, da det er et "smutthull" i loven som gjør at du kan bestille nikotininnholdig væske fra disse uten å bli stoppet i tollen eller andre steder. For utstyr og juice liker jeg å handle fra: ECigWizard Liberty Flights Switch 2 E-cigs T-Juice VapeEscape Alba Vapours Mist ELiquid The Best Shop Grant’s Vanilla Custard EJuiceUK VapourJuice Prisene er forskjellige, men prøv å hold deg under 200 kroners-grensen for å slippe pes i tollen. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Norsk-e-sigarettforbud-kan-bli-utfordret-7332082.html#.UlMJmoZ7Lh5 Vi får se hvor lang tid det tar før Norge dilter etter. Virker jo ikke som vi klarer å ta en avgjørelse selv. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Norsk-e-sigarettforbud-kan-bli-utfordret-7332082.html#.UlMJmoZ7Lh5 Vi får se hvor lang tid det tar før Norge dilter etter. Virker jo ikke som vi klarer å ta en avgjørelse selv. De klarer en egen avgjørelse - problemet er bare at det er en dårlig avgjørelse stikk i strid med statens eget SIRUS' anbefaling - norges go-to avgjørelse, den alltid fungerende forbud mot alt vi ikke forstår oss på og ikke gidder sette oss inn i. Endret 8. oktober 2013 av toth 1 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 E-sig-sak på TV-2.no http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/tobakksgigantene-satser-stort-paa-esigaretter-4134234.html Tobakksgigantene kjøper seg inn i markedet. De har iallefall tyngde nok til å få politikere til å lytte. Dermed vil det kanskje bli enklere for e-sigarettene å etablere seg, uten masse reguleringer. Kanskje ikke i Norge, men i andre land. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 E-sig-sak på TV-2.no http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/tobakksgigantene-satser-stort-paa-esigaretter-4134234.html Tobakksgigantene kjøper seg inn i markedet. De har iallefall tyngde nok til å få politikere til å lytte. Dermed vil det kanskje bli enklere for e-sigarettene å etablere seg, uten masse reguleringer. Kanskje ikke i Norge, men i andre land. Det kan hende de har andre motiver også, de kan kjøpe opp for å legge ned og dermed kvitte seg med noe som på sikt kan bli en alvorlig konkurrent, i spedbarnstadiet... 1 Lenke til kommentar
Rokkar Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 DHL herremann kom på døra i dag med vapemail fra ecigwizard.com Ritch Bean rocket - WizMix, Nuclear Plusion - WizMix, Minnesota Menthol - Vermillion River, Cinnamon Roll - Vermillion River.jeg må si Ritch Bean rocket (mørk kaffe) smakte fortreffelig. Cinnamon roll var også ganske snasen, kanskje i litt søteste laget men herrejemini, Nuclear Plusion går rett inn i favoritt boksen min helt fantastisk! må bare kjøpe mer på neste lønning, den kommer til å fly av gårde tvært. helt fantastisk rike smaker må jeg si. tho minnesota menthol var ikke helt min greie, funker fint men ikke noe jeg kommer til å kjøpe igjen. storkoser meg med en kopp kaffe og Ritch Bean Rocket her ;D Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det kan hende de har andre motiver også, de kan kjøpe opp for å legge ned og dermed kvitte seg med noe som på sikt kan bli en alvorlig konkurrent, i spedbarnstadiet... Kunne være slik, men tror ikke det. De ser nok den store verdien i dette produktet. Tobakken deres blir jo "motarbeidet" i nesten alle land. Snart ikke lov å røyke noen steder..hverken inne eller ute. Dessuten er det jo ikke mulig å kjøpe opp og legge ned alle e-sig-produsenter. Jeg tror at denne "karusellen" vil de være med på.. eller rettere sagt være i førersetet. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Enig med Amaline, jeg tror Big Tobacco er kloke nok til å se dette som sin egen fremtid, ikke som sin dødstrussel. 2 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 DHL herremann kom på døra i dag med vapemail fra ecigwizard.com Ritch Bean rocket - WizMix, Nuclear Plusion - WizMix, Minnesota Menthol - Vermillion River, Cinnamon Roll - Vermillion River. jeg må si Ritch Bean rocket (mørk kaffe) smakte fortreffelig. Cinnamon roll var også ganske snasen, kanskje i litt søteste laget men herrejemini, Nuclear Plusion går rett inn i favoritt boksen min helt fantastisk! må bare kjøpe mer på neste lønning, den kommer til å fly av gårde tvært. helt fantastisk rike smaker må jeg si. tho minnesota menthol var ikke helt min greie, funker fint men ikke noe jeg kommer til å kjøpe igjen. storkoser meg med en kopp kaffe og Ritch Bean Rocket her ;D Alltid godt med nye og spennende smaker. Av disse har jeg bare C-rolls. Den var jeg farlig nær å bli veldig lei av. Dampet den alt for mye... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Enig med Amaline, jeg tror Big Tobacco er kloke nok til å se dette som sin egen fremtid, ikke som sin dødstrussel.Enig her også Røyking er død, damping er fremtiden Lenke til kommentar
Rokkar Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Alltid godt med nye og spennende smaker. Av disse har jeg bare C-rolls. Den var jeg farlig nær å bli veldig lei av. Dampet den alt for mye... hehe, jeg kan skjønne at man kan bli lei av den dog. jeg må ha forskjellige smaker tilgjengelig, for å unngå og bli lei rett og slett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Kan se for meg at Cinnamon Rolls vil passe utmerket i en carto om du har kaffesmaken din i en annen. Jeg gjorde noe lignende med en cappucino-smak i vinter, og det ble ganske godt. Dette til tross for at jeg virkelig ikke liker smaken av kaffe, men når jeg blandet de to i munnen … mMmm. Herlig! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Cinnamon rolls er den ultimate vapen for en kopp kaffe! Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hei alle sammen! Nå har det skjedd noe merkelig her. Jeg har et ego batteri på 900 mah, som jeg brukte med CE4. Kjøpte en EVOD med 1,8 ohm, og fikk dette idag (fra damping.no), Etter tre trekk så virket det ikke lenger. (!) Det virker heller ikke på passtrough-batteriet med vv, det nektet rett og slett å la seg starte. Så hva skjer? Er det for lav motstand? Jeg skjønner ikke det helt, for EVOD-batteriene har jo samme volt som ego?! Litt ekstra kjipt siden jeg kjøpte ego-batteri og EVOD til faren min også, som han skal hente her hos meg på fredag. Har ikke prøvd hans EVOD i tilfelle det er noe feil som gjør at de ikke passer sammen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hei alle sammen! Nå har det skjedd noe merkelig her. Jeg har et ego batteri på 900 mah, som jeg brukte med CE4. Kjøpte en EVOD med 1,8 ohm, og fikk dette idag (fra damping.no), Etter tre trekk så virket det ikke lenger. (!) Det virker heller ikke på passtrough-batteriet med vv, det nektet rett og slett å la seg starte. Så hva skjer? Er det for lav motstand? Jeg skjønner ikke det helt, for EVOD-batteriene har jo samme volt som ego?! Litt ekstra kjipt siden jeg kjøpte ego-batteri og EVOD til faren min også, som han skal hente her hos meg på fredag. Har ikke prøvd hans EVOD i tilfelle det er noe feil som gjør at de ikke passer sammen. Oi! Hmmm.. har du prøvd å bytte ut atomizerhodet? Ellers ville jeg tatt kontakt med eieren av damping.no, han er veldig behjelpelig Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Oi! Hmmm.. har du prøvd å bytte ut atomizerhodet? Ellers ville jeg tatt kontakt med eieren av damping.no, han er veldig behjelpelig Så det skal opprinnelig virke? Jeg har ingen ekstra fordamperhoder her, ønsket først å sjekke om jeg likte med coilen i bunn. Tenkte det var dumt å maile til butikken om det var jeg som hadde satt sammen to ting som ikke skal være sammen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Så det skal opprinnelig virke? Jeg har ingen ekstra fordamperhoder her, ønsket først å sjekke om jeg likte med coilen i bunn. Tenkte det var dumt å maile til butikken om det var jeg som hadde satt sammen to ting som ikke skal være sammen. Det skal vel virke. Ser ingen grunn til hvorfor evod ikke skal funke med ego batteri (jeg har ett lite evod kit selv, med ett vanlig egobatteri). Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Faen. Mekka meg en carto med tank på lørdag, og nå har faen meg driten slutta å suge i seg juice. Blir å mekke en ny da, makan Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hei alle sammen! Nå har det skjedd noe merkelig her. Jeg har et ego batteri på 900 mah, som jeg brukte med CE4. Kjøpte en EVOD med 1,8 ohm, og fikk dette idag (fra damping.no), Etter tre trekk så virket det ikke lenger. (!) Det virker heller ikke på passtrough-batteriet med vv, det nektet rett og slett å la seg starte. Så hva skjer? Er det for lav motstand? Jeg skjønner ikke det helt, for EVOD-batteriene har jo samme volt som ego?! Litt ekstra kjipt siden jeg kjøpte ego-batteri og EVOD til faren min også, som han skal hente her hos meg på fredag. Har ikke prøvd hans EVOD i tilfelle det er noe feil som gjør at de ikke passer sammen. De skal passe sammen. Har mange evod'er og ego-batterier og alle passer. Og det med ohm har ikke noe å si i denne situasjonen. Enten så har fordamperhodet sagt "takk for seg" etter tre trekk. Det er uvanlig, men kan sikkert skje om man er uheldig nok. Eller så treffer ikke evoden batteriet skikkelig. Ser ut som man kan skru litt oppunder evoden med en liten skrutrekker.. Kanskje den "pin'en" kan skrus litt ut?? Eller du har skrudd den på for hardt.. Sannsynligvis har du ikke det, men prøv å skru litt løst og hardt og se om det hjelper. 2 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Faen. Mekka meg en carto med tank på lørdag, og nå har faen meg driten slutta å suge i seg juice. Blir å mekke en ny da, makan Etter fire dager er det godt med en ny. Jeg har en her jeg har brukt litt til og fra i fire dager. Den funker jo bra, men smaken har endret seg veldig. Da er det på tide å kaste den. Men etter å ha brukt Diver, så blir ikke Boge helt det samme lenger... Men Diver må vekes om, og cartoene ligger ferdig i skuffen. Da er det lett å velge de alikevel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå