Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Gi det et forsøk om du har en Protank, jeg kommer definitivt til å gjøre det med alle nye hoder.

BTW, ny etterfølger til Protank er Unitank:

Fylles fra topp, og fjæren stenger resterende juice inne, så man ikke søler :)

Jeg har hele familien Protank. 1 og 2 og Mini. Og nå kommer det altså en til... :)

Jeg skal prøve med litt bomull i dem ja. Høres ikke dumt ut. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, da har jeg skoldet fingrene mine, og så lar jeg de lufttørke i noen timer før jeg tørrbrenner. :)

Jeg pleide alltid å la de tufttørke lenge. Men har sett ut som på enkelte videoer, at folk bare blåser ut vannet og tørker med et papir. Så tørker veken av å bli tørrbrent... Ikke vet jeg hva som er riktig...

Men husk, ingen tørrbrenning av fingre. :)

Lenke til kommentar

Har akkurat bestilt e-Cigg til bestemor, en eGo-twist men får som pakke tilbud fra damping.no. Bestilte også menthol liquid til både hun og meg. Problemet er at hun mener det ikke kommer noen damp. Hun merker ikke noe til dampen selv hå høyeste nivå 4.8. Tingen er at vesken forsvinner ved bruk, altså noe nå jo skje. Hun sier også at den ikke har blitt tett. Hun har prøvd det før, og vet hvordan det skal føles/smakes. Noen som har noen ide om hva som kan være feil?

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med V2 Cigs i lengden? Kjøpte en engangs sigarett av V2 Cigs Red i dag som tilsvarer ca 40 sig. og vurdere Starter Kitet som koster ca 100$, men lurer på om det er saker siden jeg er helt blank på området.

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar

Jeg har hele familien Protank. 1 og 2 og Mini. Og nå kommer det altså en til... :)

Jeg skal prøve med litt bomull i dem ja. Høres ikke dumt ut. :)

I motsetning til Protankene, er denne lager av plast. Så pass på hva du fyller på den :-) Dette gjør den uaktuell for min del. Jeg ser heller ikke noe problem med å fylle Protankene mine nedenfra da ;-)

Jeg pleide alltid å la de tufttørke lenge. Men har sett ut som på enkelte videoer, at folk bare blåser ut vannet og tørker med et papir. Så tørker veken av å bli tørrbrent... Ikke vet jeg hva som er riktig...

Men husk, ingen tørrbrenning av fingre. :)

Dripperene mine med silica skyller jeg i varmt vann, tørker kjapt av med papir og tørrbrenner til vannet er fordampet og coilen gløder ordentlig. Så er det bare å drippe og dampe igjen. Har ikke hatt noe problem med dette.

Med mindre jeg skal bytte fra Salmiakki til jordbær eller lignende store forandringer, gidder jeg ikke å skylle den. Det er som regel nok å bare tørrbrenne. Det blir ikke mye gammel smak igjen da.

Men microcoil og bomull er veldig greit da, jeg bare kaster den gamle bomullen, skyller, tørrbrenner og setter inn ny bomullsdott. Gjort på 2 minutter og aldri noen restsmak, samme hva man bytter i mellom :-)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med V2 Cigs i lengden? Kjøpte en engangs sigarett av V2 Cigs Red i dag som tilsvarer ca 40 sig. og vurdere Starter Kitet som koster ca 100$, men lurer på om det er saker siden jeg er helt blank på området.

Mvh

Kjetil

Jeg vil anbefale deg å kjøpe et skikkelig startsett fra Damping.no, da får du saker som fungerer ordentlig. Dette er et kjempebra sett å starte med: http://www.damping.no/collections/hele-sett/products/650mah-ego-c-twist-vision-mini-nova-sett

Eller dette: http://www.damping.no/collections/startsett/products/evod-kit-kanger

Lenke til kommentar

Hei.

Mora mi ha lenge brukt elsigaretter uten nikotin fra deal extreme, men ønsker nå noe mer skikkelige greier.

Noen som har tips til en god og enkel sigarett som er enkel og grei og kan fylles på igjen og igjen.

Vil bikke ha en vegg av tekst til svar her ;)

Har sett på dem på http://www.e-sigaretten.no/ , men dem opplyser ikke om det er med eller uten nikotin

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å kjøpe et skikkelig startsett fra Damping.no, da får du saker som fungerer ordentlig. Dette er et kjempebra sett å starte med: http://www.damping.no/collections/hele-sett/products/650mah-ego-c-twist-vision-mini-nova-sett

Eller dette: http://www.damping.no/collections/startsett/products/evod-kit-kanger

Er jo ikke nikotin i settene fra damping.no og settene med V2 Cigs selges rett nedi gata fra der jeg bor ;-) bor heller ikke i Norge så bestiling fra norsk nettbutikk er utelukket. Butikken har noen sett som ligner på de du linker til på damping.no , men jeg husker ikke namnet på de. Kjøpte en engangs fra V2 Cigs og den funker greit og ser ut som en litt monster sigarett i fasong :-)

Lenke til kommentar

Er jo ikke nikotin i settene fra damping.no og settene med V2 Cigs selges rett nedi gata fra der jeg bor ;-) bor heller ikke i Norge så bestiling fra norsk nettbutikk er utelukket. Butikken har noen sett som ligner på de du linker til på damping.no , men jeg husker ikke namnet på de. Kjøpte en engangs fra V2 Cigs og den funker greit og ser ut som en litt monster sigarett i fasong :-)

Sakene jeg anbefaler er joanerkjente produkter som er å få fra andre land og sikkert også der du bor. Bare forsikre deg om at du får orginalvarer, for det er mye kopier og kopier av kopier og mye er skikkelig dårlig, noe er greit og tom noe er bra, men orginalvarene er som regel best.

Ferdigfylte engangsgreier er som regel veldig dårlig sammenlignet med selv de billigste startsettene med eGo og clearomizer. Det beste er å gjøre litt research selv, feks. ved å lese noen sider i denne tråden. Da finner du fort ut av hva som kan passe for deg.

Er størrelse viktig for deg, kan dette være noe å kikke på: http://www.fasttech.com/products/0/10004736/1365707-joyetech-eroll-12-in-1-rechargeable-electronic

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har akkurat bestilt e-Cigg til bestemor, en eGo-twist men får som pakke tilbud fra damping.no. Bestilte også menthol liquid til både hun og meg. Problemet er at hun mener det ikke kommer noen damp. Hun merker ikke noe til dampen selv hå høyeste nivå 4.8. Tingen er at vesken forsvinner ved bruk, altså noe nå jo skje. Hun sier også at den ikke har blitt tett. Hun har prøvd det før, og vet hvordan det skal føles/smakes. Noen som har noen ide om hva som kan være feil?

Hei! Hvis det er fra damping.no du har fått ejuicen din fra så kan det hende at hun rett og slett ikke merker det fordi det er altfor lite halsspark i juicen deres. All juicen deres er nikotinfri og gir lite til ingen kick, som røykere ofte vil ha når man begynner å dampe.

Kan du se om hun blåser ut damp??

Lenke til kommentar

Hei.

Mora mi ha lenge brukt elsigaretter uten nikotin fra deal extreme, men ønsker nå noe mer skikkelige greier.

Noen som har tips til en god og enkel sigarett som er enkel og grei og kan fylles på igjen og igjen.

Vil bikke ha en vegg av tekst til svar her ;)

Har sett på dem på http://www.e-sigaretten.no/ , men dem opplyser ikke om det er med eller uten nikotin

Som hovedregel har ingen norske butikker nikotin så vidt meg bekjent(bortsett fra oss, men vi lagrer det i utland)
Lenke til kommentar

Fikk i går 100ft med kanthal wiere i posten. Fant fram bomull og satte igang med å modifisere dripperen min. for å være den første jeg lager, må jeg si jeg er fornøyd, funker fjell! havna på 1.6 ohm. :D

MEN! nå må jeg ha flere drippere! og mer juice, får la bank kortet brenne litt ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...