Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

http://www.damping.no/collections/fordampere/products/smok-pyrex-tank-med-fordamper

 

Forsto det sånn at den kom med ferdig puncha carto?

Bestilte i tillegg fem Boge f16, som ifg. Ramzey er ferdigpuncha.

Ja den kommer med en carto. Si ifra hvis du ikke syns de cartomizerne er noe særlig, ikke gi opp carto i tank! Det er så lekkert, enkelt, bra og veldig kjekk set-up å ha :)

Jeg har ett par av de smok-tech pyrex tankene som jeg kjøpte i sverige, de er greie de! Liker ikke at de er dekket til da, jeg liker å se klart når jeg må fylle på juice, og er enklere å punche selv helt mot bunnen når tanken er helt gjennomsiktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.damping.no/collections/fordampere/products/smok-pyrex-tank-med-fordamper

 

Forsto det sånn at den kom med ferdig puncha carto?

Bestilte i tillegg fem Boge f16, som ifg. Ramzey er ferdigpuncha.

De ferdigpuncha som Ramzy har er det en kjemisk bismak på, bortsett fra det funker de bra. Jeg anbefaler å skylle godt igjennom dem med varmt vann og la de tørke godt før bruk.

Lenke til kommentar

Ah, gladmelding! Protanken min har sugd balle med alle tre hodene jeg har prøvd, ga den opp for lenge siden. Men etter en del rebuild-videoer fikk jeg en idé: tok et hode fra hverandre, dryburnet det helt, fjernet flavorwicken og la til en i bomull, droppet silikonhetta og satte den sammen igjen - nå damper den som ingenting annet jeg har..! :-D

 

Så bra. :) Skjønner det med å få fikset på coilen og flavourwicken, men hvorfor droppet du siliconhetta?

Lenke til kommentar

 

Det kan faktisk bli enda bedre :-D

 

 

Mine forsøk når ikke opp til dripperkvalitet, men dette gjør faktisk Protanken helt brukbar igjen.

Hehe, det var en av videoene jeg så, men kanthal har jeg ikke liggende, så da brukte jeg coilen som den var - den er egentlig veldig grei på 2.6ohm :)

Lenke til kommentar

 

Så bra. :) Skjønner det med å få fikset på coilen og flavourwicken, men hvorfor droppet du siliconhetta?

Rett og slett for å få bedre juiceflow inn på vekene - den har dessuten ingen positiv hensikt så langt jeg kan se, og flowen ble myyyye bedre(absolutt 0 dry hits), uten tegn til drukning. Så kan hende det er fix nok i seg selv, uten å legge til bomullen :)

Lenke til kommentar

Nei det er veldig enkelt :) Spesielt hvis du kjøper pre-punched, da er det jo bare å stappe i og fylle på. Jeg puncher bare selv fordi jeg syns smaken blir bedre og mer damp, samt at cartoen lever lenger mer større og flere hull.

Vel, det får bli til en senere gang. Nå trengte jeg hovedsakelig bare en ny tank, da de andre tankene mine er fylt med godjuice eller jeg er tom for fungerende hoder og ikke liker dem lenger etter at jeg gikk over til ProTank. Og ingen av clearoene mine er stabile, samt at jeg har faste juicer på alle cartoene mine. Ble litt fuckup i morges da jeg plutselig fylte Iron Brew på spearmint-cartoen. Og nå som jeg er en promille mer våken, kom jeg på at jeg skaffa meg jo dripper tidligere i år som jeg kunne brukt til å teste den nye juicen, men man får aldri nok utstyr. :D

 

De ferdigpuncha som Ramzy har er det en kjemisk bismak på, bortsett fra det funker de bra. Jeg anbefaler å skylle godt igjennom dem med varmt vann og la de tørke godt før bruk.

Kjekt å vite.

 

Babysteps.. Ikke lenge før du mekker veker nå. :)

Vi får nå se på det, frøken. ;)

Lenke til kommentar

Herregud, det her var helt fantastisk! 12 timer etter bestilling blir det levert på døra! Nå ligger batteriet til lading, og jeg har fylt på væske. Er så utrolig spent, men måtte bare dele allerede nå og skryte av leveringen! Det var over all forventning, spesielt siden det stod at man måtte bestille innen klokken 12 engelsk tid for å få levert dagen etter, jeg bestilte klokken 13 (norsk tid) igår. :)

 

Ikke var den så stor som jeg fryktet heller! Det eneste negative var at en av flaskene hadde åpnet seg under frakt, så hele pakken var gnidd inn i denne væsken...

Lenke til kommentar

Herregud, det her var helt fantastisk! 12 timer etter bestilling blir det levert på døra! Nå ligger batteriet til lading, og jeg har fylt på væske. Er så utrolig spent, men måtte bare dele allerede nå og skryte av leveringen! Det var over all forventning, spesielt siden det stod at man måtte bestille innen klokken 12 engelsk tid for å få levert dagen etter, jeg bestilte klokken 13 (norsk tid) igår. :)

 

Ikke var den så stor som jeg fryktet heller! Det eneste negative var at en av flaskene hadde åpnet seg under frakt, så hele pakken var gnidd inn i denne væsken...

:D Du bestilte startsettet med egobatteri og CE4 (gjennomstiktig greie)?

 

Var flasken tom? Hvis mye rant ut så kan du alltids si ifra til dem, så kan det hende du får ny flaske med neste ordre. Ejuice forsvinner enkelt med litt vått papir.

Lenke til kommentar

Herregud, det her var helt fantastisk! 12 timer etter bestilling blir det levert på døra! Nå ligger batteriet til lading, og jeg har fylt på væske. Er så utrolig spent, men måtte bare dele allerede nå og skryte av leveringen! Det var over all forventning, spesielt siden det stod at man måtte bestille innen klokken 12 engelsk tid for å få levert dagen etter, jeg bestilte klokken 13 (norsk tid) igår. :)

 

Ikke var den så stor som jeg fryktet heller! Det eneste negative var at en av flaskene hadde åpnet seg under frakt, så hele pakken var gnidd inn i denne væsken...

 

Det var jo i går du var inne her og spurte. Og nå er du allerede igang. :) Det var utrolig kjapt. Synd med lekkasjen. Det skjer en sjelden gang. Har fått et stoooort antall pakker, og bare lekkasje to ganger.

Vel, lykke til. :) Om du blir bitt av basillen så kan det bli mye vape-mail fremover.. :)

Lenke til kommentar

Rett og slett for å få bedre juiceflow inn på vekene - den har dessuten ingen positiv hensikt så langt jeg kan se, og flowen ble myyyye bedre(absolutt 0 dry hits), uten tegn til drukning. Så kan hende det er fix nok i seg selv, uten å legge til bomullen :)

 

Greit å vite. :) Jeg ville trodd den var avgjørende for å hindre flooding/lekasje.

Lenke til kommentar

:D Du bestilte startsettet med egobatteri og CE4 (gjennomstiktig greie)?

 

Var flasken tom? Hvis mye rant ut så kan du alltids si ifra til dem, så kan det hende du får ny flaske med neste ordre. Ejuice forsvinner enkelt med litt vått papir.

 

Bestilte den første du linket til, den her: http://www.ecigwizard.com/electronic-cigarette-starter-kits/starter-bundle/

Var ikke så dumt med manuelt batteri heller! Er storfornøyd hittil, og ja, jeg hadde ikke tålmodighet til å lade den ferdig, så den er allerede prøvd. ;) Men en ting jeg lurer på, det er litt sånn brent smak. Skal det være det? Det er ikke spesielt vondt, bare usikker på om det er rett.

 

Korken var fortsatt på, så det hadde bare lekket ut halvparten, ikke noe jeg stresser med. :)

 

 

Det var jo i går du var inne her og spurte. Og nå er du allerede igang. :) Det var utrolig kjapt. Synd med lekkasjen. Det skjer en sjelden gang. Har fått et stoooort antall pakker, og bare lekkasje to ganger.

Vel, lykke til. :) Om du blir bitt av basillen så kan det bli mye vape-mail fremover.. :)

 

Haha, ja ;) Sitter allerede nå og ser etter flere ting jeg skal bestille.... Huff og huff, dette kommer til å bli dyrt etterhvert ;)

Lenke til kommentar

 

Bestilte den første du linket til, den her: http://www.ecigwizard.com/electronic-cigarette-starter-kits/starter-bundle/

Var ikke så dumt med manuelt batteri heller! Er storfornøyd hittil, og ja, jeg hadde ikke tålmodighet til å lade den ferdig, så den er allerede prøvd. ;) Men en ting jeg lurer på, det er litt sånn brent smak. Skal det være det? Det er ikke spesielt vondt, bare usikker på om det er rett.

 

Korken var fortsatt på, så det hadde bare lekket ut halvparten, ikke noe jeg stresser med. :)

 

Skal helst ikke smake brent. Har du husket å ha i ejuicen? Husk å la den ligge og trekke i juicen i 10-15 minutter før bruk, så vekene (trådene inni eciggen som du ser) får sugd til seg nok juice. Ta også gjerne noen ''drag'' av den uten å aktivere batteriet, for å fore vekene ytterligere med juice.

Lenke til kommentar

Skal helst ikke smake brent. Har du husket å ha i ejuicen? Husk å la den ligge og trekke i juicen i 10-15 minutter før bruk, så vekene (trådene inni eciggen som du ser) får sugd til seg nok juice. Ta også gjerne noen ''drag'' av den uten å aktivere batteriet, for å fore vekene ytterligere med juice.

 

Har hatt i e-juicen ja, opp til høyeste målestrek. Rullet den rundt litt for å fordele før jeg prøvde, men antakelig ventet jeg ikke lenge nok.

 

Er det cartomizer jeg har nå? Tenkte jeg skulle bestille en til med en gang, sånn at jeg kan ha to forskjellige med forskjellig smak på.

Lenke til kommentar

Det skal ikke smake brent Heidi. Dette er en clearomiser du må "bikke eller tippe" litt på for å få juicen opp til forbrenneren som sitter i toppen. :)

Et naturlig neste skritt ville for meg være en Vision spinner og en mini-protank eller mini-Davide. :) Men det går "fremover" med større utstyr i en rasende fart når man først begynner.. :D

Lenke til kommentar

Ta det rolig :) Kos deg med dampen! Hvilken mg styrke på juicen valgte du?

 

Valgte 20 pga røykeslutt. Men tror ikke jeg bestiller mer enn 15 neste gang, føltes sterkt! ;) Føler ikke jeg får det til helt enda, men.

Hvis jeg skal bestille en clearomizer (?) til, så står det at jeg kan velge mellom 1,8 Ohms og 2,4. Er begge kompatible til det batteriet jeg har, og hva er egentlig forskjellen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...