Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye penger på en Atty ja, jeg har angret litt på mitt kjøp. Har lagt den i en boks nå og det går nok en stund før jeg prøver den igjen. Bare lekker og gir problemer, og til rundt 900 kr med toll, bør man forvente mer stabilitet av en Atty. Sikkert noe feil jeg har gjort, og neste gang prøver jeg Silica, men uansett bør den ikke lekke når den nesten koster en høvding. Men for all del skal den være super når den virker, så happy Birthday og lykke til :)

Sånn skal det ikke være. Har du forsøkt å bytte O-ringer? Kan jo være en som er defekt. Men funker det ikke, blir vi vel kvitt de på bruktmarkedet uten noe kjempetap.

Lenke til kommentar

Må bare skryte en gang til av "autodripper" eller "genesis med bomull". Den har bare blitt bedre utover kvelden. :) Anbefales veldig.

tips til plass jeg kan bestille meg en genesis? jeg så den videoen lengre bak her og ørene mine ble ganske spisse :)

lønningen kom inn tidlig, og jeg skal gå bananas på nettet :p

Endret av Rokkar
Lenke til kommentar

Disse to kjøpte jeg:

https://www.fasttech.com/products/1363601

https://www.fasttech.com/products/1339314

Prøvde å sette opp den ene men det ble såå knotete :(

Skal du ha en virkelig god dripper, er dette min favoritt:

https://www.fasttech.com/products/0/10005100/1431800-igo-w-stainless-steel-rebuildable-dripping

Lett å bygge coil på, perfekt størrelse på lufthullet. Lufthullet ligger også høyt og fint over bunnen, så juicen du drypper ikke surkler og renner ut av lufthullet. Stor og fin juicebrønn er det også, her kan du dryppe en ml og damper lenge mellom hver drypping.

Endret av Vaperizer
Lenke til kommentar

tips til plass jeg kan bestille meg en genesis? jeg så den videoen lengre bak her og ørene mine ble ganske spisse :)

lønningen kom inn tidlig, og jeg skal gå bananas på nettet :p

Jeg brukte den her: http://pink-mule.com/MIZERS%20V%C3%86SKE/rebuildable-atomizere/agi-new-atomizer-rebuildable-tank-dripper

Det var litt knotete å få satt opp microcoil, men gikk veldig bra til slutt. Brukte ikke video. En veldig pen atomiser. Virker som glass-tank.

Denne er det vel en video på: http://pink-mule.com/MIZERS%20V%C3%86SKE/rebuildable-atomizere/rsst-rebuildable-atomizer-smok Men den har ikke glasstank tror jeg.

Men du kan sikkert bruke en hvilken som helst genesis. Det finnes jo så mange. :)

Lenke til kommentar

Hei! Hvilken startpakke fra e-sigaretten.no anbefaler dere? Jeg vil gjerne ha det så enkelt som mulig, altså enkelt å bytte de delene med væske, og enkel å bruke. Ikke manuelt batteri. Jeg kan ikke forskjellene på dette, men har funnet frem til tre stk; startpakke med 510t til 549,- startpakke eCab som er satt ned til 339,- og startpakke eRoll som har portabel oppladningseske til 429,-

Hvordan finner jeg rett cartomizers for dette? For cartomizers er ferdig påfylte greier? (Jeg er veldig grønn!!) Hva søker jeg etter for å finne rett utstyr som passer til hver? Og hvilke av de tre burde jeg kjøpe? Jeg vil ha minst mulig jobb med å få dette til å funke selv, ihvertfall nå i begynnelsen, liker jeg det så kjøper jeg heller ny senere.

Lenke til kommentar

Hei! Hvilken startpakke fra e-sigaretten.no anbefaler dere? Jeg vil gjerne ha det så enkelt som mulig, altså enkelt å bytte de delene med væske, og enkel å bruke. Ikke manuelt batteri. Jeg kan ikke forskjellene på dette, men har funnet frem til tre stk; startpakke med 510t til 549,- startpakke eCab som er satt ned til 339,- og startpakke eRoll som har portabel oppladningseske til 429,-

Hvordan finner jeg rett cartomizers for dette? For cartomizers er ferdig påfylte greier? (Jeg er veldig grønn!!) Hva søker jeg etter for å finne rett utstyr som passer til hver? Og hvilke av de tre burde jeg kjøpe? Jeg vil ha minst mulig jobb med å få dette til å funke selv, ihvertfall nå i begynnelsen, liker jeg det så kjøper jeg heller ny senere.

Vil du ha med eller uten nikotin? Hvis du er villig til å prøve å ''sette sammen'' din egen startpakke så kan du få det billigere fra utlandet. Ecigwizard.com er en veldig oversiktelig og fin side å bestille fra. Ønsker du noe som er ganske enkelt som i å bare helle i og thats it?

Hva slags smak på eciggen kunne du tenke deg?

Lenke til kommentar

Jeg vil bruke den med nikotin, men jeg stumpet røyken igår, så det er viktig å få det fort ;) Hehe! Så også at du og flere hadde anbefalt å kjøpe norsk først. Har prøvd å sett på fra utlandet, men jeg vet ingenting om hva tingene betyr. Det viktigste er at den ikke er så stor, at det føles litt som en sigarett når man har den i munnen. Jeg vil gjerne ha to batterier som kan bytte på i samme, eller at det er med oppladning, sånn at det feks holder på en biltur på tre timer.

Av smaker så holder jeg meg nok til tobakk og mentol-smaker, sånn jeg er vant til fra sigaretter. Men gjerne med høyt nikotin-innhold helt i begynnelsen.

Jeg bare skjønner ikke helt det med tank og sånn, er det tre typer, tank, cartomizer og atomizer + cartridge? Er noen av de ferdig påfylt, eller må man selv fylle på e-væske uansett?

Tusen takk for svar forresten!! (Kan også godt kjøpe fra utlandet, om det er en side du har god erfaring med, da spesielt med tanke på leveringstid og toll).

Lenke til kommentar

Av disse 3 du nevner her, ville jeg valgt eRoll. Den har jeg selv, og bruker den av og til. Kjekk å ha liggende i vesken. :) Og den har ikke dårlig ytelse, til å være så liten.

Lenke til kommentar

Av disse 3 du nevner her, ville jeg valgt eRoll. Den har jeg selv, og bruker den av og til. Kjekk å ha liggende i vesken. :) Og den har ikke dårlig ytelse, til å være så liten.

Takk for svar!

Hva er det evt jeg søker etter for å finne sånn med nikotin som passer til denne da?

Lenke til kommentar

Jeg vil bruke den med nikotin, men jeg stumpet røyken igår, så det er viktig å få det fort ;) Hehe! Så også at du og flere hadde anbefalt å kjøpe norsk først. Har prøvd å sett på fra utlandet, men jeg vet ingenting om hva tingene betyr. Det viktigste er at den ikke er så stor, at det føles litt som en sigarett når man har den i munnen. Jeg vil gjerne ha to batterier som kan bytte på i samme, eller at det er med oppladning, sånn at det feks holder på en biltur på tre timer.

Av smaker så holder jeg meg nok til tobakk og mentol-smaker, sånn jeg er vant til fra sigaretter. Men gjerne med høyt nikotin-innhold helt i begynnelsen.

Jeg bare skjønner ikke helt det med tank og sånn, er det tre typer, tank, cartomizer og atomizer + cartridge? Er noen av de ferdig påfylt, eller må man selv fylle på e-væske uansett?

Tusen takk for svar forresten!! (Kan også godt kjøpe fra utlandet, om det er en side du har god erfaring med, da spesielt med tanke på leveringstid og toll).

Hvis du vil ha noe med nikotin så må du kjøpe fra utlandet, for det er ulovlig å selge i norge (men fult lovlig å importere!).

Hos ecigwizard kan du få superkjapp frakt (dagen etterpå) for 150 kr. Det har jeg utnyttet ett par ganger selv, som når jeg har 'plutselig' gått tom for juice eller lignende. Det sparer jeg på i lengden uansett ved å droppe ett par 20 pakninger med røyk :)

Du kan begynne med denne her:

http://www.ecigwizard.com/electronic-cigarette-starter-kits/starter-bundle/standardbundle.html

Husk å velge enten mentol eller tobakk!

.. og ønsker du enda ett batteri så har du flere sånne type batterier her:

http://www.ecigwizard.com/accessories/bc/batteries/

Ønsker du noe enda tynnere (mer som en cigarett) så vil jeg anbefale 510batterier med cartomizers, men de har dårligere batteritid og holder på mindre ejuice.

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha noe med nikotin så må du kjøpe fra utlandet, for det er ulovlig å selge i norge (men fult lovlig å importere!).

Hos ecigwizard kan du få superkjapp frakt (dagen etterpå) for 150 kr. Det har jeg utnyttet ett par ganger selv, som når jeg har 'plutselig' gått tom for juice eller lignende. Det sparer jeg på i lengden uansett ved å droppe ett par 20 pakninger med røyk :)

Du kan begynne med denne her:

http://www.ecigwizard.com/electronic-cigarette-starter-kits/starter-bundle/standardbundle.html

Husk å velge enten mentol eller tobakk!

.. og ønsker du enda ett batteri så har du flere sånne type batterier her:

http://www.ecigwizard.com/accessories/bc/batteries/

Ønsker du noe enda tynnere (mer som en cigarett) så vil jeg anbefale 510batterier med cartomizers, men de har dårligere batteritid og holder på mindre ejuice.

Den der så veldig stor ut. Men er væsken ferdig påfylt? Eller er det noe jeg gjør selv? Jeg tror jeg vil ha en som er mindre. Den 510t som er som startpakke på e-sigaretten, er det den du snakker om nå?

Lenke til kommentar

Den der så veldig stor ut. Men er væsken ferdig påfylt? Eller er det noe jeg gjør selv? Jeg tror jeg vil ha en som er mindre. Den 510t som er som startpakke på e-sigaretten, er det den du snakker om nå?

Du må fylle på selv uansett, hvis du ikke kjøper allerede påfylte cartomizers, men de selger ikke dem de fleste steder lenger. Har faktisk ikke sett det utenfor amerikanske sider, og det er ulovlig å importere ejuice med nikotin fra usa (ja, logikk, den finnes ikke). Jeg vil ikke anbefale 510t (510 Tank), veldig, veldig liten tank som følger med og det ble veldig mye knoting. Du må også da ha en sprøyte med sprøytespiss eller flaske med sprøytespiss for å få fylt på de bittesmå tankene.

Lenke til kommentar

Du må fylle på selv uansett, hvis du ikke kjøper allerede påfylte cartomizers, men de selger ikke dem de fleste steder lenger. Har faktisk ikke sett det utenfor amerikanske sider, og det er ulovlig å importere ejuice med nikotin fra usa (ja, logikk, den finnes ikke). Jeg vil ikke anbefale 510t (510 Tank), veldig, veldig liten tank som følger med og det ble veldig mye knoting. Du må også da ha en sprøyte med sprøytespiss eller flaske med sprøytespiss for å få fylt på de bittesmå tankene.

Tusen takk igjen! Men finner jeg noen mindre som er i en startpakke med nikotin? Så inne på siden du linket til, fant en mindre, men usikker på hva det egentlig er. ;) Her: http://www.ecigwizard.com/electronic-cigarette-starter-kits/once-disposable-electronic-cigarette.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...