Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Hvor i Midtby'n ligger Bambolt? Er det den shady headshopen, eller er det en annen butikk?

yeah, det er den shady sjappa som selger alt mulig av annet brukerutstyr. det var der jeg kjøpte min første ego-twist (som for ordens skyld ikke er en orginal ego men en kopi. funker fett tho) han har noen tanker og visse andre ting. tror han har et par mods og men det er ikke noe spesielt og skryte av. liquidsen er noe jeg tror han har kjøpt inn store kvanta av og "vanna" ut på et eller annet vis fordi jeg kan kjøpe en smak en dag, og kjøper samme type smak noen uker senere og det er helt totalt forskjellig.

 

Bor du i byen? kan gjerne få noen liquids av meg som jeg ikke vil ha. noen er kjøpt fra han klumpen på bambolt, så får du testet selv mener jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det blir det i starten, jeg brukte noen tusen i sommer og litt utover på ny provari, VAMO, masse juice på salg, kayfun, glasstank, osv osv osv, men nå har det roet seg veldig. Har en pakke på vei og det er med litt snake oil, første dampepakken på en stund nå.

Vurderer og kjøpe en vamo selv. selvom jeg ikke trenger det tho :p har en Itaste SVD som jeg er strålende fornøyd med. eneste som mangler er no mindre batterier. kjører 18650 og det gjør den litt vel lang.

samt prøver å finne en god tank for å ha med meg ut, slenge den på ego-twisten når jeg drar ut på byen eller noe. kjøpte et par Innokin iClear 16. dualcoils, skal være ganske bra utifra reviews jeg har sett. vil ha no smått for "innerlomma"

Dripper for tia. kommer vel ikke til å gå tilbake til Vivi Novaen min noen gang igjen etter at dripperen kom i hus. alt jeg har kjøpt av tanker har vært bomkjøp til nå.

Lenke til kommentar

yeah, det er den shady sjappa som selger alt mulig av annet brukerutstyr. det var der jeg kjøpte min første ego-twist (som for ordens skyld ikke er en orginal ego men en kopi. funker fett tho) han har noen tanker og visse andre ting. tror han har et par mods og men det er ikke noe spesielt og skryte av. liquidsen er noe jeg tror han har kjøpt inn store kvanta av og "vanna" ut på et eller annet vis fordi jeg kan kjøpe en smak en dag, og kjøper samme type smak noen uker senere og det er helt totalt forskjellig.

 

Bor du i byen? kan gjerne få noen liquids av meg som jeg ikke vil ha. noen er kjøpt fra han klumpen på bambolt, så får du testet selv mener jeg.

Nei, bor på Orkanger, men er i byen nå og da. Og trenger ikke mer juice, for å si det sånn. Lurte bare på om det var den shady headshopen.

 

9tnrlHHl.jpg

 

Dette bildet ble tatt i sommer, og det er enda mer juice der nå.

Lenke til kommentar

Nei, bor på Orkanger, men er i byen nå og da. Og trenger ikke mer juice, for å si det sånn. Lurte bare på om det var den shady headshopen.

 

9tnrlHHl.jpg

 

Dette bildet ble tatt i sommer, og det er enda mer juice der nå.

hehe. forresten, noen tips til sider du bestiller juice fra? tenkte å bestille meg no mer juice. atm vaper jeg blueberry, energy kick, cherry og chocolate. chocolate var en god favoritt igrunn. har holdt meg til det samme så lenge nå, vil prøve no nytt.

Lenke til kommentar

hehe. forresten, noen tips til sider du bestiller juice fra? tenkte å bestille meg no mer juice. atm vaper jeg blueberry, energy kick, cherry og chocolate. chocolate var en god favoritt igrunn. har holdt meg til det samme så lenge nå, vil prøve no nytt.

Jeg har blitt veldig glad i TJuice.com, Switch2-ecigs.com og VapourJuice.co.uk. Har også pleid å handle en god del fra ECigWizard.com og LibertyFlights.co.uk, men utvalget hos sistnevnte har sunket drastisk. ECW er fortsatt gull, spesielt for Vermillion River.

Lenke til kommentar

Da får jeg jo ikke brukt den nydelige dripperen :( Anbefales det også å bare vape på litt innimellom? Er den som pluid, at to -tre trekk holder for resten av dagen? Smakte på det også, sånn, på tunga.. jeg måtte! Den var SUR!

Har ikke prøvd den enda, men det er vel en sitrus/anis-smak er det ikke?

Du har vel masse juice du kan bruke på dripperen.. Hvilken dripper har du kjøpt?

:)

Lenke til kommentar

Hver sin smak.

 

Jeg liker det verken som damp, i sprit, i bakst eller andre steder.

 

I bakst kanskje ikke... men i alt annet. :)

Har bestilt Kayfun Lite fra Ramzy som bursdagspresang fra meg selv. Det satt LAAAANGT inne å bruke så mye penger på kun en atty, men all hypen brøt meg ned til slutt ;-) Dette blir spennende. Dripperene og Genesisene mine har meg vant til skikkelig goddamp, så jeg får prøve å ha realistiske forventninger :-)

 

Fin bursdagsgave. :) Gratulerer.

Lenke til kommentar

Har bestilt Kayfun Lite fra Ramzy som bursdagspresang fra meg selv. Det satt LAAAANGT inne å bruke så mye penger på kun en atty, men all hypen brøt meg ned til slutt ;-) Dette blir spennende. Dripperene og Genesisene mine har meg vant til skikkelig goddamp, så jeg får prøve å ha realistiske forventninger :-)

Mye penger på en Atty ja, jeg har angret litt på mitt kjøp. Har lagt den i en boks nå og det går nok en stund før jeg prøver den igjen. Bare lekker og gir problemer, og til rundt 900 kr med toll, bør man forvente mer stabilitet av en Atty. Sikkert noe feil jeg har gjort, og neste gang prøver jeg Silica, men uansett bør den ikke lekke når den nesten koster en høvding. Men for all del skal den være super når den virker, så happy Birthday og lykke til :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...