Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Provari er ganske high end da, og følger med ett års garanti. Kvaliteten på den.. kan ikke sammenlignes med Zmax og SVD og slike billigere mods. Den sitter så mye bedre i hånden, har kanskje litt mer tyngde i seg, har knapp som er 100000 ganger deiligere å bruke enn den på zmaxen, jeg sverger, bare det å holde i dem hver for seg forteller deg hvilken du burde velge :p

Åååå, jeg er så forelsket i min provari! Med en pynering og kayfun lite på den så ser den så sinnsykt digg ut!

Vel, ifg. siden for Futuraen er det jo sånn den er den også. :p

Lenke til kommentar

Man skulle ikke tro Grants og rødvin ville passe sammen, men det gjør det ja. :)

Ingen Provari har VW forresten... Ikke den store heller.

Jepp det gjør det ja :p Den syrlige rødvinen er god kontrast til den søte Grant's :) Opps, trodde ProVari hadde VW jeg siden den er High End... Vel, skal ikke tro men vite he he :)

Kjøpte meg en e-cig da jeg var nedi polen. Kjempe fornøyd med den! Men jeg har klart å miste laderen. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en slik lader?

B007.jpg

www.damping.no

:)

Pff. De er alle mods, er de ikke? :p

 

På samme måte kan jeg sette Hitler og kong Olav V i samme bås, da de begge er menn og begge er døde.

He he, men sjelene deres er nok på to forskjellige plasser :)
Lenke til kommentar

Hmm, interessant. Kommer stadig nye modder, og denne ser ikke dum ut :)

Min neste VW mod blir helt klart en DNA-20 mod. Det er vel det eneste tilgjengelige som kan gi en RBA eller RDA den effekten de er ment å kjøres på :-) Men gjerrig som jeg er, kommer jeg nok til å vente til Kineserne lager noe med en mer fornuftig pris ;-)

Lenke til kommentar

Hey noen trøndere her? har en 10 ml ejuice med cola smak, en med en skvett av champagne og en så og si full peeper soda (tatt noen få dråper av) jeg klarer ikke smaken i det heletatt av noen av de, men jeg tenkte om det var noen i ommrådet (nardo) som ville komme og prøve de ut eller faktisk liker smakene så er jo det bedre å gi de bort enn å skylle de ned i vasken:P Cola og Champagne er kjøpt på bambolt i trondheim sentrum. aner ikke % nicotin, men velger og tro rundt 15-18% nicotin. peeper soda er kjøpt hos liberty flights uk, VG juice med 18% nicotin. Har også en apple og en peatch jeg vurderer og gi bort i samme slengen.

har også en flaske 15 ml "redbul" smak som jeg syns for min del ble for svak, også kjøpt på bambolt i midtbyen. den er god, men jeg har funnet en erstatter på Liberty flights uk kaldt "energy kick" og den liker jeg ganske godt. så gir bort en flaske med det også. Favoritten så langt er definitift Chocolate fra liberty F. good damn tasty 30 ml flakse blir bestilt i dag :D

OH! forresten, er det noen som har noen tips ang wicks? jeg har bestilt kanthal på ebay nå, og skal begynne bygge mine egne coils for dripperen min. akkurat nå holder det fint med ferdigbygde wicks/coils jeg bestiller på fasttech, men jeg vil ha en veldig god wick som trekker godt med veske. liker lange drag og det kan bli et probem hvis wicken ikke trekker nok veske.

Lenke til kommentar

 

Jeg finner ikke laderen noe sted :/

 

Denne skal funke fint. De ser ikke helt like ut, men 510 tilkoblingen er den samme. Din lader er nok ikke kompatibel med eGo batterier, kun 510 men alderen skal passe.

http://www.damping.no/collections/ladere/products/joye-510-usb-lader-med-ledning

Du har også fra fasttech

http://www.fasttech.com/products/1411/10002156/1290800-electronic-cigarette-usb-charging-cable-19cm

 

koster en tier, gratis shipping

Lenke til kommentar

Hey noen trøndere her? har en 10 ml ejuice med cola smak, en med en skvett av champagne og en så og si full peeper soda (tatt noen få dråper av) jeg klarer ikke smaken i det heletatt av noen av de, men jeg tenkte om det var noen i ommrådet (nardo) som ville komme og prøve de ut eller faktisk liker smakene så er jo det bedre å gi de bort enn å skylle de ned i vasken:P Cola og Champagne er kjøpt på bambolt i trondheim sentrum. aner ikke % nicotin, men velger og tro rundt 15-18% nicotin. peeper soda er kjøpt hos liberty flights uk, VG juice med 18% nicotin. Har også en apple og en peatch jeg vurderer og gi bort i samme slengen.

 

har også en flaske 15 ml "redbul" smak som jeg syns for min del ble for svak, også kjøpt på bambolt i midtbyen. den er god, men jeg har funnet en erstatter på Liberty flights uk kaldt "energy kick" og den liker jeg ganske godt. så gir bort en flaske med det også. Favoritten så langt er definitift Chocolate fra liberty F. good damn tasty 30 ml flakse blir bestilt i dag :D

 

OH! forresten, er det noen som har noen tips ang wicks? jeg har bestilt kanthal på ebay nå, og skal begynne bygge mine egne coils for dripperen min. akkurat nå holder det fint med ferdigbygde wicks/coils jeg bestiller på fasttech, men jeg vil ha en veldig god wick som trekker godt med veske. liker lange drag og det kan bli et probem hvis wicken ikke trekker nok veske.

 

Bomull!

Lenke til kommentar

Bomull!

jeg har tenkt på det der. men jeg har aldri gjort noen utforskning på ommrådet. i form av videoer eller noe. Men jeg ser en kar på youtube, tar bomullspads ut ifra en pose og lager seg en wick av det. altså, kan jeg seriøst dra på butikken, kjøpe en pose med slike bomullspads? altså, her snakker vi bomullspads man har på badet for fjerning av sminke, rense sår med pyrisept eller hva annet man bruker bomullspads til :p

 

må uansett vente på wiere'n jeg har kjøpt på ebay. husker ikke hvor det ble sendt ifra, men trooor det blir sendt ifra singapore, og de har jo slike høytidsdager og whatnot for tia så det kan ta sin tid.

Lenke til kommentar

jeg har tenkt på det der. men jeg har aldri gjort noen utforskning på ommrådet. i form av videoer eller noe. Men jeg ser en kar på youtube, tar bomullspads ut ifra en pose og lager seg en wick av det. altså, kan jeg seriøst dra på butikken, kjøpe en pose med slike bomullspads? altså, her snakker vi bomullspads man har på badet for fjerning av sminke, rense sår med pyrisept eller hva annet man bruker bomullspads til :p

 

må uansett vente på wiere'n jeg har kjøpt på ebay. husker ikke hvor det ble sendt ifra, men trooor det blir sendt ifra singapore, og de har jo slike høytidsdager og whatnot for tia så det kan ta sin tid.

Jepp. Jeg kjøpte ikke pads engang, bare en stor pose med bomull på KIWI for under 10 kr. Billiiiiiig!

Lenke til kommentar

Jepp. Jeg kjøpte ikke pads engang, bare en stor pose med bomull på KIWI for under 10 kr. Billiiiiiig!

Ja vaping blir bare billigere og billigere her i gården. har tilogmed snakka med legen min om det. som sa det var så dyrt og begynne med e-cig. han hadde lyst sjøl for å stoppe og røyke. kunne fortelle han at man kan gjøre det hele veeeeldig billig om man vil gjøre litt research.

 

vel, for meg blir det ikke så mye billigere. sitter jo og venter på nye pakker med dilldall stadig vekk :p blitt mer som en hobby

Lenke til kommentar

Ja vaping blir bare billigere og billigere her i gården. har tilogmed snakka med legen min om det. som sa det var så dyrt og begynne med e-cig. han hadde lyst sjøl for å stoppe og røyke. kunne fortelle han at man kan gjøre det hele veeeeldig billig om man vil gjøre litt research.

 

vel, for meg blir det ikke så mye billigere. sitter jo og venter på nye pakker med dilldall stadig vekk :p blitt mer som en hobby

Ja det blir det i starten, jeg brukte noen tusen i sommer og litt utover på ny provari, VAMO, masse juice på salg, kayfun, glasstank, osv osv osv, men nå har det roet seg veldig. Har en pakke på vei og det er med litt snake oil, første dampepakken på en stund nå.

Lenke til kommentar

Hey noen trøndere her? har en 10 ml ejuice med cola smak, en med en skvett av champagne og en så og si full peeper soda (tatt noen få dråper av) jeg klarer ikke smaken i det heletatt av noen av de, men jeg tenkte om det var noen i ommrådet (nardo) som ville komme og prøve de ut eller faktisk liker smakene så er jo det bedre å gi de bort enn å skylle de ned i vasken:P Cola og Champagne er kjøpt på bambolt i trondheim sentrum. aner ikke % nicotin, men velger og tro rundt 15-18% nicotin. peeper soda er kjøpt hos liberty flights uk, VG juice med 18% nicotin. Har også en apple og en peatch jeg vurderer og gi bort i samme slengen.

 

har også en flaske 15 ml "redbul" smak som jeg syns for min del ble for svak, også kjøpt på bambolt i midtbyen. den er god, men jeg har funnet en erstatter på Liberty flights uk kaldt "energy kick" og den liker jeg ganske godt. så gir bort en flaske med det også. Favoritten så langt er definitift Chocolate fra liberty F. good damn tasty 30 ml flakse blir bestilt i dag :D

Hvor i Midtby'n ligger Bambolt? Er det den shady headshopen, eller er det en annen butikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...