Amaline Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Personlig har jeg ikke merket stor forskjell, bortsett fra at det er enklere å ha med en dyrere cartotank å gjøre med tanke på montering. Det jeg iallefall husker med Smok-tanken er at den "skled" rundt på cartoen. Var skikkelig løs. Faren for å søle var stor. Men rart er det uansett at Nurk bare får 2 ml VR gjennom før det tetter seg. Kanskje noen med mer peiling kan hive seg inn med et svar etterhvert. Og der hadde toth svart... Endret 29. september 2013 av Amaline Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Kan det være noe med suge teknikken din som spiller inn? "Primer" du med å holde knappen et sekund før du trekker, samt slipper knappen før du slutter å trekke? Da slipper du at ferdigbrent juice blir liggende igjen på coilen og tette.. Aldri tenkt over hvordan jeg suger, men er sånn som du beskriver det. Jeg bare syns det er så rart at jeg nå er på dag 3 med bare carto og den gir ingen tegn til å bli dårlig. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Aldri tenkt over hvordan jeg suger, men er sånn som du beskriver det. Jeg bare syns det er så rart at jeg nå er på dag 3 med bare carto og den gir ingen tegn til å bli dårlig. det var derfor jeg spurte om teknikken din - "feil" sug vil få mye større konsekvenser med tank enn uten, siden det påvirker fyllingen av cartoen - uten tank kan det ikke gjøre så mye forskjell om man suger for hardt/lenge/kort/svakt, da det er en gitt mengde juice i, som ikke endres. Du suger ikke som på en vanlig sigarett? Damping krever mye svakere og lengre trekk enn sigarett.. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Damper ikke som en sigarett nei. Men kan godt hende at det er det som er problemet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Smurfy... (skamme seg..) Nå kjenner jo jeg bare "e-sig-siden" av deg, og "reisereferat-siden" ( ) Men man trenger vel bare et halvt øye for å se at du ikke er farlig. Du tror jeg er rolig og lar meg komme innpå deg, og bam! Jeg har sprengt vekk fire av mine egne tær før jeg engang har rukket å spørre om å få se på noe av hjemmemekket ditt. e: http://nexgenvapor.com/specs/ Do want! Endret 29. september 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Du tror jeg er rolig og lar meg komme innpå deg, og bam! Jeg har sprengt vekk fire av mine egne tær før jeg engang har rukket å spørre om å få se på noe av hjemmemekket ditt. e: http://nexgenvapor.com/specs/ Do want! Nå trodde jeg du hadde lenket til noe selvlysende og stygt... Men den der var jo kjempefin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg vet. Og kjempedyr! I alle fall for min inntekt på rundt 8000 i måneden etter at alle faste utgifter er betalt. Om da ikke telefonregninga og studielånet kommer opp samtidig, da er jeg raka blakk. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg vet. Og kjempedyr! I alle fall for min inntekt på rundt 8000 i måneden etter at alle faste utgifter er betalt. Om da ikke telefonregninga og studielånet kommer opp samtidig, da er jeg raka blakk.Meget fin den der ja. Hva koster den da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 $239 eller så. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 $239 eller så.Ok. Det er dyrt ja Kan like gjerne kjøpe en ProVari da Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Lenge siden jeg har smakt Grant's VC nå, så jeg har fyllt opp en iClear 16 med den nå. Den er veldig god, litt for søt til en heldagsvape, men nå til rødvin smaker den fortreffelig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Ok. Det er dyrt ja Kan like gjerne kjøpe en ProVari da Jeg ser på Futuraen som en ProVari 2. Bedre på alle måter, uten at jeg noen sinne har prøvd noen av dem, men siden Futuraen har VW i tillegg til VV, så fremstår den som automatisk bedre i min bok. e: Merkelig nok savner jeg snuff her jeg sitter og damper. Endret 29. september 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg ser på Futuraen som en ProVari 2. Bedre på alle måter, uten at jeg noen sinne har prøvd noen av dem, men siden Futuraen har VW i tillegg til VV, så fremstår den som automatisk bedre i min bok. e: Merkelig nok savner jeg snuff her jeg sitter og damper. Er vel bare ProVari mini som ikke har VW? Den ordentlige har det tror jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Har den? Trodde ikke det. Ja ja, uansett vil jeg heller ha en Futura enn Zmax, Provari og SVD slik det står nå. Og har fortsatt lyst på snuff, av en eller annen merkelig grunn. Synd det inneholder tobakk. Har gode minner fra å sitte med en boks snuff, helle litt på handen og sniffe det opp. Fant nettopp igjen to av eskene jeg kjøpte meg for 5 år siden, samt en eske med Oliver Twist fra slutten av 80-tallet. Om jeg leter videre, så finner jeg kanskje vannpipa mi og 4 år gammel hasj også. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Har den? Trodde ikke det. Ja ja, uansett vil jeg heller ha en Futura enn Zmax, Provari og SVD slik det står nå. Og har fortsatt lyst på snuff, av en eller annen merkelig grunn. Synd det inneholder tobakk. Har gode minner fra å sitte med en boks snuff, helle litt på handen og sniffe det opp. Fant nettopp igjen to av eskene jeg kjøpte meg for 5 år siden, samt en eske med Oliver Twist fra slutten av 80-tallet. Om jeg leter videre, så finner jeg kanskje vannpipa mi og 4 år gammel hasj også. He he lykke til med jakta Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Jo takk. Har satt den på ønskelista over ting jeg ønsker meg til jul. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Lenge siden jeg har smakt Grant's VC nå, så jeg har fyllt opp en iClear 16 med den nå. Den er veldig god, litt for søt til en heldagsvape, men nå til rødvin smaker den fortreffelig Man skulle ikke tro Grants og rødvin ville passe sammen, men det gjør det ja. Ingen Provari har VW forresten... Ikke den store heller. Endret 29. september 2013 av Amaline 1 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Jo takk. Har satt den på ønskelista over ting jeg ønsker meg til jul. Håper nissen syns du har vært snill nok da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Det håper jeg også. Har ikke vært så veldig slem … i år. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Provari er ganske high end da, og følger med ett års garanti. Kvaliteten på den.. kan ikke sammenlignes med Zmax og SVD og slike billigere mods. Den sitter så mye bedre i hånden, har kanskje litt mer tyngde i seg, har knapp som er 100000 ganger deiligere å bruke enn den på zmaxen, jeg sverger, bare det å holde i dem hver for seg forteller deg hvilken du burde velge Åååå, jeg er så forelsket i min provari! Med en pynering og kayfun lite på den så ser den så sinnsykt digg ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå