Amaline Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Med min flaks så begynner det å koste penger det øyeblikket jeg blir lagt inn med forbrente fingre og avsvidde øyenbryn. Det ville vært et komisk syn... (sorry..) Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Men det er jo nettopp det man har i en vanlig tank/clearo(bare at det ikke er microcoil, og silica istedetfor bomull) - så hvorfor blande inn begrepet dripping, om det ikke er noen drypping i bilde, men vanlig tankfunksjonalitet? I for eksempel en Vivi Nova, ligger coilen i et knøttlite rom med dårlig trekk. Dette gjelder stort sett for alle clearos og tanker. Dette gir dårlig med plass til å utvikle smaker, dårlig med plass til å bygge gode coiler og slikt blir det ikke goddamp av. Det er microcoil og bomullsveke i et relativt stort kammer foret med masse effekt og god trekk som skal til for å få skikkelig god damp. Dette er slik man optimalt setter opp dripperen sin. Denne "drippermåten" å sette opp Genesisen sin på, kaller RipTripper "Autodripping mode" og jeg synes det er en god beskrivelse av det som skjer. Et godt dripperoppsett, om det er automatisk eller manuelt, kan ikke sammenlignes med standard clearotanker. Det er i en helt annen klasse. Blir som å sammenligne en tråsykkel med en bil fordi begge er fremkomstmidler :-) Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Må si meg enig med toth, her. Det høres ikke akkurat revolusjonerende ut. Det er nok ikke revolusjonerende, men det er en kjempefin evolusjon for oss som er litt late :-) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Bomullscoil på kayfunen, på min provari med provari-pyntering, med Hawaiian Pineapple i er SKIKKELIG HELGEKOS! GOD HELG ALLE SAMMEN!Ikke fått til microcoil enda da, prøvde med pinsett men pinsetten ble så sinnsykt varm når jeg skulle varme opp coilen, så må kjøpe meg tang! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Vakkert formulert Vaperizer. God helg til deg også Buffy. Jeg bruker en tang. Tror en pinsett vil være litt mer "knølete" (hvis det er et ord..). Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Vakkert formulert Vaperizer. God helg til deg også Buffy. Jeg bruker en tang. Tror en pinsett vil være litt mer "knølete" (hvis det er et ord..). Ja hadde det ikke vært for at den blir så veeeeldig varm så hadde det nok godt.. ble veldig fin coil med masse masse bomull Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ja hadde det ikke vært for at den blir så veeeeldig varm så hadde det nok godt.. ble veldig fin coil med masse masse bomull Hovedsaken er at den damper bra, og at man er fornøyd. Så får den se ut som den vil.. Inntil hverandre eller ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Det ville vært et komisk syn... (sorry..) Hadde vel du syntes ja. Det hadde ikke frontet saken vår positivt, for å si det sånn, når avisene hadde fått tak i den. Hadde måttet si at jeg hadde feilkobla en vibrator eller noe. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Hadde vel du syntes ja. Det hadde ikke frontet saken vår positivt, for å si det sånn, når avisene hadde fått tak i den. Hadde måttet si at jeg hadde feilkobla en vibrator eller noe. Haha.. Ja, du måtte si at den ikke fungerte tilfredsstillende.. Hva som helst, bare ikke lov å nevne e-sig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Rørbombe da. Havner jeg på lista til PST, om jeg ikke er der allerede. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Ja hadde det ikke vært for at den blir så veeeeldig varm så hadde det nok godt.. ble veldig fin coil med masse masse bomull En annen måte å kompaktere mikrocoilen på, er å bare snurre den rundt feks. et bor og bare montere den rett inn i attyen din. Deretter setter du attyen på en mek mod og fyrer coilen. Når den gløder, slipper du knappen og klemmer coilen sammen med pinsetten din og holder en stund. Gjenta dette til coilen gløder gjevnt og fint og begynner å gløde innenfra :-D Ikke ta pinsetten borti coilen før du har sluppet knappen, ellers har du en full kortslutning og det er ikke bra for batteriet. Endret 28. september 2013 av Vaperizer Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Rørbombe da. Havner jeg på lista til PST, om jeg ikke er der allerede. Da er det bedre at du blir kjent som "han med litt sære vibrator-preferanser". Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 I for eksempel en Vivi Nova, ligger coilen i et knøttlite rom med dårlig trekk. Dette gjelder stort sett for alle clearos og tanker. Dette gir dårlig med plass til å utvikle smaker, dårlig med plass til å bygge gode coiler og slikt blir det ikke goddamp av. Det er microcoil og bomullsveke i et relativt stort kammer foret med masse effekt og god trekk som skal til for å få skikkelig god damp. Dette er slik man optimalt setter opp dripperen sin. Denne "drippermåten" å sette opp Genesisen sin på, kaller RipTripper "Autodripping mode" og jeg synes det er en god beskrivelse av det som skjer. Et godt dripperoppsett, om det er automatisk eller manuelt, kan ikke sammenlignes med standard clearotanker. Det er i en helt annen klasse. Blir som å sammenligne en tråsykkel med en bil fordi begge er fremkomstmidler :-) Alt det er forståelig - men det er fortsatt misvisende å blande inn ordet dripping, ettersom det ikke foregår noen drypping. Autofeeding eller autosoaking kanskje? Dripping er jo strengt tatt/tradisjonelt det motsatte av å ha en tank/beholder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Da er det bedre at du blir kjent som "han med litt sære vibrator-preferanser". Ja, det er vel det. Like greit å ikke gi dem flere grunner til å overvåke meg (om de gjør det da, sikker er man aldri, men best å ikke stole 100 % på noen). Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 En annen måte å kompaktere mikrocoilen på, er å bare snurre den rundt feks. et bor og bare montere den rett inn i attyen din. Deretter setter du attyen på en mek mod og fyrer coilen. Når den gløder, slipper du knappen og klemmer coilen sammen med pinsetten din og holder en stund. Gjenta dette til coilen gløder gjevnt og fint og begynner å gløde innenfra :-D Ikke ta pinsetten borti coilen før du har sluppet knappen, ellers har du en full kortslutning og det er ikke bra for batteriet. Prøvde det for en stund siden, men siden pinsetten har sånn rar form for å heller plukke ut hår så ble det til at coilene gikk over hverandre og under og sånt, så endte opp med å kaste ett par coiler. Må nok ha tang! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Buffy, slik som Vaperizer beskriver, og med tang, er slik jeg gjør det. Har sålangt vært vellykket. Datasmurf, man kan aldri være sikker på noe her i verden... Men det er ikke sikkert at de bruker så mye tid på deg. De har vel mye å gjøre. Altså, de som overvåker. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Jeg ville valgt Davide først. Så kan du kjøpe Puritank senere. Så må du på et tidspunkt kjøpe en Protank 2. Den neste clearoen min skal være en stor Davide. Ja, jeg må nok det he he Skal se på det i løpet av helga Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 thebestshop.eu er plutselig blitt en favoritt å bestille juice fra. Bestilte på kvelden 23 sept. Mottok pakken i dag 27 sept ja, de er meget ekspeditte..! Stoler alltid på dem ved hasteordre. Prøv Liqua vannmelon, satt som et skudd her i gården på egocartotank Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 ja, de er meget ekspeditte..! Stoler alltid på dem ved hasteordre. Prøv Liqua vannmelon, satt som et skudd her i gården på egocartotank Nå er jo du partisk med tanke på at du er forhandler av Liqua Neida. Jeg skal nok prøve den også. Nå liker jeg smak, og vannmelon høres i mine ører ut som noe smakløst greier. Men nå vet ikke jeg. Er det thebestshop du er med på å drifte? Jeg er overlykkelig for å ha fått tyrkeren min til denne helga siden jeg har planer om å ligge i fosterstiling hele morgendagen. Eple var helt knall. Jordbær på Igo-l var ikke så dum den heller. Men tenker at den kanskje trenger noen dråper vanilje for ytterligere å toppe opplevelsen. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Prøvde det for en stund siden, men siden pinsetten har sånn rar form for å heller plukke ut hår så ble det til at coilene gikk over hverandre og under og sånt, så endte opp med å kaste ett par coiler. Må nok ha tang! Bruker den store pinsetten herfra http://www.biltema.no/no/Hjem/Hygiene/Hygieneartikler/Pinsetter-sett-med-4-19277/ Funker kjempefint, både til å varme coilen mes gassbrenner og i attyen :-) (Hva skulle vi gjort uten Biltema, hehe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå