Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde kanskje gått greit om jeg hadde gjemt den med tannkremen. Måtte ta ut væske fra toalettmappen i siste liten før den ble kjørt gjennom, og da lå esiggvæsken for seg selv. Vet ikke om de kan se forskjell på ulike væsker på scanningen?

Har også vært borte i flyplasser der de er mindre strenge med væske, bl.a Rygge. Var Trondheim i dette tilfellet.

Uansett lar jeg den ligge hjemme neste gang.

Lenke til kommentar

Hadde kanskje gått greit om jeg hadde gjemt den med tannkremen. Måtte ta ut væske fra toalettmappen i siste liten før den ble kjørt gjennom, og da lå esiggvæsken for seg selv. Vet ikke om de kan se forskjell på ulike væsker på scanningen?

Har også vært borte i flyplasser der de er mindre strenge med væske, bl.a Rygge. Var Trondheim i dette tilfellet.

Uansett lar jeg den ligge hjemme neste gang.

Værnes har jeg ikke hatt noe problem med utstyr. Som sagt, jeg legger juicen i selve bagasjen som sendes, og om jeg ikke har bagasje, sørger jeg for å bruke flasker uten noe beskrivelse e.l.

Det eneste er vel at jeg har blitt stoppet pga. VAMO-en to ganger, men etter at jeg forklarte hva det var, gikk det greit. Første gang trodde de det var en mikrofon, den andre gangen spøkte de med at det var en rørbombe. o_O

Lenke til kommentar

Reidar reiser snart, og bare Grøten tar han med seg.

Jeg har sangen på hjernen, og der har den vært siden jeg bestilte Reidar-albumet på vinyl for noen timer siden. Burde gjøre noe produktivt, som å bruke pengene mine på damprelaterte ting fremfor ekstremt overprisede vinyler, men c'est la vie.

Hva i all verden er autodripping?

Hva er greia med hypen rundt auto-dripping? Personlig ser jeg ikke forskjellen fra hvilken som helst tank med veker?

Greia er at det funker veldig bra. Du har en microcoil med bomull og bomullen ligger i et hav av juice når du damper. Genesiser er ganske lik drippere som IGO-L etc under topplokket og gir lignende smak. Siden gode microcoiler er skikkelig effektive, slipper du å sitte å dryppe for hvert 5.-10. trekk :-)

Lenke til kommentar

Du har en microcoil med bomull og bomullen ligger i et hav av juice når du damper.

Men det er jo nettopp det man har i en vanlig tank/clearo(bare at det ikke er microcoil, og silica istedetfor bomull) - så hvorfor blande inn begrepet dripping, om det ikke er noen drypping i bilde, men vanlig tankfunksjonalitet?

Lenke til kommentar

Oooops, fikk knust ene ProTanken min i dag. Satte fra meg Lyssverdet når jeg var ute i kjelleren på en plastboks, så falt den ned. Betonggulv og knas :( Merka at det var glasstank da ja. Surt, men uhell skjer. Nytter ikke å gråte over spilt juice he he :D For å gjøre noe fornuftig lagde jeg 2 coiler til blekksprutene mine. Ble på forholdsvis 1.0 og 0.8 ohm :p Sistnevnte er den laveste motstanden jeg har mekka hittil. Damper fjell :D får kose meg med den i kveld til noen Bayere. Lurer på å kjøpe en ny ProTank, hvis ikke jeg skal prøve Davide eller PuriTank isteden? Noen som har begge deler? Hvilke er dere mest fornøyde med i så fall?

Lenke til kommentar

Betonggulv ja... Det kunne jo gått enda verre enn en knust pro-tank det.. Svd'en kunne røket.. De to du spør om er de to jeg mangler. :) Men jeg kan anbefale Davide Mini og Pro-tank 2. Den store Daviden er sikkert like bra som mini'en. Har sett av reviews at det er mange fler som liker dem, enn som ikke liker.

Skal drippe i kveld jeg også. Begge Igo-s'ene har ny coil. :)

Lenke til kommentar

Men det er jo nettopp det man har i en vanlig tank/clearo(bare at det ikke er microcoil, og silica istedetfor bomull) - så hvorfor blande inn begrepet dripping, om det ikke er noen drypping i bilde, men vanlig tankfunksjonalitet?

Det er vel det samme hva man kaller det (auto-dripper, bottomfeeder eller noe helt annet) så lenge det funker. :) Jeg skal iallefall prøve når jeg får en egnet atomiser. :)

Lenke til kommentar

Tja, vi får se. Om jeg overlever dette året, og i tillegg får fast jobb så jeg har råd til å betale de eventuelle sykehusregningene. :p

Er ikke mye igjen av året, så du overlever nok. Og såvidt jeg vet så behøver man ikke fast jobb for å havne på sykehus.. Er gratis, så du kan bare begynne å lage coiler. :p

thebestshop.eu er plutselig blitt en favoritt å bestille juice fra. Bestilte på kvelden 23 sept. Mottok pakken i dag 27 sept :)

Det var jammen ikke dårlig. :)

Lenke til kommentar

Betonggulv ja... Det kunne jo gått enda verre enn en knust pro-tank det.. Svd'en kunne røket.. De to du spør om er de to jeg mangler. :) Men jeg kan anbefale Davide Mini og Pro-tank 2. Den store Daviden er sikkert like bra som mini'en. Har sett av reviews at det er mange fler som liker dem, enn som ikke liker.

Skal drippe i kveld jeg også. Begge Igo-s'ene har ny coil. :)

Ja, kunne gått verre :) SVD'n tåler heldigvis mye da den er i Rustfritt stål. Happy Dripping i kveld og skål :p. Lurer på å gå for den store Daviden eller PuriTank siden de tar mer juice enn de andre. Får gruble og drikke på det :D
Lenke til kommentar

Er ikke mye igjen av året, så du overlever nok. Og såvidt jeg vet så behøver man ikke fast jobb for å havne på sykehus.. Er gratis, så du kan bare begynne å lage coiler. :p

Det var jammen ikke dårlig. :)

Med min flaks så begynner det å koste penger det øyeblikket jeg blir lagt inn med forbrente fingre og avsvidde øyenbryn.

Lenke til kommentar

Ja, kunne gått verre :) SVD'n tåler heldigvis mye da den er i Rustfritt stål. Happy Dripping i kveld og skål :p. Lurer på å gå for den store Daviden eller PuriTank siden de tar mer juice enn de andre. Får gruble og drikke på det :D

Jeg ville valgt Davide først. Så kan du kjøpe Puritank senere. :) Så må du på et tidspunkt kjøpe en Protank 2. :) Den neste clearoen min skal være en stor Davide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...