MDD Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Skaffet meg et par Vivi Nova-tanker. Må si jeg er litt skuffet over dem. Skal det være så dårlig trekk? Jeg har blitt vant Evod og Protank II. På disse er trekket luftig og godt. På Vivi Nova blir jeg blå i ansiktet... Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Tips til alle flyreisende: ikke ta med esiggvæske med giftsymbol i håndbagasjen. Den blir konfiskert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg pakker den alltid i toalettmappa i bagasjen, inne i mange ziplock-poser for å være på den sikre siden. På flyet tar jeg kun med meg vanlige, tynne eGo-batteri med cartos. Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hadde kanskje gått greit om jeg hadde gjemt den med tannkremen. Måtte ta ut væske fra toalettmappen i siste liten før den ble kjørt gjennom, og da lå esiggvæsken for seg selv. Vet ikke om de kan se forskjell på ulike væsker på scanningen? Har også vært borte i flyplasser der de er mindre strenge med væske, bl.a Rygge. Var Trondheim i dette tilfellet. Uansett lar jeg den ligge hjemme neste gang. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Uansett lar jeg den ligge hjemme neste gang. Hjelpes. Fjellrettreglene punkt 4 sier at du alltid må ta med deg utstyr som fjellet krever! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hadde kanskje gått greit om jeg hadde gjemt den med tannkremen. Måtte ta ut væske fra toalettmappen i siste liten før den ble kjørt gjennom, og da lå esiggvæsken for seg selv. Vet ikke om de kan se forskjell på ulike væsker på scanningen? Har også vært borte i flyplasser der de er mindre strenge med væske, bl.a Rygge. Var Trondheim i dette tilfellet. Uansett lar jeg den ligge hjemme neste gang. Værnes har jeg ikke hatt noe problem med utstyr. Som sagt, jeg legger juicen i selve bagasjen som sendes, og om jeg ikke har bagasje, sørger jeg for å bruke flasker uten noe beskrivelse e.l. Det eneste er vel at jeg har blitt stoppet pga. VAMO-en to ganger, men etter at jeg forklarte hva det var, gikk det greit. Første gang trodde de det var en mikrofon, den andre gangen spøkte de med at det var en rørbombe. o_O Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Reidar reiser snart, og bare Grøten tar han med seg. Jeg har sangen på hjernen, og der har den vært siden jeg bestilte Reidar-albumet på vinyl for noen timer siden. Burde gjøre noe produktivt, som å bruke pengene mine på damprelaterte ting fremfor ekstremt overprisede vinyler, men c'est la vie. Hva i all verden er autodripping? Hva er greia med hypen rundt auto-dripping? Personlig ser jeg ikke forskjellen fra hvilken som helst tank med veker? Greia er at det funker veldig bra. Du har en microcoil med bomull og bomullen ligger i et hav av juice når du damper. Genesiser er ganske lik drippere som IGO-L etc under topplokket og gir lignende smak. Siden gode microcoiler er skikkelig effektive, slipper du å sitte å dryppe for hvert 5.-10. trekk :-) Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Du har en microcoil med bomull og bomullen ligger i et hav av juice når du damper. Men det er jo nettopp det man har i en vanlig tank/clearo(bare at det ikke er microcoil, og silica istedetfor bomull) - så hvorfor blande inn begrepet dripping, om det ikke er noen drypping i bilde, men vanlig tankfunksjonalitet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Må si meg enig med toth, her. Det høres ikke akkurat revolusjonerende ut. Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Men akkurat microcoil ser fornuftig ut - kanskje prøve å lage en til Protanken som ellers har sugd for min del, 9/10 trekk er dryhits. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Oooops, fikk knust ene ProTanken min i dag. Satte fra meg Lyssverdet når jeg var ute i kjelleren på en plastboks, så falt den ned. Betonggulv og knas Merka at det var glasstank da ja. Surt, men uhell skjer. Nytter ikke å gråte over spilt juice he he For å gjøre noe fornuftig lagde jeg 2 coiler til blekksprutene mine. Ble på forholdsvis 1.0 og 0.8 ohm Sistnevnte er den laveste motstanden jeg har mekka hittil. Damper fjell får kose meg med den i kveld til noen Bayere. Lurer på å kjøpe en ny ProTank, hvis ikke jeg skal prøve Davide eller PuriTank isteden? Noen som har begge deler? Hvilke er dere mest fornøyde med i så fall? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Betonggulv ja... Det kunne jo gått enda verre enn en knust pro-tank det.. Svd'en kunne røket.. De to du spør om er de to jeg mangler. Men jeg kan anbefale Davide Mini og Pro-tank 2. Den store Daviden er sikkert like bra som mini'en. Har sett av reviews at det er mange fler som liker dem, enn som ikke liker. Skal drippe i kveld jeg også. Begge Igo-s'ene har ny coil. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Men det er jo nettopp det man har i en vanlig tank/clearo(bare at det ikke er microcoil, og silica istedetfor bomull) - så hvorfor blande inn begrepet dripping, om det ikke er noen drypping i bilde, men vanlig tankfunksjonalitet? Det er vel det samme hva man kaller det (auto-dripper, bottomfeeder eller noe helt annet) så lenge det funker. Jeg skal iallefall prøve når jeg får en egnet atomiser. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Må si meg enig med toth, her. Det høres ikke akkurat revolusjonerende ut. Genesis-atomiser uten mesh.... Så det høres ikke revulosjonerende ut Datasmurf...... Jeg syns det høres glimrende ut. Nå skal du snart prøve også.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Genesis-atomiser uten mesh.... Så det høres ikke revulosjonerende ut Datasmurf...... Jeg syns det høres glimrende ut. Nå skal du snart prøve også.. Tja, vi får se. Om jeg overlever dette året, og i tillegg får fast jobb så jeg har råd til å betale de eventuelle sykehusregningene. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 thebestshop.eu er plutselig blitt en favoritt å bestille juice fra. Bestilte på kvelden 23 sept. Mottok pakken i dag 27 sept Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Tja, vi får se. Om jeg overlever dette året, og i tillegg får fast jobb så jeg har råd til å betale de eventuelle sykehusregningene. Er ikke mye igjen av året, så du overlever nok. Og såvidt jeg vet så behøver man ikke fast jobb for å havne på sykehus.. Er gratis, så du kan bare begynne å lage coiler. thebestshop.eu er plutselig blitt en favoritt å bestille juice fra. Bestilte på kvelden 23 sept. Mottok pakken i dag 27 sept Det var jammen ikke dårlig. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Betonggulv ja... Det kunne jo gått enda verre enn en knust pro-tank det.. Svd'en kunne røket.. De to du spør om er de to jeg mangler. Men jeg kan anbefale Davide Mini og Pro-tank 2. Den store Daviden er sikkert like bra som mini'en. Har sett av reviews at det er mange fler som liker dem, enn som ikke liker. Skal drippe i kveld jeg også. Begge Igo-s'ene har ny coil. Ja, kunne gått verre SVD'n tåler heldigvis mye da den er i Rustfritt stål. Happy Dripping i kveld og skål . Lurer på å gå for den store Daviden eller PuriTank siden de tar mer juice enn de andre. Får gruble og drikke på det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Er ikke mye igjen av året, så du overlever nok. Og såvidt jeg vet så behøver man ikke fast jobb for å havne på sykehus.. Er gratis, så du kan bare begynne å lage coiler. Det var jammen ikke dårlig. Med min flaks så begynner det å koste penger det øyeblikket jeg blir lagt inn med forbrente fingre og avsvidde øyenbryn. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Ja, kunne gått verre SVD'n tåler heldigvis mye da den er i Rustfritt stål. Happy Dripping i kveld og skål . Lurer på å gå for den store Daviden eller PuriTank siden de tar mer juice enn de andre. Får gruble og drikke på det Jeg ville valgt Davide først. Så kan du kjøpe Puritank senere. Så må du på et tidspunkt kjøpe en Protank 2. Den neste clearoen min skal være en stor Davide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå